Licitatie Publica - Reactualizare PUG si Regulament Local de Urbanism (RLU) aferent- mun. Alexandria
Anunt de participare numarul 42711/06.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ALEXANDRIA
Adresa postala: Str. DUNARII Nr. 139, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140030, Romania, Punct(e) de contact: ION ROSU, Tel.0247 317732, 317733, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0247 317728, Adresa internet (URL): htt: //www.alexandria.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactualizare PUG si Regulament Local de Urbanism (RLU) aferent- mun. Alexandria
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: TERITORIUL ADMINISTRATIV AL MUN. ALEXANDRIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactualizare PUG si Regulament Local de Urbanism (RLU) aferent- mun. Alexandria
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74251000-3 - Servicii de urbanism (Rev.1)
74224000-5-Servicii de arhitectura, de inginerie si de planificare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EtapaI(90 zile)-Redactare suport topografic proiectie STEREO 70, in sistem GIS; Etapa a II-a-(150 zile)- Elaborare studii de fundamentare; Etapa a III-a-(60 zile)-Analiza situatiei existente si disfunctionalitati; Etapa a IV- a- (realizare 90 zile) - Propuneri- Reglementari; Etapa a V- a-(realizare 60 zile) - Documentatii pentru avize.
Valoarea estimata fara TVA: 280, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
incheiere contract pe durata de 15 luni, care se va intinde pe perioada ex. bugetare2008 ; 2009 ;
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 15 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.part.=5000 lei depunere PrimarieDirectia impozite/taxe localecu chit.fiscala /O.P./ Scrisoare garantie bancara, cont RO46TREZ6065006XXX000167, C.F. 4652660
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL 2008 SI 2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIATI; SUBCONTRACTANTI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie eligibilitate; Cazier judiciar pentru persoana/persoanele autorizate;Declar.neincadrarea in sit.prevazute art. 181 din OUG nr. 34/2006; Certificate: constatator Oficiul Reg.Comertului/echivalentul; inregistrare; atestare fiscala/echivalentul;plata impozite/taxe locale;plata CAS(pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS);Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare (mai mare de 100.000 euro) si Bilantul contabil pe ultimii 3ani-
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Date financiare 2004;2005;2006 Media: Cifra de afaceri anuala;Lichiditatea generala (%)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta cumulata: cel putin 2 proiecte in domeniu (acelasi grad de complexitate), in ultimii 3 ani;Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Scrisoare de recomandare emisa sau contrasemnata de o autoritate contractanta beneficiara a prestarilor de servicii, ori de catre clientul privat beneficiar al prestarilor de servicii;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2266/30.01.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.03.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Primarie, Directia taxe si impozite locale, et.2, c.35;cu O.P.in cont RO44TREZ60621160250XXXXX ;de la Directia de Dezvoltare Locala;
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.03.2008 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2008 14:00
Locul: SALA DE CONSILIU PRIMARIE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII LEGALI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, Nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.48, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Indepandentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010774, Romania, Tel.021 3191674 , ,Email: [email protected], Fax: 021 3191674 , ,Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Alexandria
Adresa postala: str. Dunarii, nr 139, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140030, Romania, Tel.0247/317732, Email: [email protected], Fax: 0247/317728, Adresa internet (URL): www.alexandria.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.02.2008 16:41