Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REACTIVI SI MATERIALE PENTRU ANALIZOARELE TIP KONELAB 30i si prime 60i si AIA 360 IN LABORATOARELE DE BIOCHIMIE SI IMUNOLOGIE


Anunt de participare numarul 133716/09.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Gerontologie si GeriatrieANA ASLAN
Adresa postala: str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011241, Romania, Punct(e) de contact: I.N.G.G. ANAASLAN, Tel. +40 212237192, In atentia: Ec.DIANA SCARLATESCU, Email: [email protected], Fax: +40 212231480, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REACTIVI SI MATERIALE PENTRU ANALIZOARELE TIPKONELAB 30i si prime 60i si AIA 360 IN LABORATOARELE DE BIOCHIMIE SI IMUNOLOGIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: I.N.G.G.?Ana Aslan? Bucuresti, in locatia din str. Caldarusaninr.9, sect.1 ? magazia de reactivi
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 577, 790 si 6, 885, 530RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele vor fi incheiate in functie de resursele bugetare alocate cu aceasta destinatie si in functie de necesitatea autoritatii contractante.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de reactivi si materiale consumabile de laborator compatibile cu analizoarele de tip KONELAB 30i si 60i Prime si AIA 360, necesare analizelor de biochimie si imunologie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696300-8 - Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT I: Ap. KONELAB 30i si prime 60i
Nr.crt Denumire produs Cant minime 24 luni Cant maxime 24 luniAp. KONELAB 30i si prime 60i1 GLUCOZA (GOD-POD) 4 20
2 UREE (Urease, UV) 4 20
3 CREATININA Jaffe 4 18
4 ACID URIC (AO x ) 4 18
5 COLESTEROL (CHOD) 4 18
6 TRIGLICERIDE (GPO, Trinder) 4 24
7 HDL CHOLESTEROL (Direct method) 4 18
8 LDL CHOLESTEROL (Direct method) 8 80
9 ALT/GPT (IFCC) 4 18
10 AST/GOT (IFCC) 4 18
11 GAMMA-GT (IFCC) 4 35
12 FOSFATAZA ALCALINA(IFCC) PLUS 4 24
13 LDH(SCE) 4 18
14 AMILAZA (EPS) (IFCC) 4 24
15 LIPAZA (colorimetric) 4 18
16 Hb A1C-hemoglobina glicozilata 4 10
17 CALCIU (Arsenazo III) 4 20
18 MAGNEZIU ( x ylildyl Blue I) 4 48
19 FIER (Ferene S) 4 7
20 FOSFOR (Molybdate) 1 2
21 CO2 (Carbon dio x ide) 4 7
22 BILIRUBINA TOTALA (NBD) 4 6
23 BILIRUBINA DIRECTA (Diazo sulfanilic acid) 4 18
24 PROTEINE TOTALE Plus 4 16
25 ALBUMIN (BCP) -fara calibrator 2 7
26 CREATIN KINAZA (NAC) 4 30
27 CREATIN KINAZA MB (Immunoinhibition, NAC) 4 24
28 Myoglobin Plus 4 12
29 ISE CALIBRATOR SOLUTION 1 4 12
30 ISE CALIBRATOR SOLUTION 2 & 3 2 4
31 Antistreptolysin O 4 16
32 Complement C3 4 8
33 Complement C4 2 4
34 CRP 4 16
35 IgA 4 26
36 IgG 4 26
37 IgM 4 26
38 Factor reumatoid 2 (RF2)* 4 14
39 eCAL calibrator 4 7
40 sCAL calibrator 2 5
41 HDL / LDLcalibrator 4 6
42 CK-MB Control 4 8
43 Nortrol 4 12
44 Abtrol 4 12
45 Lipotrol 2 6
46 RF Control 4 12
47 HbA1c hemolizant 2 5
48 HbA1c Control Normal 4 10
49 HbA1c Control Anormal 4 10
50 Myoglobin Calibrator Set 2 4
51 Myoglobin Control 4 8
52 SpeciTrol 4 18
53 SpeciTrol High 4 8
54 CRP Control 4 10
55 CRP Cal Set 4 8
56 Aslo calibrator 4 8
57 SpeciCal 4 8
58 KONELAB ISE-START UP KIT (Na, K, Cl) modul ISE 2 4
59 12-MONTHS MAINTENANCE KIT: modul biochimie 2 4
60 12-MONTHS MAINTENANCE KIT modul ISE 2 4
61 KONELAB CUVETTE 10 62
62 SAMPLE CUP 0.5 mL 4 24
63 HALOGEN LAMP EMC MODEL 1 2
64 WASHING SOLUTION 4.5% 1 4
LOT II: Ap. AIA 360Nr.crt Denumire produs Cant minime 24 luni Cant maxime 24 luniAp. AIA 3601 ST AIA-PACK 27.29 4 18
2 ST AIA-PACK PSA II 24 120
3 ST AIA-PACK AFP 8 48
4 ST AIA-PACK CEA 8 48
5 ST AIA-PACK T4 12 120
6 ST AIA-PACK BMG 4 18
7 ST AIA-PACK IRI 4 12
8 ST AIA-PACK PAP 4 12
9 ST AIA-PACK FT4 12 120
10 ST AIA-PACK TT3 12 120
11 ST AIA-PACK C-Peptide 4 12
12 ST AIA-PACK SLa 4 48
13 ST AIA-PACK FT3 4 100
14 ST AIA-PACK OVCA 4 44
15 ST AIA-PACK TSH 80 200
16 AIA-PACK ST ucPSAII 4 12
17 AIA-PACK 27.29 CALIBRATOR SET 1 4
18 AIA-PACK AFP CALIBRATOR SET 4 6
19 AIA-PACK CEA CALIBRATOR SET 4 6
20 AIA-PACK T4 CALIBRATOR SET 4 8
21 AIA-PACK BMG CALIBRATOR SET 1 4
22 AIA-PACK IRI CALIBRATOR SET 1 4
23 AIA-PACK PAP CALIBRATOR SET 4 6
24 AIA-PACK FT4 CALIBRATOR SET 4 8
25 AIA-PACK TT3 CALIBRATOR SET 4 8
26 AIA-PACK C-Peptide CALIBRATOR SET 1 4
27 AIA-PACK SLa CALIBRATOR SET 4 6
28 AIA-PACK FT3 CALIBRATOR SET 4 8
29 AIA-PACK OVCA CALIBRATOR SET 4 6
30 AIA-PACK TSH 3rd-Gen CALIBRATOR SET 4 12
31 ST AIA-PACK PSA II CALIBRATOR SET 4 12
32 AIA-PACK WASH CONCENTRATE 4 90
33 AIA-PACK DILUENT CONCENTRATE 4 48
34 AIA-PACK SUBSTRATE SET II 8 90
35 AIA-PACK DETECTOR STD TEST CUP 4 8
36 AIA-PACK MULTI ANALYTE CONTROL 4 20
37 AIA-PACK 27.29 SAMPLE DILUTING SOLUTION 1 2
38 AIA-PACK AFP SAMPLE DILUTING SOLUTION 1 2
39 AIA-PACK CEA SAMPLE DILUTING SOLUTION 1 2
40 AIA-PACK T4 SAMPLE DILUTING SOLUTION 1 2
41 AIA-PACK BMG SAMPLE DILUTING SOLUTION 1 2
42 AIA-PACK IRI SAMPLE DILUTING SOLUTION 1 2
43 AIA-PACK PAP SAMPLE DILUTING SOLUTION 1 2
44 AIA-PACK TT3 SAMPLE DILUTING SOLUTION 1 2
45 AIA-PACK C-Peptide SAMPLE DIL SOL 1 2
46 AIA-PACK SLa SAMPLE DILUTING SOLUTION 1 2
47 AIA-PACK OVCA SAMPLE DILUTING SOLUTION 1 2
48 ST AIA-PACK PSA II SAMPLE DIL SOL 2 6
49 ST AIA-PACK TSH 3GE DIL SOL 2 6
50 SAMPLE CUPS4 40
51 Printer paper 4 9
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 577, 790 si 6, 885, 530RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare1% din valoarea maxima estimata 68.856, 00ONConform art. 278¹ ali.1 punctul c) din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea totala estimata a contractului urmatoarele sume: 7980 lei + 268, 55 lei = 8.248, 55 lei (defalcat pentru lotul I: 7980 + 2, 77 = 7982, 77 lei si pentru lotul II: 4200 + 2237, 78 = 6437, 78 lei).Garantia de participare se poate constitui in contul: RO 40 TREZ 7015 041X XX00 0395, deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti, prin virament bancar, ordin de plata, fila CEC, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante inainte de data limita de deschidere.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent reprezinta 5 % din valoarea totala a acestuia.Garantia de buna executie se poate constitui in contul: RO 40 TREZ 7015 041X XX00 0395, deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti, prin virament bancar, ordin de plata, fila CEC, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Garantia pentru participare constituita de ofertantii necastigatori se returneaza acestora de catre autoritatea contractanta imediat dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Institutului National de Gerontologie si Geriatrie ?Ana Aslan?.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - original, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - original, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - original, Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara, care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (se va prezenta o copie legalizata, originalsau copie conform cu originalul).Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de Directia Taxe si Impozite Locale, care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (se va prezenta o copie legalizata, original sau copie conform cu originalul).Declaratie privind calitatea de participant la procedura - original.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 - original. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat, care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante suntexclusi din procedura de atribuire."
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulareasi finalizarea procedurii de atribuire:
Manager Dr. Bogdan Paltineanu;
Director economic Ec. Elena Nituica
Componenta comisiei de evaluare este urmatoarea :
Presedinte: - Ec. Diana Scarlatescu - Sef Birou Achizitii Publice
Membru-Ec. Corina Dumitru- Sef Birou FinanciarSpecialist-Dr. Crina Amalia Carazanu- Medic sef Lab. clinice-Dr. Petre Gherasim-Lab. Biochimie
Secretar-Virginia Stoenescu-Biroul Aprovzionare
Membri supleanti- Ec. Tereza Ion- Biroul Achizitii Publice.
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 va fi prezentata si de catre subcontractanti si/sau de catre tertii sustinatori. Certificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului cu inscrierea domeniului de activitate corespunzator procedurii de achizitie (original, copie legalizata sau copie conform cu originalul) din care sa rezulte: codurile CAEN corespunzatoare produselor care fac obiectul acordului-cadru, adresa actuala, Obiectul de activitate al societatii, numele asociatilor.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de atribuirea procedurii va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a livra produsele care fac obiectul prezentului contract (copie legalizata sau copie conform cu originalul).Persoanele juridice sau fizice straine vor prezenta setul complet de documente solicitate prin prezenta fisa de date. In plus, se vor prezenta si documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, precum si documente care dovedesc dreptul (autorizatia) de a practica profesia.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute anterior, atunci va fi acceptata: fie o declaratie pe proprie raspundere, fie o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens (daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere).
* Autorizatie de functionare emisa de M.S. pentru activitatea de import, comercializare, service si depozitare reactivi si consumabile ? copie legalizata sau copie conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
* Fisa de informatii generale - original
Cerinta nr. 2
* Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantul are obligatia sa il depuna conform legii (30.06.2011) ? copie legalizata sau copie conform cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ISO 9001/2008 echivalent? copie legalizata sau copie conform cu originalul .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13012/21.12.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2012 10:00
Locul: INGG ANA ASLAN, SALA AMFITEATRU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice reprezentant al operatorilor economici va prezenta imputernicire semnata si stampilata si copie C.I.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Operatorul economic isi asuma riscurile pe care le implica transportul materialelor si substantelor (reactivi) utilizand mijloace de transport proprii pana la Institutului National de Gerontologie si Geriatrie ?Ana Aslan? cu sediul in Bucuresti, str. Caldarusani, nr.9 sector 1.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare celei in care s-a luat la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: str.Caldarusaninr. 9, sect. 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011241, Romania, Tel. +40 212237192, Email: [email protected], Fax: +40 212231480
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2012 14:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer