Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reactivi si etaloane de laborator


Anunt de participare numarul 116573/09.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE IGIENA SI SANATATE PUBLICA VETERINARA
Adresa postala:  Str. Campul Mosilor nr. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021201, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Mandragiu, Tel. 252.46.51, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  252.00.61, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Igiena si Sanatate Publica Veterinara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi si etaloane de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul IISPV: Str.CAmpul Mosilor, nr.5, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactivi si etaloane de laborator necesare desfasurari activitatii analitice de laborator.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
24300000-7-Produse chimice anorganice si organice de baza (Rev.2)
24411000-8-Acid azotic si saruri (Rev.2)
33651000-8-Antiinfectioase generale pentru uz sistemic (Rev.2)
33693100-5-Toxine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita un numar de 476 de produse, repartizate pe servicii de specialitate, conform caietului de sarcini parte integranta din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 636, 915RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 6433 Ron, conform documentatiei de atribuire. Garantii de buna executie 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratiei pe propria raspundereprivind eligibilitateaFormular nr.1b)Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG/34/2006Formular nr.2c)Declaratieiprivind calitatea de participant la procedura Formular nr.3d)Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" conform Model 1
e)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu obiectul de activitate al prezentei documentatii. Valabil la data deschiderii ofertei in original sau copie legalizata;
f) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatilor care bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor, formular specific autoritatii competente. Valabil la data deschiderii ofertei in original sau copie legalizata.
g)Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, formular specific autoritatii competente. Valabil la data deschiderii ofertei in original sau copie legalizata.
h)Certificat de inregistrarela registrul comertului sau alte documente care atesta inregistrarea firmei (copie);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale - declaratie privind cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani (2010, 2009, 2008). Formular nr.4-Bilantulcontabil la 30.06.2010, vizat si inregistrat de organele competente (copie semnata cu mentiunea conform cu originalul).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3ani, continand reactivisi etaloane de laborator similare produselor solicitate la aceasta procedura, valori totale si perioade de livrare. ( Formular 5).b)Sa faca dovada ca dispune de minimum un autovehicul se va completa Formularul 12H din Sectiunea Formulare;c) Societatea sa aiba un efectiv mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere de minim 3 persoane se va completa formularul 12 I din Sectiunea Formulare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S28-045935 din 10.02.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.04.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2011 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2011 10:00
Locul: sediul IISPV: Str. Campul Mosilor, nr.5, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegati imputerniciti ai ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa, semnata si stampilata, in original.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic: Institutul de Igiena si Sanatate Publica Veterinara
Adresa postala:  Str.Campul Mosilor, nr. 5, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021201, Romania, Tel. 021/2524651, Email:  [email protected], Fax:  0212520061, Adresa internet (URL):  www.iispv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2011 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer