Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizare baze de date GIS pentru continuarea integrarii in Sistemul Informational Geografic al C.J.Dolj de gestionare a Planurilor Urbanistice Generale si a Regulamentelor Locale de Urbanism


Anunt de participare numarul 114832/01.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala:  Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Punct(e) de contact:  CRISTIAN UNGUREANU, Tel. 0251408200, int.361, 362, Email:  [email protected], Fax:  0251408230, Adresa internet (URL):  www.cjdolj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizare baze de date GIS pentru continuarea integrarii in Sistemul Informational Geografic al C.J.Dolj de gestionare a Planurilor Urbanistice Generale si a Regulamentelor Locale de Urbanism
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: localitatile Argetoaia, Botosesti ? Paia, Brabova, Bralostita, Caraula, Carpen, Cernatesti, Gogosu, Grecesti, Izvoare, Orodel, Plenita, Plesoi, Salcuta, Scaesti, Seaca de Padure, Secu, Silistea Crucii, Sopot, Unirea, Valea Stanciului, Vela, Verbita, Vartop din judetul Dolj.
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizare baze de date GIS pentru continuarea integrarii in Sistemul Informational Geografic al C.J.Dolj de gestionare a Planurilor Urbanistice Generale si a Regulamentelor Locale de Urbanism?, pentru localitatile Argetoaia, Botosesti ? Paia, Brabova, Bralostita, Caraula, Carpen, Cernatesti, Gogosu, Grecesti, Izvoare, Orodel, Plenita, Plesoi, Salcuta, Scaesti, Seaca de Padure, Secu, Silistea Crucii, Sopot, Unirea, Valea Stanciului, Vela, Verbita, Vartop din judetul Dolj.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72320000-4 - Servicii de baze de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizare baze de date GIS pentru continuarea integrarii in Sistemul Informational Geografic al C.J.Dolj de gestionare a Planurilor Urbanistice Generale si a Regulamentelor Locale de Urbanism?, pentru localitatile Argetoaia, Botosesti ? Paia, Brabova, Bralostita, Caraula, Carpen, Cernatesti, Gogosu, Grecesti, Izvoare, Orodel, Plenita, Plesoi, Salcuta, Scaesti, Seaca de Padure, Secu, Silistea Crucii, Sopot, Unirea, Valea Stanciului, Vela, Verbita, Vartop din judetul Dolj.
Valoarea estimata fara TVA: 870, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 5.000 leiGarantia de buna executie: 10% din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si/sau subcontractare (art. 45 din OUG 34/2006)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate conform art. 180 si 181 di OUG nr.34/2006, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, CUI, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generalecuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii trei ani 2007-2009, formular, Bilant contabil la data de 31.12.2008, 31.12.2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra media anuala de afaceri pe perioada 2007, 2008, 2009 inclusiv: valoare minima impusa: 1.740.000 lei, respectiv 408.450Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciiin ultimii3 ani, Informatii privind subcontractantii, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Declaratie privind dotarile de care dispune operatorul economic , ISO 9001 sau echivalent, declaratie privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
executarea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a unui contract care a avut ca obiect realizarea unui Sistem Informational Geografic (GIS) pentru gestionarea Planurilor Urbanistice Generale si a Regulamentelor Locale de Urbanism la nivel judetean ? implementare cu aplicatie functionala la nivel judetean, aplicatie functionala la nivel local, dovedite prin procese verbale de de receptie, in valoare de minim 850.000 lei, fara TVA, respectiv 199.530 Euro;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
20%
Descriere:
3.
Perioada de asigurare a mentenantei
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.03.2011 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Dolj, str. Unirii, nr.19, Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica
Adresa postala:  str. Unirii, nr.19, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Tel. 0251408213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2011 07:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer