Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reactivi si produse de contrast


Anunt de participare numarul 144556/22.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul de Boli Infectioase si Tropicale "Dr. Victor Babes"
Adresa postala: Sos. Mihai Bravu Nr.281-283, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030303, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Stanciu, Tel. +40 3172727, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 3172721, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara cu paturi, de utilitate publica, cu personalitate juridica ce furnizeaza servicii medicale
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi si produse de contrast
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos. Mihai Bravu Nr.281-283
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 201, 573 si 2, 953, 274RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lunar. Conform caiet sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactivi si produse de contrast
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696000-5 - Reactivi si produse de contrast (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot Nr.crt. DenumireCantitate minima 12 luni Cantitate maxima 12 luni
1 Lot nr.1 Reactivi compatibili cu analizorul m2000 Abbot sau echivalent1 Kit de extractie ARNkit 96 teste 12 482 Kit de extractie ADNkit 96 teste 6 123 Proteinaza K de utilizat in extractia ADNkit 96 teste 6 124 Kit de amplificare de tip real-time ADN-HBV cantitativ kit 96 teste 6 125 Calibratori ADN-HBVkit 8 serii de lucru 1 66 Seturi de Control intern ADN-HBVkit 4 serii de lucru 1 67 Kit de revers-transcriere si amplificare de tip real-time ARN-HCV cantitativ kit 96 teste 6 248 Calibratori ARN-HCVkit 8 serii de lucru 1 69 Seturi de Control intern ARN-HCVkit 4 serii de lucru 1 610 Kit de revers-transcriere si amplificare de tip real-time ARN-HIV cantitativ kit 96 teste 6 2411 Calibratori ARN-HIV kit 8 serii de lucru 1 612 Seturi de Control intern ARN-HIVkit 4 serii de lucru 1 613 Varfuri de 1000 µLcutie 3 2014 Varfuri de 200 µLcutie 2 1015 Tuburi de extractiecutie 1 516 Cuve de reactivicutie 1 517 Tuburi de master-mixcutie 1 318 Placi cu 96 godeuri adancicutie 1 2019 Placi optice cu 96 godeuri PCRcutie 1 2020 Folii de sigilare ale placilor opticecutie 1 2
2 Lot nr.2 Reactivi compatibili cu analizorul DIMENSION sau echivalent1 AST Kit*360 teste 2 302 ALP Kit*360 teste 2 303 Tbil Kit*480 teste 2 304 Dbil Kit*320 teste 2 305 Amy Kit*240 teste 2 246 Uree Kit*480 teste 1 157 GGT Kit*288 teste 2 308 AU Kit*480 teste 1 159 Colesterol Kit*480 teste 2 3010 Trigliceride Kit*480 teste 2 3011 HDL Kit*240 teste 2 3012 Ca Kit*480 teste 1 1213 Mg Kit*120 teste 1 1214 Fe Kit*240 teste 1 1215 TP Kit*480 teste 2 2416 LDH Kit*480 teste 1 1217 CPK Kit*120 teste 1 1218 Calibrator Tbil/Dbil Set 3 flacoane 1 1219 HDL Calibrator Set 3 flacoane 1 1220 ALB/TP Calibrator Set 3 flacoane 1 1221 CHEM II Set 3 flacoane 1 1222 Chol Calibrator Set 3 flacoane 1 1223 IRN Calibrator Set 2 flacoane 1 12
3 Lot nr.3 Reactivi compatibili cu analizorul ACCES Beckman Coulter sau echivalentNr. Crt. DenumireU.M. Cantitate minima Cantitate maxima1 anti Toxo IgM II kit 6 102 anti Toxo IgM II cal kit 2 23 anti Toxo IgM II control kit 1 24 anti Toxo IgG kit 6 105 anti Toxo IgG cal kit 2 26 anti Toxo IgG II control kit 1 27 Rubella IgG kit 4 68 Rubella IgG calibrator kit 2 29 Rubella IgG control kit 1 210 Rubella IgM kit 4 611 Rubella IgM calibrator kit 2 212 Rubella IgM control kit 1 213 HIVcombo kit 40 7014 HIV combo calibrator kit 2 415 HIV combo control kit 4 616 Antigen HBs kit 40 8017 Antigen HBs calibrator kit 2 418 Antigen HBs control kit 4 619 anti HBs kit 6 1220 anti HBs calibrator kit 2 221 anti HBs control kit 1 222 HBc IgM kit 4 623 HBc IgM calibrator kit 2 224 HBc IgMcontrol kit 1 225 anti HBc kit 8 1226 anti HBc calibrator kit 2 227 anti Hb control kit 1 228 AFPkit 16 2629 AFP calibrator kit 2 230 HCV kit 40 7031 HCV calibrator kit 2 432 HCV control kit 4 633 anti HAV-IgM kit 4 834anti HAV-IgM calibrator kit 2 235 anti HAV-IgM control kit 1 236 anti HAV Total kit 2 437anti HAV Totalcalibrator kit 1 138 anti HAV Total control kit 1 139 anti CMV-IgM kit 4 640 anti CMV-IgM calibrator kit 1 241 anti CMV-IgM control kit 1 142 anti CMV-IgG kit 4 543 anti CMV-IgG calibrator kit 1 144 anti CMV-IgG control kit 1 145 Reaction vessel 1568/ cutie; 16box/cutie cutie 10 2046 Insert cups 1 ml / 13 mm punga 4 647 Sample Cups 0, 5 ml punga 4 648 Substrat4 flacoane/ cutie cutie 12 1649 Wash buffer 4fl/cutie cutie 50 7050 Waste bags20buc/ box cutie 4 651 System check solution kit 2 252 Contrad 70 litru 2 253 Citranox ml 200 400
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 201, 573 si 2, 953, 274RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
2% din valoarea estimata fara tva(cont RO30TREZ7035006XXX011125 - Trezoreria sector 3)(se accepta si in euro calculata la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile termenului limita de depunere a ofertelor.)-mod constituire conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Perioada de valabilitate - 90 zile de la data limita a depunerii ofertei. Contestatarului caruia i-a fost respinsa contestatia i se va retine suma prevazuta la art..2781 alin.1 din OUG nr.34/2006. 10% din valoarea fara TVA a contractului; se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea-formular A
- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-formular A1
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69?1?? din OUG 34/2006(persoane ce detin functii de decizie: Emanoil Ceausu, Simin Aysel Florescu, Carmen Furdu, Mihai Stanciu, Gratiela Tardei, Camelia Simona Ionescu, Nicoleta Mindu, Cristian Pitea, Rodica Hirsan, Lavinia Tanase)-formular A2
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006-formular B
- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) - original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele
- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) - original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. ? copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formularul B2 din Sectiunea III), din care sa reiasacifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular B2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de atestare pentru managementul calitatii (ISO 9001:2001/2008 sau echivalent) corespunzator cu obiectul contractului, furnizor ? copie legalizata sau conform cu original
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentare certificat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
A.C. va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire.Notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi transmise automat de catre sistem la adresa de posta electronica (e-mail) Inregistrata in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile de asemenea in sectiunea ?Notificari de sistem?.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 (una) zi. In vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF Procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul pe u.m.(criteriu de atribuire pretul cel mai scazut ) - Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.08.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2013 11:00
Locul: Sos. Mihai Bravu, nr.281, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire si copie act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Adresa postala: Sos. Mihai Bravu, Nr.281, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30303, Romania, Tel. +40 213172721, Email: [email protected], Fax: +40 213172721
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2013 09:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer