Licitatie Publica - Reactivi si consumabile de laborator
Anunt de participare numarul 57645/05.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI
Adresa postala: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Punct(e) de contact: MONICA VICOL, Tel.0232267706, Email: [email protected], Fax: 0232267706
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Bursa Romana de Marfuri Terminal Iasi
Adresa postala: strada Banu, numarul 6, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700127, Romania, Tel.0232222288, In atentia: Anca Ursache, Email: [email protected], Fax: 0232217822, Adresa internet (URL): www.brm.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Bursa Romana de Marfuri Terminal Iasi
Adresa postala: strada Banu, numarul 6, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700127, Romania, Tel.0232222288, In atentia: Anca Ursache, Email: [email protected], Fax: 0232217822, Adresa internet (URL): www.brm.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Bursa Romana de Marfuri Terminal Iasi
Adresa postala: strada Banu, numarul 6, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700127, Romania, Tel.0232222288, In atentia: Anca Ursache, Email: [email protected], Fax: 0232217822, Adresa internet (URL): www.brm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi si consumabile de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi - magazia de materiale sanitare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactivi si consumabile de laborator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24496500-2 - Reactivi de laborator (Rev.1)
24496100-8-Reactivi pentru determinarea grupelor sanguine (Rev.1)
24496200-9-Reactivi pentru analize de sange (Rev.1)
24496300-0-Reactivi chimici (Rev.1)
24496600-3-Reactivi pentru electroforeza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reactivi si consumabile de laborator
Valoarea estimata fara TVA: 965, 833.6RON
II.2.2) Optiuni
Da
acte aditionale (4 luni), dupa data de 31.12.2008, respectiv perioada ianuarie - aprilie 2008
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: in valoare totala de 11.857 lei (defalcata pe loturi conf. Anexa B). Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului de achizitie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de la buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, certificat DGFPCFS, certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, certificat ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2008, declaratie privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
declaratie privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (lei): lot 1 - 13.200, lot 2 - 3.300, lot 3 - 2.800, lot 4 -1.600, lot 5 - 1.200, lot 6 - 1.000, lot 7 -200, lot 8 - 4.100, lot 9 - 27.300, lot 10 -1.800, lot 11 - 1.100, lot 12 - 10.000, lot 13 - 1.000, lot 14 - 13.000, lot 15 - 28.000, lot 16 - 65.000, lot 17 - 1.200, lot 18 - 1.000, lot 19 - 2.000, lot 20 -12.000, lot 21 - 6.000, lot 22 - 7.000, lot 23 - 5.500, lot 24 - 1.000, lot 25 - 1.200, lot 26 - 8.100, lot 27 - 6.000, lot 28 - 4.500, lot 29 - 11.000, lot 30 - 200.000, lot 31 - 15.000, lot 32 - 95.000, lot 33 - 1.500, lot 34 - 2.000, lot 35 - 15.000, lot 36 - 17.000, lot 37 - 1.000, lot 38 - 29.000, lot 39 - 10.200, lot 40 - 45.000, lot 41 - 25.000, lot 42 - 15.000, lot 43 - 100, lot 44 - 6.000, lot 45 - 17.000, lot 46 - 7.000, lot 47 - 7.500, lot 48 - 14.500, lot 49 - 11.000, lot 50 - 15.000, lot 51 - 26.000, lot 52 - 30.000, lot 53 - 700, lot 54 - 200.000, lot 55 - 2.000, lot 56 - 7.000.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produsesimilare efectuate in ultimii 3 ani, copii de pe cel mult trei contracte, 3 recomandari, resurse tehnice, resurse umane, mostre, autorizatie de livrare, certificat de inregistrare al reactivilor emis de Ministerul Sanatatii, certificat de inreg. a reprez. autorizat emis de MS, aviz de functionare de la MS, standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor livrari de produsesimilare efectuate in ultimii 3 ani -Valaore contract indeplinit in ultimii 3 ani- lei : lot 1 - 3.960, lot 2 - 990, lot 3 - 840, lot 4 - 480, lot 5 - 360, lot 6 - 300, lot 7 - 60, lot 8 - 1.230, lot 9 - 8.190, lot 10 - 540, lot 11 - 330, lot 12 - 3.000, lot 13 - 300, lot 14 - 3.900, lot 15 - 8.400, lot 16 - 19.500, lot 17 - 360, lot 18 - 300, lot 19 - 600, lot 20 - 3.600, lot 21 - 1.800, lot 22 - 2.100, lot 23 - 1.650, lot 24 - 300, lot 25 - 360, lot 26 - 2.430, lot 27 - 1.800, lot 28 - 1.350, lot 29 - 3.300, lot 30 - 60.000, lot 31 - 4.500, lot 32 - 28.500, lot 33 - 450, lot 34 - 300, lot 35 - 4.500, lot 36 - 5.100, lot 37 - 300, lot 38 - 8.700, lot 39 - 3.060, lot 40 - 13.500, lot 41 - 7.500, lot 42 - 4.500, lot 43 - 30, lot 44 - 1.800, lot 45 - 5.100, lot 46 - 2.100, lot 47 - 2.250, lot 48 - 4.350, lot 49 - 3.300, lot 50 - 4.500, lot 51 - 7.800, lot 52 - 9.000, lot 53 - 210, lot 54 - 60.000, lot 55 - 600, lot 56 - 2.100.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S46-063631 din 06.03.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2008 17:00
Documente de plata: DA
Pretul: 238 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria din strada Banu, numarul 6, Iasi, cod postal 700127 sau prin OP in contul RO32RNCB0175000991800001 BCR Iasi
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2008 11:00
Locul: strada Banu, numarul 6, Iasi, cod postal 700127
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatori economici in nume propriu sau prin reprezentanti legali / persoane imputernicite
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos, numarul 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: strada Anastasie Panu, numarul 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232217808, Fax: 0232217808
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: strada Banu, numarul 6, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700127, Romania, Tel.0232222288, Fax: 0232217822
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2008 18:13