Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "REALIZARE ACCES CENTURA MUNICIPIUL ORADEA-PIATA 22 DECEMBRIE, INCLUSIV POD PESTE PARAUL PETA SPRE STRADA UNIVERSITATII"


Anunt de participare numarul 100598/20.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala:  P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Punct(e) de contact:  cam.214, Tel. 0259.437000, 0259.436276, In atentia:  Doina Romocea, Email:  [email protected], Fax:  0259.437000, 0259.436276, Adresa internet (URL):  www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"REALIZARE ACCES CENTURA MUNICIPIUL ORADEA-PIATA 22 DECEMBRIE, INCLUSIV POD PESTE PARAUL PETA SPRE STRADA UNIVERSITATII"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
proiectare si executie "REALIZARE ACCES CENTURA MUNICIPIUL ORADEA-PIATA 22 DECEMBRIE, INCLUSIV POD PESTE PARAUL PETA SPRE STRADA UNIVERSITATII"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DE;DTAC;Asistenta tehnica;Verificare proiecte;
executarea lucrarilor
Valoarea estimata fara TVA: 5, 393, 908RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare-54000 leigarantie de buna executie 10%din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind ne?adrarea ?prevederile art.180 si 181 din OUG 34/2006
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Certificat de inregistrare
cerficat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat si bugetul local;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale unde :
- cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), rezultata din executia lucrarilor de drumuri , poduri sau strazi sa fie mai mare sau egala cu– 5.400.000 lei;
- cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009), rezultata din prestarea serviciilor de proiectare realizate in domeniul lucrarilor de infrastructura si suprastructura publicade drumuri , poduri sau strazi sa fie mai mare sau egala cu - 118.000 lei.
– copia dupa bilant contabil pe anii 2007, 2008, 2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- certificatul de atestare tehnica eliberat de Asociatia Profesionala de Drumuri si poduri din Romania
Experienta similara pentru proiectare
Experienta similara pentru executie;
a) Informatii referitoare la personalul de conducere si persoanele responsabile pentru ?eplinirea contractului proiectare si executie;b)Declaratie cuprinzand personalul muncitor de specialitate;
Declaratie pe proprie raspundere ca personalul declarat mai sus va fi cel care va presta serviciile si va executa lucrarile ce fac obiectul prezentei achizitii.
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru ?eplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari inclusiv dotarile de care dispuneOfertantul trebuie fie sa faca dovada ca detine spatiul necesar desfasurarii activitatii situat pe raza Municipiului Oradea(contract de inchiriere, vanzare-cumparare sau alta forma de detinere), fie sa prezinte un angajament in forma autentica, conform art.65 din Legea 36/1995- Notarii Publici, prin care se obliga ca in max.30 zile de la semnarea contractului de lucrari, isi va infiinta un punct de lucru in Oradea pentruexecutarea lucrarilor contractate.
- statie de preparare mixturi asfaltice acreditata si care detine autorizatia de mediu-certificatul de acreditare si autorizatia de mediu;
-laborator minim grad II pentru verificarea capacitatii portante si a mixturilor asfaltice si a betoanelor de ciment
-declaratie cuprinzand subcontractantii-Certificatului ISO 9001:2008 proiectare si executie
-ISO 14001:2004-OHSAS 18001:2004
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Lista principalelor prestari de servicii de proiectare pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), care sa contina maxim doua contracte similare incheiate si finalizate, avand ca obiect lucrari de proiectare realizate in domeniul lucrarilor de infrastructura si suprastructura publica, a caror valoare insumata sa fie mai mare sau egala cu 117.000 leisi sa cuprinda toate etapele de proiectare ce fac obiectul prezentei achizitii ;Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani ( 2005-2009) (Formular anexat)– Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii 5 ani (2005 - 2009) (perioada considerata de la data semnarii contractului de achizitie publica), contracte similare, avand ca obiect lucrari de modernizare sau reabilitare drumuri si poduri, cu o valoare insumata mai mare sau cel putin egala cu 5.200.000 lei.-? inginer drumuri si poduri: minim 1 persoana, cu o vechime in specialitate de minim 5 ani;? arhitect: minim 1 persoana;? inginer instalatii retele edilitare: minim 1 persoana, cu o vechime in specialitate de minim 5 ani;? inginer retele electrice exterioare: minim 1 persoana, cu o vechime in specialitate de minim 3 ani ;? sef santier inginer licentiat in specialitatea drumuri si poduri: minim 1 persoana cu o vechime in specialitate de minim 5 ani;? responsabil tehnic cu executia atestat de ITC in domeniul drumuri si poduri: minim 1 persoana;? responsabil tehnic cu controlul de calitate in domeniul drumuri si poduri: minim 1 persoana;? inginer cu specialitatea in drumuri si poduri: minim 2 persoane, din care cel putin 1 persoana cu o vechime de minim 5 ani in specialitatea de drumuri;? inginer topograf: minim 1 persoana;? maistri/tehnicieni de drumuri: minim 2 persoane;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.06.2010 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2010 12:00
Locul: Primaria Municipiului Oradea, sala mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala:  Parcul Traian, nr.10, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410033, Romania, Tel. 0259426883, Fax:  0259/415903
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala:  P-ta Unirii, nr.1, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Tel. 0259437000, Fax:  0259437544
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2010 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer