Licitatie Publica - REACTVI ANALIZE DE SANGE, REACTIVI LABORATOR, REACTIVI CHIMICI, TRUSE DE DIAGNOSTICARE
Anunt de participare numarul 117698/23.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" Iasi
Adresa postala: Str. Vasile Lupu nr 62, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700309, Romania, Punct(e) de contact: BIROU ACHIZITII PUBLICE, Tel. 0232/264266, In atentia: ALINA IROD, Email: [email protected], Fax: 0232/477309, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REACTVI ANALIZE DE SANGE, REACTIVI LABORATOR, REACTIVI CHIMICI, TRUSE DE DIAGNOSTICARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII SF MARIA
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 293, 113.41RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE, REACTIVI DE LABORATOR, REACTIVI CHIMICI, TRUSE DE DIAGNOSTICARE-caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
33141625-7-Truse de diagnosticare (Rev.2)
33696300-8-Reactivi chimici (Rev.2)
33696500-0-Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
TGO-AST- 10
ALT-TGP- 20Amilaza ALFA - 10
Bilirubina directa -14
Bilirubina Totala(TBIL)-14
CO2 TOTAL (REZERVA ALCALINA)-32
Creatinin-Kinaza(CK-NAC)- 8
Creatinina- 12
Gamma Glutamiltransferaza(GGT)- 4
Glucoza (GLU)- 12
LD LACTATE Lactat dehidrogenaza(LDH)- 7
Magneziu- 30
Fosfor- 12
IRON-(FIER)- 24
Proteine totale- 19
ACID URIC- 3
Uree- 18
Trigliceride- 4
REACTIV DOZARE AMONIAC- 3
ASLO- 40
CRP- 5
IMUNOGLOBULINE IgA -6
IMUNOGLOBULINE IgG - 6
IMUNOGLOBULINE IgM - 6
IMUNOGLOBULINE IgE - 6
TIBC(capacitate totala de legare a fierului)-2
Solutie acida- 18
Solutie spalare nr. 1 - 26
Solutie spalare nr. 2 - 20
Solutie salina - 3
SOLUTIE DE SPALARE C1 - 2
Ser control nivel normal - 5
Ser control nivel patologic - 5
Ser Control Pentru Amoniac-Valori Normale -2
Ser Control Pentru Amoniac-Valori Scazute - 2
Ser Control Pentru Amoniac-Valori Crescute - 2
Control proteine specifice nivel normal- NIVEL 1 -6
Control proteine specifice nivel patologic scazut - 6
Control proteine specifice nivel patologic crescut- NIVEL 3 -6
Control biochimie urinara nivel normal - 2
Control biochimie urinara nivel patologic - 2
ISE calibrator A- 20
ISE calibrator B - 4
ISE SOLN WASH -8
Calibrator pentru dozare amoniac - 2
Calibrator ASLO -2
Calibrator CRP - 3
Calibrator multiparametru pentru imunoglobuline IgA, IgG, IgM - 4
Calibrator pentru imunoglobuline IgE, - 4
Multicalibrator - 5
Fosfataza alcalina(ALP)- 7
Calciu total - 12
Colesterol (CHOL) - 2
Lipaza - 2
Valoarea estimata fara TVA: 293, 113.41RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI CJAS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului- Certificat de inregistrare emis de O.R.C.- Autorizatie de functionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Avizul Ministerului Sanatatii pentru produsele ofertate/directive CE ? copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3486-11.03.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatii
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084 , ,Romania, Tel. 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatii
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.41
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare, de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf. Maria" Iasi - Serviciul Juridic
Adresa postala: str.Vasile Lupu nr. 62, Localitatea: iasi, Cod postal: 700309, Romania, Tel. 0232264266, Email: [email protected], Fax: 0232477309
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2011 13:13