Licitatie Publica - Realizare arhiva electronica
Anunt de participare numarul 27836/14.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizare arhiva electronica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
26 - Servicii recreative, culturale si sportive
Locul principal de prestare: CNADNR si locatia prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
realizarea arhivei electronice a documentelor pe hartie aflate in arhiva istorica a CNADNR cat si metadatele aferente acestora;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74875100-4 - Servicii de arhivare (Rev.1)
30257000-5-Sistem de prelucrare a imaginilor si de arhivare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
383.755 planse format mare si 5.566.225 foi volante; Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi servicii similare
Valoarea estimata fara TVA: 16, 141, 653RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara in valoare de 105.936, 00 lei sau O.P. in cont nr. RO67RNCB0082008094080001 deschis la B.C.R. Suc. Unirea
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de venituri si cheltuieli al CNADNR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitati; Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006;Certificat de imatriculare (C.U.I.) in copie legalizata;Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului cu cel mult30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani. Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006 ), mai mare decat echivalentul a 2. 000. 000 euro;
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006) vizat si inregistrat la organele competente, inclusiv toate anexele acestuia
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin 2 contracte similare cu o valoare minima de 1.000.000 euro (fiecare), al carui obiect a fost furnizarea de servicii de arhivare electronica documente si solutii de gestiune a arhivei electronice; Prestarea de servicii similare se poate confirmasi prin prezentarea unor certificate/documente emise de catre clientul privat beneficiar;Declaratie privind existenta unei locatii situate in Romania, special amenajata, pentru prestarea operatiilor aferente serviciilor de conversie (pregatire documente, scanare, preluare date, reconstituire documente, etc. ), dotata cu mijloace tehnologice necesare prestarii serviciilor si asigurarii nivelului maxim de securitate al documentelor preluate pentru conversie in conformitate cu prevederile caietului de sarcini;Declaratie privind aplicatiile software instalate pentru serviciile de conversie ofertate, care sa poata fi vizionata la cerereaC.N.A.D.N.R.;Certificat ISO 9001;Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunere tehnica
30%
Descriere:
2.
Propunere financiara
70%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2007 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2007 12:00
Locul: sediul CNADNR, Bucuresti, sector 1, bd. Dinicu Golescu nr. 38, et. 8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, imputerniciti ai operatorilor economici, observatori M.E.F., alte persoane autorizate de conducerea autoritatii contractante.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile dela primirea comunicarii raspunsului considerat nejustificat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A.- Directia Achizitii Publice
Adresa postala: sector 1, bd. Dinicu Golescu nr. 38, et. 8, cam.30, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213150126, Email: [email protected], Fax: 0213150126
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2007 14:52