Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizare - Studiu de analiza a starii tehnice a drumurilor judetene si prioritizarea lucrarilor de intretinere si reabilitare ce se impun


Anunt de participare numarul 29978/29.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Adresa postala: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA STRICESCU, Tel.0253214006, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0253212023, Adresa internet (URL): www.cjgorj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizare - Studiu de analiza a starii tehnice a drumurilor judetene si prioritizarea lucrarilor de intretinere si reabilitare ce se impun
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: drumurile judetene (judetul gorj)si sediul operatorilor economici
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Determinarea starii tehnice a drumurilor judetene si crearea bancii primare de date tehnice rutiere (BCDTR).
Esalonare studiu:
-Expertizare tehnica
- Investigatii si cercetari de teren;
- Elaborare fise tehnice in vederea alcatuirii BCDTR;
- Proiectare BCDTR;
- Elaborarea procedurilor pentru alcatuirea BCDTR;
- Implementarea BCDTR.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131110-0 - Servicii de elaborare de studii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 684, 380RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 8000 lei si garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea2.certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata3.declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006
4.Copie dupa Certificatul de inregistrare. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. ultimului bilant contabil vizat , scrisori de bonitate, orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
2.fisa de informatii generale care sa contina cifra de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- lichiditate generala (active circulante/datorii curente x100)=100%- solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x100)=30%- Valoarea medie a cifrei de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani trebuie safie de cel putin 2.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea declaratie privind lista principalelor prestatii, beneficiari
2.formular privind experienta similara din care sa rezulte incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract de prestari servicii. Se va prezenta recomandarea din partea beneficiarului.
3.Prezentarea declaratiei privind asigurareaa acelor utilaje, echipamente, mijloace de transport, mijloace fixe, programe si alte dotari specifice activitatii de proiectare, insotita de lista cu acestea
4.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, lista cupersonal de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului, CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.
5.Declaratie privind subcontractanti6.Certificate cu privire la implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001:2001, sau echivalente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.un contrat a carui valoare sa fie de cel putin 200.000 lei, fara TVA.2.Lista va cuprinde cel putin utilajele si echipamentele specificate in caietul de sarcini (echipament mobil pentru determinarea deformatiilor si a capacitatii portante, echipament mobil pentru determinarea planeitatii, carotiera pentru determinarea sondajelor si dispozitiv de masurare a rugozitatii).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8141
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: casieria Consiliului Judetean Gorj sau prin OP in contul ROTREZ33624510220XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2007 10:00
Locul: sediul Consiliului udetean Gorj, str. Victoriei, nr.2-4, Tg-Jiu Jud Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice persoana imputernicita de operatorii ecinomici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti, strada Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Consiliului Judetean Gorj
Adresa postala: Tg-Jiu, str. Victoriei, nr.2-4, jud Gorj, Localitatea: Tg-Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Tel.0253214006, Fax: 0253212023
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2007 13:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer