Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reactualizare PUG si Regulament Local de Urbanism (RLU) aferent - Mun Alexandria


Anunt de participare numarul 39864/23.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ALEXANDRIA
Adresa postala: Str. DUNARII Nr. 139, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140030, Romania, Punct(e) de contact: ION ROSU, Tel.0247 317732, 317733, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0247 317728, Adresa internet (URL): htt: //www.alexandria.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactualizare PUG si Regulament Local de Urbanism (RLU) aferent - Mun Alexandria
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Teritoriul administrativ al mun. Alexandria
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactualizare PUG si Regulament Local de Urbanism (RLU) aferentPUG- mun Alexandria
Durata contractului de achizitie publicase va intinde pe perioada exercitiilor bugetare 2007 ;2008 ;2009 ;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74224000-5 - Servicii de arhitectura, de inginerie si de planificare (Rev.1)
74220000-7-Servicii de arhitectura si servicii conexe (Rev.1)
74225000-2-Servicii de arhitectura, de inginerie si de masurare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EtapaI(realizare 90 zile)Redactare suport topografic proiectie STEREO 70, in sistem GIS;
Et.a II-a-(150 zile)Elaborare st.de fundamentare; Et.aIII-a(60zile)Analiza situatiei existente/disfunctionalitati; Et.aIV-a-(90 zile)Propuneri.Reglementari; Et.a V-a-(60 zile)Documentatii pentru avize.
Valoarea estimata fara TVA: 195, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
- 30000, 00 lei se pot achita in 2007;
- diferenta in exercitiile bugetare 2008 si 2009
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 15 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.part.-2000, 00 lei depunereDir.impozite cu chit.fiscala /O.P./Scrisoare de garantie bancara, cont RO46TREZ 6065006XXX000167; Gar. ex.=10%din val. contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si credit
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati sau aubcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I.-1.Declaratie de eligibilitate; 2.Cazier judiciar;3.Declar. privind neincadrarea in sit. prev.la art.181 din OUG nr.34/2006; 4.Certificat constatator eliberat de Of. Registrului Comertului, sau echivalentul;5.Adresa de la Curtea Districtuala/Instanta Competenta unde isi are sediul; 6.Certificat inregistrare;7.Certificat atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, sau echivalentul;8.Certificat plata impozite si taxe locale;
II.-1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie functionare /altele echivalente 2. Certificat de inregistrare(Statut, Act constitutiv etc.)
documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3ani: Media cifrei de afaceri a ofertantului (Operator economic sau membrii grupului de Operatori economici impreuna in cazul asocierii) trebuie sa fie mai mare de 100.000 euro pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006);Lichiditatea generala a ofertantului (in cazul grupului, a fiecaruioperator economic asociat), trebuie sa fie mai mare de 100%pentru fiecare din ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabil intocmit pentru exercitiile financiare 2004, 2005 si 2006, vizate si inregistrate de organele competente.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Listele cu personalul responsabil de indeplinirea contractului, prezentarea CV-urilor; certificari si atestate ale ofertantilor si ale personalului acestora; principalele prestatii similare (experienta similara)- se vor prezenta cel putin doua recomandari. Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Pretul(35puncte) Rationament(5) Strategie (10) Planificare-grafic activitati(10)Managementul calitatii(5puncte) Capacitate Sef proiect(10) Capacitate echipa(25)
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Da
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
35%
Descriere:
2.
Calitatea descrierii rationamentului
5%
Descriere:
3.
Calitatea strategiei
10%
Descriere:
4.
Fezabilitatea planificarii si a graficului de indeplinire a activitatilor
10%
Descriere:
5.
Sistemul de management al calitatii (ISO 9001 sau echivalent)
5%
Descriere:
6.
Capacitatea Seful de proiect
10%
Descriere:
7.
Capacitatea echipei de proiectanti pe specialitati (ceilalti experti cheie) de aimplementa proiectul
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
23669/15.11.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.12.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: -100, 00 lei, Primarie Directia taxe si impozite locale, et. 2, c. 35, cont RO44TREZ60621160250XXXXX / O.P.- de la Directia de Dezvoltare Locala;
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.12.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
10.12.2007
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.12.2007 09:30
Locul: sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantiilegeli ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, Nr.6, sector 3; Cod postal 030084, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03008, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Curtea de Apel Bucuresti, nr. 5;, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010774, Romania, Tel.(+4) 021 3191674, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 3191674, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Alexandria
Adresa postala: str.Dunarii, nr 139;, Localitatea: mun.Alexandria, jud.Teleorman, Cod postal: 140030, Romania, Tel.0247 317732/ 317733, Email: [email protected], Fax: 0247317728, Adresa internet (URL): www.alexandria.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.11.2007 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer