Licitatie Publica - Reactivi si substante de contrast
Anunt de participare numarul 58037/08.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal de Urgenta Roman
Adresa postala: Str. Tineretului, nr. 28, Localitatea: Roman, Cod postal: 611027, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Lupu, Tel.0233-741917, Email: [email protected], Fax: 0233-741917
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Bursa Romana de Marfuri Terminal Piatra Neamt
Adresa postala: bdul Decebal nr. 35, bl. 14, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610076, Romania, Punct(e) de contact: Sorina Bulai, Tel.0233232390, Fax: 0233232390
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Bursa Romana de Marfuri Terminal Piatra Neamt
Adresa postala: Bdul Decebal nr 35, bl 14, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610076, Romania, Punct(e) de contact: Sorina Bulai, Tel.0233232390, Fax: 0
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Bursa Romana de Marfuri Terminal Piatra Neamt
Adresa postala: Bdul Decebal nr 35, bl 14, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610076, Romania, Punct(e) de contact: Sorina Bulai, Tel.0233232390, Fax: 0233232390
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi si substante de contrast
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia Laboratorului Clinic, SMU Roman, str. Tineretului nr 28
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactivi si substante de contrast inclusiv pentru Anatomie Patologica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24496000-7 - Reactivi si produse de contrast (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
86 loturi
Valoarea estimata fara TVA: 44, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
-prelungirea contractelor cu max 4 luni-suplimentarea cantitatii cu max. 50%
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.08.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie de buna executie 5% din val contractului;
-garantia de participare max. 2% din val fiecarui lot.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatiqa de a-si legaliza formal asocierea printr-un act ce va fi prezentat autoritatii contractante inainte de incheierea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3) Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj)-in original sau copie legalizata
4) Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale-in original sau copie legalizata
5) Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate corespunde obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata
6) Pentru persoanele fizice romane: autorizatia de functionare si orice alt document care dovedeste aparteneta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului
7) Pentru persoanele fizice/ juridice straine: documente edificatoare ce dovedesc forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/apartenenta profesionala-documente in copie legalizata si traduse autorizat in limba romana.
NOTA: Pentru a fi valabile certificatele mentionate trebuie sa fie emise cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil la 31.12.2007
-declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor livrari;
-cate o recomandare pentru fiecare lot pentru care se depune oferta;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 238 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se procura de la BRM, Terminal P. Neamt, tel 0233232390
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.08.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2008 10:00
Locul: Bursa Romana de Marfuri Terminal Piatra Neamt, , Bdul Decebal nr 35, bl. I4, Parter, Piatra Neamt.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate un reprezentant imputernicit de ofertant cu imputernicire valabila.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleus nr 6, sect. 36, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Municipal de Urgenta Roman, Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. Tineretului nr. 28, Localitatea: Roman, Cod postal: 611027, Romania, Tel.0233741917, Fax: 0233741917
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2008 15:47