Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reactualizare Proiect Tehnic si Executie pentru obiectivul Palatul Copiilor Vaslui, Oras Vaslui, Judetul Vaslui


Anunt de participare numarul 62232/27.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Palatul Copiilor din Vaslui
Adresa postala: STR STEFAN CEL MARE NR 62, VASLUI, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730171, Romania, Punct(e) de contact: Aolaritei Marian 0730 63 83 48, Tel.0235/313512, Email: [email protected], Fax: 0235/313512
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactualizare Proiect Tehnic si Executie pentru obiectivul Palatul Copiilor Vaslui, Oras Vaslui, Judetul Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Strada Stefan Cel Mare nr 62, Oras Vaslui, Judetul Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea lucrarilor de executie pentru consolidarea Palatului Copiilor din Vaslui avand ca faza premergatoare reactulizarea proiectului tehnic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarea nu este divizata in loturi.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este de 5.000 lei. Garantia de buna executie este de 9, 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin intermediul ministerului educatiei, cercetarii si tineretului. Plata se va face prin intermediul Inspectoratul Scolar Judetean Vaslui si al Palatului Copiilor Vaslui.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12 A Declaratie de eligibilitate pe propriaraspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legalal ofertantului.Cerinta obligatorie: Formularul 12 B Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Formularul 12 C Declaratie privind calitatea de participant la procedura Certificatul constatator emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Generala a Finantelor Publice, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre statvalabil la data deschiderii ofertelor Certificat constatator emis de Directia Finantelor Publice Locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale valabil la data deschiderii ofertelor .
IV.2) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal
Autorizatie de functionare / altele echivalente
Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul B1 Informatii generale
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani Copii ale bilantului contabil si a contului de profit si pierdere, vizate de organul competent- asigurarea riscului profesional
- balanta de verificare pe luna in curs
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12E Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, si lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani. Formularul 12H Declaratie care sa contina informatii referitoare la dotarile de natura tehnica de care dispune ofertantul. Formularul 12I Declaratie privind numarul mediu al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate si numarul de persoane responsabile direct de indeplinirea contractului Grafic cu lista personalului angajat alocat pentru indeplinirea contractului. Formularul 12G Informatii privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractati si specializarea acestora.
Documentele care atesta certificarea sistemului de management al calitatii conform standardelor ISO-9001/2001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va face la sediul Palatului Copiilor Vaslui, Strada Stefan cel Mare nr 62, in numerar.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2008 16:00
Locul: La sediul Palatului Copiilor Vaslui, Strada Stefan cel Mare nr 62.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane insotite de imputernicire din partea fiecarui operator economic.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Constestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. Vasile Conta , nr. 28 , Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700106, Romania, Tel.0232/212.510, Email: [email protected], Fax: 0232/212.578
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.67/OUG94/2007.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Palatul copiilor Vaslui
Adresa postala: Strada Stefan cel Mare, nr 62, Vaslui, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730131, Romania, Tel.0235 313 512, Fax: 0235 313 512
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2008 18:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer