Licitatie Publica - ?REACTIVI SI MATERIALE DE LABORATOR, MEDICAMENTE SI MATERIALE SANITARE, FURNITURI BIROU SUBPROGRAM TRANSPLANT ORGANE SI SUBPROGRAM TRANSPLANT CELULE STEM?
Anunt de participare numarul 145960/23.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI
Adresa postala: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Punct(e) de contact: MONICA VICOL, Tel. +40 0232267706, In atentia: Ec. Daniela Nechifor, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0232267706, Adresa internet (URL): www.spitalspiridon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?REACTIVI SI MATERIALE DE LABORATOR, MEDICAMENTE SI MATERIALE SANITARE, FURNITURI BIROU SUBPROGRAM TRANSPLANT ORGANE SI SUBPROGRAM TRANSPLANT CELULE STEM?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: magaziile spitalului
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 697, 877.54RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar (cantitate si valoare minima contract subsecvent, conform caiet sarcini atasat la prezenta fisa de date)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?REACTIVI SI MATERIALE DE LABORATOR, MEDICAMENTE SI MATERIALE SANITARE, FURNITURI BIROU SUBPROGRAM TRANSPLANT ORGANE SI SUBPROGRAM TRANSPLANT CELULE STEM?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
30125100-2-Cartuse de toner (Rev.2)
30197210-1-Bibliorafturi (Rev.2)
33140000-3-Consumabile medicale (Rev.2)
33690000-3-Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform anexei B a prezentei fise de date
Valoarea estimata fara TVA: 3, 697, 877.54RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare pentru acordul - cadru in cuantumul de fix 2% din valoarea fara tva a fiecarui lot valabila 90 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.Garantia este prevazuta in ANEXA B a prezentului anunt. Garantia de participare pentru toate cele 197 loturi este de 73957.55 ron Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante - original; b) ordin de plata in contul autoritatii contractante in contul de garantii al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Spiridona? Iasi, respectiv RO18TREZ4065005XXX000414 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi ? in copie; Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea denumirii obiectului procedurii pentru care se constituie. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse conform art.33 alin.3lit.b) din HG925/2006. Dovada constituirii garantiei de participare se prezinta in plic nesigilat in exteriorul plicului cu oferta.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limite de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare in conditiile legii de o socientate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract si este de 2% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.Daca valoarea garantiei de buna executie este redusa, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea ei prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Se vor prezenta in mod obligatoriu mostre de produs pentru loturile 104-172.Mostrele nu se factureaza, vor fi suportate de furnizor, ele reprezinta cerinta minima de calificare.Mostrele prezentate de catre ofertantul castigator se pastreaza ca etalon, iar cele prezentate de catre ofertantii necastigatori se restituie in termen de 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului; Mostrele depuse vor fi marcate cu numarul lotului aferent.Prezentarea mostrelor reprezinta o conditie eliminatorie Neprezentarea de mostre pentru un produs duce la descalificarea ofertantului. Depunerea mostrelor se va face la sediul (registratura beneficiarului) unde se va desfasura sedinta de deschidere a ofertelor, specificata in documentatia de atribuire. In acest caz, operatorul economic va avea obligatia asigurarii si sigilarii mostrelor. Autoritatea contractanta nu raspunde de lipsa asigurarii si sigilarii mostrelor, indiferent din vina cui s-au produs. Modul de asigurare si sigilare a mostrelor nu trebuie sa prevada nici un inscris prin care sa poate fi identificat operatorul economic care a depus oferta. Toate elementele de identificare a mostrelor se vor regasi in interiorul pachetului coletizat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta nr. 1 Se vor prezenta in mod obligatoriu mostre de produs pentru loturile 104-172.Mostrele nu se factureaza, vor fi suportate de furnizor, ele reprezinta cerinta minima de calificare.Mostrele prezentate de catre ofertantul castigator se pastreaza ca etalon, iar cele prezentate de catre ofertantii necastigatori se restituie in termen de 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului; Mostrele depuse vor fi marcate cu numarul lotului aferent.Prezentarea mostrelor reprezinta o conditie eliminatorie Neprezentarea de mostre pentru un produs duce la descalificarea ofertantului. Depunerea mostrelor se va face la sediul (registratura beneficiarului) unde se va desfasura sedinta de deschidere a ofertelor, specificata in documentatia de atribuire. In acest caz, operatorul economic va avea obligatia asigurarii si sigilarii mostrelor. Autoritatea contractanta nu raspunde de lipsa asigurarii si sigilarii mostrelor, indiferent din vina cui s-au produs. Modul de asigurare si sigilare a mostrelor nu trebuie sa prevada nici un inscris prin care sa poate fi identificat operatorul economic care a depus oferta. Toate elementele de identificare a mostrelor se vor regasi in interiorul pachetului coletizat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
31805/05.08.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S048-077836 din 08.03.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2013 10:00
Locul: Serviciul Achizitii Publice-Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Sf. Spiridon Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
operatorii economici in nume propriu sau prin reprezentantii legali
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Termenul de livrare este de 5 zile de la data transmiterii comenzii. Termenul de plata este 60 zile de la data primirea facturii. Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
spitalul clinic judetean de urgenta sf. spiridon iasi-oficiul juridic
Adresa postala: Adresa postala: bd. independentei nr. 1, Localitatea: Iasi, Cod postal: Iasi, Romania, Tel. +40 0232267706, Email: [email protected], Fax: +40 0232267706
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2013 12:15