Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reactualizarea Planului Urbanistic General al Comunei Dragalina si elaborarea Strategiei de Dezvoltare pe perioada 2007-2020.


Anunt de participare numarul 26029/01.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DRAGALINA
Adresa postala: COMUNA DRAGALINA, JUDETUL CALARASI, Localitatea: Dragalina, Cod postal: 917080, Romania, Punct(e) de contact: MARIAN CLAUDIU POPIA, Tel.0242345028, In atentia: Domnului primar Marian Varza, Email: [email protected], Fax: 0242345028
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactualizarea Planului Urbanistic General al Comunei Dragalina si elaborarea Strategiei de Dezvoltare pe perioada 2007-2020.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Dragalina, Judetul Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestatorul de servicii de consultanta si proiectare va trebui sa prezinte in cadrul propunerii tehnice urmatoarele: I. Strategia de Dezvoltare a Comunei Dragalina, continand: 1. Fundamentarea strategiei
Prestatorul va realiza o evaluare rapida a aspectelor cheie de management cu care se confrunta comuna, in domeniile demografic, social, economic, mediu construit si natural, accentuand asupra elementelor de coordonare intre obiectivele de dezvoltare existente la nivel local cu cele existente in cadrul Programele Operationale Regionale si Sectoriale 2007-2013.2. Elaborarea strategiei
Strategia va trebui sa contina viziunea de dezvoltare, coroborata cu obiectivele strategice, politicile locale si ansamblul de programe si proiecte de dezvoltare locala. Prestatorului i se cere stabilirea unei liste de prioritati de interventie pe termen scurt (1-3 ani) si mediu (3-7 ani).3. Implementarea strategiei
Autoritatea contractanta solicita prezentarea formelor prin care documentul strategiei poate fi implementat din punct de vedere institutional si in contextul instrumentelor de finantare a Uniunii Europene, identificand potentiali parteneri locali pentru proiectele propuse.II. Continutul Planului Urbanistic General, structurat astfel: 1. Introducere
2. Stadiul actual al dezvoltarii
3. Propuneri de organizare urbanistica
4. Concluzii masuri in continuareIII. Continutul Regulamentului Local de UrbanismIV. Reambularea topografica si studiul geotehnicV.Mecanisme de consultare a comunitatii, in vederea discutarii strategiei de dezvoltare si a propunerilor de regulamentVI. Structura unui program de training pentru angajatii primariei, privind implementarea strategiei management financiar si management de proiect.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74222000-1 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
I. Strategia de Dezvoltare a Comunei Dragalina, continand: 1. Fundamentarea strategiei
Prestatorul va realiza o evaluare rapida a aspectelor cheie de management cu care se confrunta comuna, in domeniile demografic, social, economic, mediu construit si natural, accentuand asupra elementelor de coordonare intre obiectivele de dezvoltare existente la nivel local cu cele existente in cadrul Programele Operationale Regionale si Sectoriale 2007-2013.2. Elaborarea strategiei
Strategia va trebui sa contina viziunea de dezvoltare, coroborata cu obiectivele strategice, politicile locale si ansamblul de programe si proiecte de dezvoltare locala. Prestatorului i se cere stabilirea unei liste de prioritati de interventie pe termen scurt (1-3 ani) si mediu (3-7 ani).3. Implementarea strategiei
Autoritatea contractanta solicita prezentarea formelor prin care documentul strategiei poate fi implementat din punct de vedere institutional si in contextul instrumentelor de finantare a Uniunii Europene, identificand potentiali parteneri locali pentru proiectele propuse.II. Continutul Planului Urbanistic General, structurat astfel: 1. Introducere
2. Stadiul actual al dezvoltarii
3. Propuneri de organizare urbanistica
4. Concluzii masuri in continuareIII. Continutul Regulamentului Local de UrbanismIV. Reambularea topografica si studiul geotehnicV.Mecanisme de consultare a comunitatii, in vederea discutarii strategiei de dezvoltare si a propunerilor de regulamentVI. Structura unui program de training pentru angajatii primariei, privind implementarea strategiei management financiar si management de proiect.
Valoarea estimata fara TVA: intre 80, 000 si 130, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.08.2007 pana la 28.02.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. Garantie de participare - 1000 lei RON;2. Garantie de buna executie - 5 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de achizitie
publica daca :
a) in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante
judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale,
pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani;
b) este in stare de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt administrate de un
judecator-sindic sau activitatile sale comerciale sunt suspendate ori fac
obiectul unui aranjament cu creditoriic) face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una dintre
situatiile prevazute la lit. b);
d) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor
de asigurari socialee) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei
instante judecatoreati, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
f) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate Documente solicitate:
1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in
conformitate cu Formularul A din documentatia de atribuire.
2. Declaratie pe propria raspundere 3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a
impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente solicitate:
- copie dupa bilantul contabil la data de 31.12.2006 vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale (Formularul C din documentatia de atribuire);
2. Declaratie (daca este cazul) privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (Formularul D din documentatia de atribuire), insotita si de acordurile de subcontractare; subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% (in exprimare valorica) din contractul de achizitie publica trebuie sa completeze cu propriile date Formularul C din documentatia de atribuire (in cazul in care nu exista
subcontractanti se va preciza acest lucru);
3. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti:
4. Fisa/fise de informatii privind experienta similara (Formularul E din
documentatia de atribuire) :
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.08.2007 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2007 14:00
Locul: Sediul Primariei Dragalina, comuna Dragalina, Judetul Calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de asista la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile, calculat de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul intern specializat al achizitiilor publice Dragalina
Adresa postala: comuna Dragalina, Judetul Calarasi, Localitatea: comuna Dragalina, Cod postal: 917080, Romania, Tel.0242345028, Email: [email protected], Fax: 0242345028
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2007 15:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer