Licitatie Publica - Reactivi tehnologici
Anunt de participare (utilitati) numarul 132769/30.01.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Complexul Energetic Turceni S.A.
Adresa postala: Str. Uzinei, Nr.1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Vaduva, Tel. +40 253335045, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 253335068, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SC cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reactivi tehnologici
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Turceni, judetul Gorj
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare de reactivi tehnologici
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24300000-7 - Produse chimice anorganice si organice de baza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1: Hipoclorit si hidroxid de sodiu, acid clorhidric
LOT 2: Hidrat de hidrazina
LOT 3: Gaze imbuteliate
LOT 4: Clorura ferica si amoniac
Valoarea estimata fara TVA: 1, 114, 561.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: Lot 1 - 14300lei, Lot 2 ? 2600lei, lot 3 ? 860lei, lot 4 ? 4400lei;Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor;Constituita prin: a) scrisoare de garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante, in original, cu valabilitate de 90 zile;b) ordin de plata depus in contul autoritatii contractante (cont IBAN RO07RZBR0000060004536569, deschis la Raiffeisen Bank Tg-Jiu).c) alte forme legale de garantare emise de societati de asigurariGarantia de participare se va retine in cuantum de 7161, 50 lei pt lot 1, 1340 lei pt lotul 2, 434, 11 lei pt lotul 3 si 2210 lei pt lotul 4 in situatia prevazuta la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie: 6% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie sau- Retineri succesive in cuantum de 6% din valoarea fara TVA a facturilor partiale, cu conditia ca suma initiala care se depune de contractant in contul deschis la Trezoreria Statului sa nu fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului.- alte forme legale de garantare emise de societati de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse - fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
Declaratii privind eligibilitatea: completarea Formularului nr. 12A;
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: completarea Formularului nr. 12B;
Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: completarea Formularului nr. 12E;
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1: completarea Formularului nr. 12F.
Persoane cu functie de decizie in cadrul procedurii: Octavian Laurentiu Graure - Director General, Daniel Pitaroiu - Director Buget Financiar Contabilitate, Gheorghe Copaci - Director Comercial. Toate persoanele cu functie de decizie pot fi vizualizate la http: //www.eturceni.ro/echipa.htm.
Formularele 12A, 12b si 12F se vor prezenta de catre toti participantii la procedura (ofertanti/asociati/terti sustinatori).
Pentru subcontractanti este obligatorie doar prezentarea formularului 12F.
Certificate privind indeplinirea obligatiilor financiare catre stat: Se va prezenta situatia bligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetul general si local(formulare-tip eliberate de autoritatile competente), in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiuna « conform cu originalul ».
Vor fi descalificati ofertantii care inregistreaza debite restante. Cerinta obligatorie: certificat constatator emis de oficiul registrului comertului valabil la data deschiderii ofertelor (in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiuna « conform cu originalul »)
Autoritatea contractanta va solicta ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, inclusiv cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
Pentru echivelentul in euro se vor lua in calcul urmatoarele cursuri de schimb: 31.12.2008 ? 3, 9852, 31.12.2009 ? 4, 2282, 31.12.2010 ? 4, 2848.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica:
- prezentarea listei principalelor livrari pe ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, etc., pentru produse similare, din care cel putin o livrare de minim valoarea estimata a lotului/loturilor pentru care se depune oferta.
Standarde de asigurare a calitatii:
Ofertantul trebuie sa aiba certificarea sistemului de asigurare a calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Aceasta se va desfasura intr-o singura runda cu durata de 1 (una) zi, unde, operatorii economici admisi pot imbunatati oferta financiara. In cazul in care operatorii economici nu modifica propunerea financiara, la stabilirea clasamentului final va fi luata in considerare oferta depusa de catre acestia anterior desfasurarii acestei faze.In cazul in care vor fi doua sau mai multe oferte cu preturi egale, se va proceda la o noua reofertare, in acest sens ofertantii vor transmite noile oferte financiare in plic inchis, pana la o data si ora care se va stabili ulterior de catre autoritataea contractanta.Pe parcursul licitatiei electronice ofertantii vor putea vedea clasamentul si cea mai buna oferta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.02.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2012 09:00
Locul: SC Complexul Energetic Turceni SA, Directia Comerciala
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Complexul Energetic Turceni SA, Serviciul Disciplina Contractuala si Valorificari
Adresa postala: str. Uzinei, nr. 1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Tel. +40 253335045, Fax: +40 253335068, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.01.2012 13:06