Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REACTUALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL AL MUNICIPIULUI BAIA MARE


Anunt de participare numarul 67260/25.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BAIA MARE
Adresa postala: Gheorghe Sincai 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Zamfirescu, Tel.0262/211001/149, 154, In atentia: Serviciul Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0262/212171, Adresa internet (URL): www.baiamarecity.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REACTUALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL AL MUNICIPIULUI BAIA MARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Baia Mare, jud. Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii pentruREACTUALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL AL MUNICIPIULUI BAIA MARE, jud. Maramures, ca instrument legal si tehnic pentru sustinerea avantajelor urbanistice, sociale si ecologice ale dezvoltarii urbanistice de tip intensiv, ca deziderat al dezvoltarii durabile.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul principal al PUG-ului este utilizarea rationala si echilibrata a terenurilor necesare functiunilor urbanistice, ca deziderat al dezvoltarii durabile. Obiectul contractului de servicii il constituie elaborarea documentatiei de urbanism pentru dezvoltarea urbanistica a municipiului Baia Mare in corelare cu planul de dezvoltare regional si al S.U.B.M. In acest sens documentatia va cuprinde urmatoarele etape:
Etapa 1:1.1.Actualizarea suportului topo;1.2.Studii de fundamentare;
Etapa 2: -PUG propriu-zis, inclusiv regulamentul local de urbanism;
Etapa 3: - Predarea documentatiei revizuita conform observatiilor rezultate din avize si a institutiilor deconcentrate ale statului;
Etapa 4: - Predarea documentatiei in faza finala PUG Baia Mare in urma introducerii observatiilor rezultate din dezbaterile publice si din avizele institutiilor centrale ale statului.Proiectantul este obligat sa intocmeasca documentatiile tehnice si sa obtina avizele necesare aprobarii PUG + RLU.Documentatia se va preda obligatoriu sub forma scrisa si in format electronic.
Sub forma scrisa (piese scrise si piese desenate), documentatia se va preda in trei exemplare, iar in format electronic, piesele scrise vor fi sub forma de document iar piesele desenate vor fi vectorizate. Elementele distincte vor fi pe layere separate.
Valoarea estimata fara TVA: 323, 890.82EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 6000 lei; Garantia de buna executie: 7% din pretul contractului;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: completarea forularelor 12A, 12B, 12C, Certificatele de Atestare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv taxele locale-valabile la data deschiderii ofertelor, Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului insotita de anexa care cuprinde in mod explicit obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului efectuarea serviciilor de urbanism, certificat unic de inregistrare. Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara din care candidatul/ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca are obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului efectuarea serviciilor de urbanism
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 ani;
Bilantul contabil pe anul 2007, vizat si inregistrat de organele competente;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 1500000 lei;Lichiditatea generala mai mare de 100%, solvabilitatea patrimoniala mai mare de 30%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii. Se vor anexa CV-urile persoanelor cheie implicate in acest proiect
- Colectivul propus pentru realizarea PUG-ului va indeplini obligatoriu urmatoarele conditii :
- Recomandari din partea altor beneficiari pentru efectuarea de PUG-uri;
-Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;
- Experienta similara;
- se va prezenta un dosar al sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii, adaptat la particularitatile lucrarii, avizat de specialisti sau organisme abilitate independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii, bazat pe seriile de standarde europene relevante.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Numarul minim al colectivului propus care va realiza documentatia sa fie de minim 7;b) Coordonatorul lucrarii trebuie sa aiba drept de semnatura in urbanism, exigenta "D" (Plan Urbanistic General).c) Cel putin un membru trebuie sa fie specialist atestat de Ministerul Culturii si Cultelor.d) Colectivul care va realiza documentatia va avea in componenta minim 3 (trei) arhitecti cu drept de semnatura si certificat RUR tip C si D.- minim 2 recomandari;
- minim 2 contracte;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Arhitecti inscrisi in RUR
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere:
2.
Dezvoltarea propunerii tehnice conform "Metodologiei de elaborare si continutul-cadru al PUG", indicativ GP038/99, pentru municipii peste 100000 locuitori, data prin Ordinul nr. 13N/10.03.1999
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
44
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.12.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2000 RON
Conditii si modalitate de plata: Contravaloarea Documentatiei se poate achita in contul RO93 TREZ 4362 4510 220XXXX sau in numerar la caseria Primariei Baia Mare etaj II cam. 20.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2008 12:00
Locul: Primaria Municipiului Baia Mare, str. Gh. Sincai nr. 37
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - CNSC
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 00084, Romania, Tel.+4(021)-3104641, Fax: +4(021)-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Instanta de Contencios Administrativ si Fiscal de pe langa Tribunalul Judetean Maramures
Adresa postala: b-dul Republicii nr. 2A, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 4800, Romania, Tel.0262-218235, Fax: 0262-218209
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la luarea la cunostinta a actului autoritatii contractante pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.10.2008 07:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer