Licitatie Publica - Reactualizare Plan Urbanistic General al municipiului Hunedoara
Anunt de participare numarul 46663/18.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Hunedoara
Adresa postala: Str. Libertatii, Nr. 17, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331128, Romania, Punct(e) de contact: Nicolae Schiau, Tel.0254/716322, In atentia: Bilei Lucian, Serviciul Urbanism, cam. 21, tel. 0254712877, Email: [email protected], Fax: 0254.712.251, Adresa internet (URL): http: //www.primariahd.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactualizare Plan Urbanistic General al municipiului Hunedoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Primaria municipiului Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Refacerea documentatiei de urbanism faza Plan Urbanistic General parte scrisa si desenata, precum si Regulamentul local de urbanism aferent.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74251000-3 - Servicii de urbanism (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1
Valoarea estimata fara TVA: 504, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantia de participare in valoare de 10.000 lei constituita prin virament in contulRO62TREZ3675006XXX000050 Trezoreria Hunedoara, valabila pe perioada valabilitatii ofertei, respectiv 80 zile.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere in forma stabilita de lege
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-O.U.G. 34/2006, fisa cu privire la informatiile generale (formular 1).
-declaratie pe propria raspundere din care sa reiasaca acesta nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitii publice (formular 4)
- certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale la bugetul local, valabilla data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata, - certificat fiscal eliberat de autoritatea competenta privind achitarea catre bugetul de stat a obligatiilor de plata, valabilla data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata, Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34/2006.
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluicopie legalizata sau xerocopiecertificatapentru conformitate cu originalul prin semnatura si stampila;
- Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabilla data de 31.12.2007 sicontul de profit si pierderi depus la organele fiscale din raza de apartenenta, vizate de acestea;
- ultima balanta de verificare a soldurilor confirmata prin semnatura de reprezentantii legali ai ofertantului;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa privind experienta similara in domeniul planurilor de amenajare a teritoriului interorasenesc, a teritoriului metropolitan, a teritoriului periurban de tip C, sau in domeniul planurilor urbanistice generale de tip D.- incheierea si indeplinireain ultimii3 ani, a unui contract similar cu o valoare mai mare sau egala cu minim 500.000 lei, pentru care se va atasa ocopie a contractului.
- informatii referitoare la personalulde specialitatede care dispuneofertantul;
- informatii referitoare la studii, pregatire profesionala si calificarea personalului de conducere si a persoanelor responsabile cu executia, prezentare CV uri, calificari ale personalului;
- prezentarea unor certificate de specialitate care sa ateste dreptul de semnaturaconform certificatului RUR de tip "C" si "D"- prezentarea a cel putin 2 recomandaridin partea altor beneficiari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria unitatii sau prin virement in contul RO62TREZ3675006XXX000050
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.05.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
80zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2008 11:00
Locul: Primaria municipiului Hunedoara, b-dul Libertatii nr. 17
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti, str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Administratie Publica Locala din cadrul Primariei Hunedoara
Adresa postala: B-dul Libertatii nr.17, Hunedoara, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331128, Romania, Tel.0254/716322, Email: [email protected], Fax: 0254/716087
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2008 14:51