Licitatie Publica - REACTIVI SI CONSUMABILE MEDICALE ? II, PENTRU LUCRARI PRACTICE PROIECT ? TDM
Anunt de participare numarul 133985/15.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare Dezvoltare in Domeniul Patologiei si Stiintelor Biomedicale Victor Babes
Adresa postala: Splaiul Independentei, 99-101, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050096, Romania, Punct(e) de contact: BIrou Achizitii, Tel. +40 213194530, In atentia: Lucretia Soimulescu, Email: [email protected], Fax: +40 213194528, Adresa internet (URL): www.ivb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Instiutut National de Cercetare Dezvoltare
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REACTIVI SI CONSUMABILE MEDICALE ? II, PENTRU LUCRARI PRACTICE PROIECT ? TDM
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Splaiul Independentei nr. 99-101, Sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REACTIVI SI CONSUMABILE MEDICALE ? II, PENTRU LUCRARI PRACTICE PROIECT ? TDM impartite in 52 de loturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
33140000-3-Consumabile medicale (Rev.2)
33696300-8-Reactivi chimici (Rev.2)
33696600-1-Reactivi pentru electroforeza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REACTIVI SI CONSUMABILE MEDICALE ? II, PENTRU LUCRARI PRACTICE PROIECT ? TDM - 208 tipuri de produse impartite in 52 loturi.
Valoarea estimata fara TVA: 437, 750.32RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
LOT 1 - 0.50 lei;LOT 2 - 6.97 lei;LOT 3 - 27.67 lei;LOT 4 - 122.74 lei;LOT 5 - 17.85 lei;LOT 6 - 85.00 lei;LOT 7 - 65.54 lei;LOT 8 - 50.00 lei;LOT 9 - 104.70 lei;LOT 10 - 30.70 lei;LOT 11 - 332.75 lei;LOT 12 - 421.40 lei;LOT 13 - 76.07 lei;LOT 14 - 53.00 lei;LOT 15 - 14.07 lei;LOT 16 - 5.90 lei;LOT 17 - 838.50 lei;LOT 18 - 5.00 lei;LOT 19 - 10.00 lei;LOT 20 - 11.93 lei;LOT 21 - 52.00 lei;LOT 22 - 15.00 lei;LOT 23 - 60.00 lei;LOT 24 - 16.66 lei;LOT 25 - 379.40 lei;LOT 26 - 43.00 lei;LOT 27 - 60.00 lei;LOT 28 - 146.00 lei;LOT 29 - 8.20 lei;LOT 30 - 22.00 lei;LOT 31 - 40.32 lei;LOT 32 - 2.00 lei;LOT 33 - 3.65 lei;LOT 34 - 24.97 lei;LOT 35 - 12.00 lei;LOT 36 - 24.60 lei;LOT 37 - 24.95 lei;LOT 38 - 1.20 lei;LOT 39 - 40.21 lei;LOT 40 - 1.00 lei;LOT 41 - 36.87 lei;LOT 42 - 11.50 lei;LOT 43 - 4.95 lei;LOT 44 - 54.40 lei;LOT 45 - 79.42 lei;LOT 46 - 51.73 lei;LOT 47 - 169.85 lei;LOT 48 - 45.75 lei;LOT 49 - 3.00 lei;LOT 50 - 10.00 lei;LOT 51 - 25.80 lei;LOT 52 - 626.80 lei;Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei = 3 luni, fata de termenul limita de primire a ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POSDRU/81/3.2/S/58819, Sistem de formare profesionala a personalului medical in domeniul noilor tehnologii din sistemul de sanatate (diagnostic molecular) (acronim TDM).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre candidat;Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006;Declaratie privind participare la procedura cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Persoanele cu functie de decizie in cadrul INCD V. Babes, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director - Conf. Dr. Mihail E. Hinescu, presedintele comisiei de evaluare; Director Economic - Ec. Mariana Georgescu, membru comisiei de evaluare; Oficiul Juridic - Jurist Marian Maciuceanu-Zarnescu, membru comisiei de evaluare;Responsabil cursuri-Aurora Arghir, Radu Huica, Carmen Ardeleanu, Caius Dragomir, Emilia Manole, Elena Codrici, membrii comisiei de evaluare; Birou achizitii - CS III Lucretia Soimulescu, membru comisiei de evaluare; Birou achizitii - Ec. Andrei Stanila, membru comisiei de evaluare; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente;
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
Ofertantii castigatori vor prezenta pentru conformitate documentul ? certificatul constator -in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani; - rezultatul exercitiului financiar pe anul 2010 sau 2011 (daca a fost inregistrat) ? necesar pentru efectuarea analizei financiare a ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular ?Experienta similara?, inclus in documentatia de atribuire Formular ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani?,
certificat ISO 9001 de la ofertant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
61BA
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2012 11:30
Locul: INCD V. Babes, Splaiul Independentei nr. 99-101, Sector 5, Bucuresti - parter Sala de Sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentant UCVAP, reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSDRU/81/3.2/S/58819, Sistem de formare profesionala a personalului medical in domeniul noilor tehnologii din sistemul de sanatate (diagnostic molecular) (acronim TDM).
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu acelasi pret: - in acest caz autoritatea contractanta va solicita reofertare in plic inchis in vederea departajarii acestor oferte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: Splaiul izndependentei nr 99-101, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050096, Romania, Tel. +40 213194530, Email: [email protected], Fax: +40 311040636
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2012 11:19