Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REACTUALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL SI PLAN URBANISTIC ZONAL PARANG


Anunt de participare numarul 91035/18.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PETROSANI
Adresa postala: 1 Decembrie 1918 nr.93, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332019, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Curelea, Tel.0254.541.221, Email: [email protected], Fax: 0254.545.903, Adresa internet (URL): www.petrosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REACTUALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL SI PLAN URBANISTICZONAL PARANG
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Petrosani
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REACTUALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL SI PLAN URBANISTICZONAL PARANG . Scopul principal al Planului Urbanistic General este utilizarea rationala, echilibrata si eficienta a terenurilor necesare functiunilor urbanistice, ca deziderat al dezvoltarii durabile.
Scopul principal al Planului Urbanistic Zonal Parang este utilizarea rationala, echilibrata si eficienta a terenurilor necesare functiunilor urbanistice, ca deziderat al dezvoltarii turismului si a domeniului schiabil in Masivul Parang, ca o componenta principala a dezvoltarii durabile.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Documentatiile se vor elabora in urmatoarele etape:
- reactualizare PUG Municipiul Petrosani: - etapa 1 Elaborare studii de fundamentare- etapa 2 Actualizare PUG + REGULAMENT LOCAL DE URBANISM- etapa 3 Predarea documentatiei propriu-zise Actualizare PUG Petrosaniin urma introducerii eventualelor observatii rezultate din avizul Consiliului Local si a institutiilor descentralizate ale statului- etapa 4 Predarea documentatiilor propriu-zise, finala, in urma introducerii observatiilor rezultate din dezbaterile publice si din avizele institutiilor centrale ale statului.
- intocmire PUZ Parang (Municipiul Petrosani si Orasul Petrila): - etapa 1 predarea documentatiei PUZ Parang continand teritoriul administrativ al localitatilor Petrosani si Petrila- etapa 2 predarea documentatiei PUZ Parang completata in urma introducerii eventualelor observatii rezultate din avizele Consiliilor Locale, avizele institutiilor descentralizate ale statului, avizele institutiilor centrale ale statului si a dezbaterilor publice- etapa 3 avizareadocumentatiei
Valoarea estimata fara TVA: 499, 298RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se pot achizitiona ulterior noi servicii similare in conf. cu art.122 lit.j din O.U.G. nr.34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este 5000 lei. Garantia de buna executie este 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere cu lider de asociatie.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea -anexa 2, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta-anexa4, Declaratia privind calitatea de participant la procedura-anexa3, Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii, in original sau copie certificata prin semnatura autorizatasi stampila de reprezentantul ofertantului;
- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii, in original sau copie certificata prin semnatura autorizatasi stampila de reprezentantul ofertantului;
certificat de inregistrare, Certificat constatator emis de ORC,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la datade 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente, din care sa rezulte o activitate profitabila;
- bilantul la 30.06.2009 vizat si inregistrat de organele competente;
- balanta la 30.09.2009 certificata de un expert contabil/contabil autorizat/auditor autorizat bilantul contabil la data de 31.12.2007 vizat si inregistrat de organele competente;
Informatii privind cifra de afaceri-anexa5
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri minim 300000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)-anexa 6-Lista de experienta similara-anexa7-Recomandari de la beneficiari prezentate in originalsemnate si parafate de beneficiari
-Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii-anexa10
-Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii-anexa 9
-Informatii privind subcontractantii-anexa 8
-Standarde: certificatul SR EN ISO 9001 sau echivalent, copie certificata prin semnatura autorizatasi stampila de reprezentantul ofertantului.
- se prezinta un dosar propriu de conducere si de asigurare a calitatii, adaptat la particularitatile contractului ce se atribuie, prin care se atesta faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii, bazat pe standardele europene relevante sau orice alte probe/dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii
- certif SR EN ISO 14001 sau echivalent, - certif SR EN ISO 18001 Sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale, sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Complet anexa 6 cu 1 ctr. cu obiect elaborarea unui Plan Urbanistic General pentru un municipiu, -complet.anexa 7 cu 1 contract de serv similare (elab unui PUG pt un municipiu)-2 recomandari de la alti beneficiari de serv de proiectare, in obiectului contractului, din care una pentru contractul prezentat ca experienta similara.-completare anexa 10 care sa contina cel putin: 1 plotter si statii grafice- se solicita copii legalizate ale licentelor soft-urilor ce urmeaza a fi folosite pentru indeplinirea contractului.-completare formular anexa 9 - cuo2 arhitecti inscrisi in RUR, cu drept de semnatura si certificatRUR tip D, cu experienta in domeniul planurilor de urbanism general, Se solicita prezentarea in copie legalizata a certificatului RUR tip D pentru cei doi arhitecti.Nr min de pers implic in indep ctr nu poate fi mai mic de 5. Se prezinta CV-anexa 8 cu mentionarea procentului de subcontractare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17.278/12.11.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2009 10:00
Locul: Municipiul Petrosani, strada 1 Decembrie 1918 nr.93
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Alte informatii si/sau clarificari se pot obtine de la Primaria Municipiului Petrosani, judetul Hunedoara, strada 1 Decembrie 1918 nr.93, telefon 0254541220 int.210, fax 0254545903, in zilele lucratoare in intervalul orar 9-15. Informatii tehnice privind caietul de sarcini se pot obtine de la Serviciul Urbanism si Amenajarea Teritoriului 0254541220 int.131, fax 0254545903 - Sef serviciu Aurora Puiu-Draghicescu. Documentatia de atribuire poate fi obtinuta prin descarcarea documentului atasat prezentului anunt. www.e-licitatie.ro Anunturi de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos nr.6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: strada I.C.Bratianu nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810289, Fax: 0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta a unui act considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Petrosani
Adresa postala: strada 1 Decembrie 1918 nr.93, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332019, Romania, Tel.0254541221, Email: [email protected], Fax: 0254545903, Adresa internet (URL): www.petrosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2009 17:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer