Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REACTUALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL SI REGULAMENT LOCAL DE URBANISM


Anunt de participare numarul 98734/26.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Campulung Moldovenesc
Adresa postala: str. 22 Decembrie nr.2, Localitatea: Campulung Moldovenesc, Cod postal: 725100, Romania, Punct(e) de contact: Primaria municipiului Campulung Moldovenesc, Tel.0230 314425, In atentia: Viorica Nasoi, Lucian Nita, Email: [email protected], Fax: 0230 314725, Adresa internet (URL): http: //www.campulungmoldovenesc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REACTUALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL SI REGULAMENT LOCAL DE URBANISM
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL CAMPULUNG MOLDOVENESC
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ETAPA 11.1. Documentare - etapa in care se vor achizitiona/colecta o serie de informatii importante precum:
- hotarari locale CL- legislatie nationala si regionala
- legislatie europeana opozabila
- ridicari topografice actualizate
- lista autorizatiilor de construire/desfiintare- lista investitiilor publice realizate/propuse
- alte informatii considerate relevante.1.2. Actualizarea suportului topografic exista ortofotoplanul realizat de OCPI Suceava, pentru a se realiza planul suport al documentatiei.- corelarea planului topografic vechi cu situatia actuala din teren
- bornarea limitei intravilanului si determinarea in sistem stereo a acestor borne1.3.Studii de fundamentare.
ETAPA2- PUG+ REGULAMENT LOCAL DE URBANISM
ETAPA 3- Predarea documentatiei revizuita conform observatiilor rezultate din avize/acorduri locale (Consiliul Local, Consiliul Judetean, Cadastru si Mediu).
ETAPA 4 - Predarea documentatiei in faza finala PUG CampulungMoldovenesc in urma introducerii observatiilor rezultate din dezbaterile publice si din avizele /acorduri centrale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ETAPA 11.1. Documentare - etapa in care se vor achizitiona/colecta o serie de informatii importante precum:
- hotarari locale CL- legislatie nationala si regionala
- legislatie europeana opozabila
- ridicari topografice actualizate
- lista autorizatiilor de construire/desfiintare- lista investitiilor publice realizate/propuse
- alte informatii considerate relevante.1.2. Actualizarea suportului topografic exista ortofotoplanul realizat de OCPI Suceava, pentru a se realiza planul suport al documentatiei.- corelarea planului topografic vechi cu situatia actuala din teren
- bornarea limitei intravilanului si determinarea in sistem stereo a acestor borne1.3.Studii de fundamentare.
ETAPA2- PUG+ REGULAMENT LOCAL DE URBANISM
ETAPA 3- Predarea documentatiei revizuita conform observatiilor rezultate din avize/acorduri locale (Consiliul Local, Consiliul Judetean, Cadastru si Mediu).
ETAPA 4 - Predarea documentatiei in faza finala PUG CampulungMoldovenesc in urma introducerii observatiilor rezultate din dezbaterile publice si din avizele /acorduri centrale.
Valoarea estimata fara TVA: 420, 168RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 8.000 lei.Garantia de buna executie - 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al municipiului Campulung Moldovenesc
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare, daca este cazul.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Eligibilitatea-form.4
Neincadr.in art.181 din OUG 34/2006-form.5,
Calit de participant-form.6,
Certif de atest fisc priv achitarea oblig catre bug de stat si elib de DGFP, in orig sau copie legal, valabil la data desch ofertelor.
CertiF priv plata taxelor si impoz locale-elib de Primaria locala, in orig sau copie legal, valabil la data desch ofertelor.
Ofertele dep de op ec care fig cu dat rest neachitate catre bug de stat sau catre bug local, vor fi respinse.
Pers jurid straine-doc edific prin care sa dovedeasca ca si-a indepl oblig de plata a impoz, taxelor si contrib catre bug de stat si bug local al tarii de prov sau pentru punctele de lucru din Romania, daca este cazul. Doc vor fi prez in orig sau in copie leg, val la data desch ofertelor, la care se va alatura trad leg a acestora in l romana.
Certif const, in orig sau copie leg, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data desch of si val la data desch of, de catre ORC.
Certif de inreg, copie leg.
Vor fi admisi doar ofert au ca ob de activ, efect serv de urbanism.
Pers straine-doc edif care sa dov o forma de inreg ca pers fiz sau jurid.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bil cont 2007, 2008, 2009, copie, vizat DGFP.Pers. fiz/jur straine, bil cont pentru ultimii 3 ani finan incheiati, sau un Raport de Audit, trad si legal.
Fisa de inf gen-form 7.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv ef mediu anual al pers angajat si al cadrelor de cond-form8
Decl priv pers de spec angajatanexa la form 8.
Vorfi atasate CV-uri ale pers care va fi implicat in indepl contr.
Certificari solicitate: a). Autorizatii, Certificari sau Recunoasteri din partea Uniunii Arhitectilor si altor institutii abilitate RUR, in baza carora ofertantul isi desfasoara activitatea si demonstreaza capacitatea de executie pentru realizarea de Planuri Urbanistice Generale.
b). Autorizare ANCPI pentru studii topocadastrale.
Form 9 dotari spec.
Lista princ serv similare, exec in ultimii 3 ani-form 11 si anexa.
Decl priv oblig ref la cond de munca si de protectie a muncii-form 15.
ISO 9001 sau echivalent
SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent
OHSAS 18001:2004 sau echivalent
Nu se accepta societati in curs de certificare.
Form 10, ref la subcontractanti si spec ac.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Organigrama echipei.Arhit cu drept de semnatura RUR, minim exigenta D.Spec in dom: echip edilit, sociologie urbana si demografie, calitatea mediului, economie urbana, istorie urbana, amenajare peisagistica, cai de comunicatii si transporturi, studii de teren, topografic.Se vor prezenta doc din care sa rezulte experientafiecarui membru al echipei, priv particip la elaborarea de documentatii P.U.G.Copii legalizate ale licentelor soft-urilor ce urmeaza a fi folosite pentru indepl contractului.Exec in ultimii 3 ani a cel putin unei docum sim, (elaborare documentatie PUG, pentru localitati de peste 20.000 de loc, inceputa si finalizata), avizata si aprobata in conditiile legii, de aceeasi complexitate, cu o valoare de minim 300.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de predare a documentatiei etapa I + II + III
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7510/15.04.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2010 10:00
Locul: Primaria municipiului Campulung Moldovenesc, str. 22 Decembrie nr. 2, sala mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si alte persoane nominalizate la subcapitolul V.10 din Fisa de date a achizitiei.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta recomanda tuturor ofertantilor vizitarea si examinarea amplasamentului luicrarii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230 215 385
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 4641, Email: [email protected], Fax: 021 310 4642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al Primariei municipiului Campulung Moldovenesc
Adresa postala: str. 22 Decembrie nr. 2, Localitatea: Campulung Moldovenesc, Cod postal: 725100, Romania, Tel.0230 314 425, Email: [email protected], Fax: 0230 314 725, Adresa internet (URL): www.campulungmoldovenesc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.04.2010 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer