Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reactivi si consumabile compatibile cu analizorul automat de microbiologie MicroScan


Anunt de participare numarul 144423/20.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL DR. ALEXANDRU SIMIONESCU HUNEDOARA
Adresa postala: STR. VICTORIEI, NR14, HUNEDOARA, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331057, Romania, Punct(e) de contact: ADRIANA VISKY, Tel. +40 254712966, Email: [email protected], Fax: +40 254712966, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi si consumabile compatibile cu analizorul automatde microbiologie MicroScan
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal"Dr.alexandru simionescu"Hunedoara, laborator
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 53, 785.7 si 606, 970.28RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: trimestial: valoarea estimata fara tva a acordului conform caietului de sarcini, perioada contract subsecv.3 luni, acord 36 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactivi si consumabile compatibile cu analizorul automatde microbiologie MicroScan format din:
Panel germeni gram negativiCombo
Panel germeni gram pozitiviCombo
Etichete cu cod de bare
Inoculatoare
Prompt
Ulei mineral
Reacti Kovacs
Alfa Naftol
Clorura ferica
Hidroxid de potasiu
Acid Sulfanilic
N N Dimetil Alfa Naftilamina
Peptidaza
Capace pt. paneluri
kit de mentenanta compatibil cu analizorul
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reactivi si consumabile compatibile cu analizorul automat de microbiologie MicroScan: Panel germeni gram negativiCombo - contr.subsec. (min.10-max.30)-( min.30-max.360)acord
Panel germeni gram pozitiviCombo- contr.subsec.(min.3-max.9)-( min.9-max.108)acord
Etichete cu cod de bare- contr.subsec.(min.1-max.2)-( min.1-max.4)acord
Inoculatoare- contr.subsec.(min.1-max.3)-( min.3-max.36)acord
Prompt- contr.subsec.(min.4-max.12)-( min.12-max.144)acord
Ulei mineral- contr.subsec. (min.7-max.21)-( min.21-max.252)acord
Reacti Kovacs- contr.subsec.(min.7-max.21)-( min.21-max.252)acord
Alfa Naftol- contr.subsec. (min.7-max.21)-( min.21-max.252)acord
Clorura ferica- contr.subsec.(min.7-max.21)-( min.21-max.252)acord
Hidroxid de potasiu- contr.subsec.(min.7-max.21)-( min.21-max.252)acord
Acid Sulfanilic- contr.subsec.(min.7-max.21)-( min.21-max.252)acord
N N Dimetil Alfa Naftilamina- contr.subsec.(min.7-max.21)-( min.21-max.252)acord
Peptidaza- contr.subsec. (min.7-max.21)-( min.21-max.252)acord
Capace pt. paneluri- contr.subsec.(min.1-max.3)-( min.3-max.36)acord
kit de mentenanta compatibil cu sistemul automat de identificare si antibiograma Microscan- contr.subsec.(min.1-max.2)-( min.1-max.2)acord
Valoarea estimata fara TVA: intre 53, 785.7 si 606, 970.28RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In conformitate cu art. 86 din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. nr. 34/2006, garantia de participare se prezinta pana cel tarziu la data deschiderii ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sub forma de scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante care se prezinta in original, in cuatumul si pentru perioada mentionate sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschideriiofertelor sau a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Cuantumul garantiei de participare este de: 1% din valoarea estimata a acordului respectiv 6069.7 lei, echivalentul va fi calculata la cursul BNR din data de 09.05.2013.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Contul in care se poate depune garantia de participare este: RO94TREZ3675006XXX002384, Deschis la TREZORERIA HUNEDOARA. Prestatorul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului subsecvent in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA;Garantia de buna executie se va constitui integral in conditiile prevazute de art. 89, 90 ale H.G. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de societate de asigurari care devine anexa la contractul subsecvent. Daca partile convin garantia de buna executie se poate constitui si partial, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea trezoreriei statului avand in vedere ca in cazul GBE constituita prin retineri succesive din facturi partiale se aplica HG 1045/2011. Suma initiala care se va depune de catre prestator in contul deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului (cu TVA inclus). Pe parcursul indeplinirii contractului subsecvent, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugatare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea ;Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 ; se va completa inclusiv de catre tertul sustinator daca este cazul;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ;se va completa inclusiv de tertul sustinator daca este cazul.(se refera numai la lit.a, c1 si d din art.181
Declaratia privind eligibilitatea si declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 nu se prezinta de catre subcontractant.
Declaratie privind neincardarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG34/2006 siarticolele 90 si 93 din Legea 161/2003;Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei (cf. Art. 69 lit. A sunt: Dr. Bende Barna Gavril -manager; Dr. Finan-contabilinterimar ? Ec.Stefan Nicusor Eduard; Dir.Medical Interimar dr.Radu Carolina, Of.juridic Av.Lazar-Dan Liviu;Sef birou achiz. ? Ec. Visky Adriana; Sef serv aprov- transport, achiz publice ? Sing. Sunda Nicolae; ec.Voinia, Gabriela birou achizitii, chim.Criseneant Ramona, sef laborator analize, Suteu Claudia Elena dir.Ingrijiri, se va completa atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Documentele vor fi prezentate in original cf.prev.art.5, alin.3 din ord509/2011 ;
Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale copie semnata si stampilata conform cu originalul.Informatii generale Certificat constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Produsele sa aibe marcaj CE
Se vor prezenta mostre pana la data limita de depunere a ofertelor in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare
celor care fac obiectul achizitiei.
Mostrele sunt gratuite si vor ramane in
posesia achizitorului;Mostrele depuse de ofertantii declarati necastigatori se vor returna/restitui.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Produsele sa aibe marcaj CESe vor prezenta mostre pana la data limita de depunere a ofertelor in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similarecelor care fac obiectul achizitiei.Mostrele sunt gratuite si vor ramane inposesia achizitoruluiMostrele depuse de ofertantii declarati necastigatori se vor returna/restitui.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In aceasta etapa, procesul repetitiv de reofertare se refera numai la preturi, criteriul de evaluare fiind pretul cel mai scazut. La momentul finalizarii Licitatiei Electronice, sistemul informatic va pune la dispozitia autoritatii contractante clasamentul rezultat ca urmare a derularii acestei faze, determinat prin luarea in considerare a ofertelor finale introduse de ofertantii participanti si pe baza criteriului de atribuire stabilit.In cazul in care ofertantul declarat Admis , si care este inregistrat in SEAP, nu modifica, in cadrul fazei de licitatie electronica, elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv(PRETUL) , la stabiilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acesteifaze, introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta;Limitele valorilor pana la care elementele ofertei pot fi imbunatatile - nu;Informatiile ce urmeaza a fi puse la dispozitia ofertantilor: pozitia pe care o ocupa in clasament, Licitatia electronica se va realiza si finaliza intr-o singura runda - 1 zi (24 ore);AC va invita toti ofertantii declarati admisi;echipamentul electronic folosit - conform precizariSEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.07.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2013 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
nu se intentioneaza a se beneficia de art.75(2) si art.89(2)din OUG34/2006
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2013 10:00
Locul: Spitalul Municipal"Dr.alexandru Simionescu"Hunedoara - amfiteatru
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertanti si imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: aprilie 2016
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac cele prevazute la ART. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Municipal"DR.Alexandru Simionescu"
Adresa postala: str.Victoriei, nr.14, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331057, Romania, Tel. +40 254712966, Fax: +40 254712966
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2013 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer