Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REACTIVI SI CONSUMABILE COMPATIBILE SAU ECHIVALENTI CU ANALIZOR DE HEMATOLOGIE BECKMAN COULTER LH 755


Anunt de participare numarul 121904/25.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DEVA
Adresa postala:  STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330084, Romania, Punct(e) de contact:  ECATERINA RODICA LUCA, Tel. 0254214616, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0254254212516, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REACTIVI SI CONSUMABILE COMPATIBILE SAU ECHIVALENTI CU ANALIZOR DE HEMATOLOGIE BECKMAN COULTERLH 755
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MAGAZIA DE MATERIALE A SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DEVA
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: 583, 208.32RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REACTIVI SI CONSUMABILE COMPATIBILE SAU ECHIVALENTI CU ANALIZOR DE HEMATOLOGIE BECKMAN COULTERLH 755
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. Denumire produs U.M. Cant. Cant. Cant.
crt.lunara anuala anualaMinimaMaxima
Pana la 31.12.2011 Maxima
Pana 31.12.20121 Solutie salina Bidon de 20 litri 22 400 600
2 Solutie de liza Bidon de 5l. 3 31 47
3 Solutie pt.diferentiere celulara 1x 500 ml
1x1900 ml 3 39 59
4 Solutie de curatare Bidon de 5l 5 52 78
5 Reactiv pt.determinarea reticulocitelor 1x 380 ml
1x1900 ml 1 24 36
6 Material de control celular 3 x 3, 3 mL 796 144
7 Material de control reticulocitar 3 x 3, 3 mL 460 90
8 CALIBRATOR CELULAR2x4, 2 ml 1 3 5
9 MATERIAL DE CONTROL AL LINEARITATII 5x3, 3 ml 1 2 3
10 Control pt.citometru 5x16ml control si 5x16ml primer 2 4 6
11 COLORANT WRIGHT-2l 1 2 3
12 COLORANT WRIGHT-GIEMSA2l 1 2 3
13 COLORANT MAY- GRUMWALD 2l 1 2 3
14 COLORANT -GIEMSA2l 1 2 3
15 COLORANT WRIGHT BUFFER2l 1 2 3
16 COLORANT GIEMSA BUFFER 2l 1 2 3
17 LAME DE STICLA2 x 72 buc 1 2 3
18 REACTIV PENTRU MARCAREA ETICHETELOR LAMELOR PENTRU FROTIU 1x3000 buc 1 2 3
19 ETICHETE PENTRU INDENTIFICAREA LAMELOR PENTRU FROTIU1x1500 buc 1 2 3
Valoarea estimata fara TVA: 583, 208.32RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
SOLICITAM GARANTIE DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 1%, respectiv 5832lei.SOLICITAM GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5% din valoarea contractului de furnizare fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta?.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat, eliberat de D.G.F.P, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de autoritatea locala, valabil la data deschiderii ofertelor. Certificatul de inregistrare emis deOficiul Registrului Comertului ? original sau copie legalizata valabila la data depunerii ofertei sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Certificat constatatoremis de Oficiul National al Registrului Comertului cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor - original sau copie legalizata, valabila la data depunerii ofertei sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NESOLICITAT
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoriz. de functionare emisa de M.S. ? valabila la data depunerii ofertei sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul .Decl. de conformitate CE a producatorului. ISO 9001:2000 sau act echivalent, al distribuitorului.Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicaleemis de M.S. cu anexa care demonstreaza ca reactivii si consumabilele ofertate de producator sunt compatibile sau echivalente cu analizorul ANALIZOR DE HEMATOLOGIE BECKMAN COULTERLH 755 sau CE.Un doc. const./rec. care sa contina informatii referitoare la modul de indeplinire aobligatiilor contractualede catre contractant.In cazul in care ofertantul nu este si importator, acesta trebuie sa detina un document care sa ateste o relatie juridica de reprezentare / comercializare a produsului stabilita cu producatorul / distribuitorul acestuia.
Fisa tehnica de securitate a reactivilor in limba romana.Lista a principalelor livrari de produsede aceeasi natura cu obiectul achizitiei pe care le-a efectuat in ultimii 3 ani.ISO 13485 al distribuitorului sau act echivalent . Solicitam un document din partea distribuitorului din caresa rezulte originea sau conformitatea produselorcu cerintele caietului de sarcini.Recomandare cu privire la calitatea produsului. Solicitam obligatoriu mostra pana la data depunerii ofertelor fara de care oferta va fi descalificata. In caz contrar ofertele depuse vor fi descalificate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6869/29.04.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.07.2011 12:00
Locul: SALA DE SEDINTA A SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DEVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STRAVOPOLES, NR.6, SECT.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ALBA IULIA
Adresa postala:  STR. I.C. BRATEANU, NR.1, Localitatea:  ALBA -IULIA, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258810286, Fax:  0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL DE ACHIZITII AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DEVA
Adresa postala:  STR.22 DECEMBRIE, NR.58, Localitatea:  DEVA, Cod postal:  330084, Romania, Tel. 0254/228711, Fax:  0254/228711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2011 10:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer