Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizare cadastrul drumurilor: Autostrada A1 Bucuresti Pitesti Elaborarea documentatiei cadastrale pentru inscrierea in Cartea Funciara


Anunt de participare numarul 41005/28.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA COMAN, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizare cadastrul drumurilor: Autostrada A1 Bucuresti Pitesti Elaborarea documentatiei cadastrale pentru inscrierea in Cartea Funciara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: : Autostrada A1 Bucuresti Pitesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In vederea inscrierii in Cartea Funciara a corpului de proprietate A1 Bucuresti Pitesti este necesara intocmirea documentatiei cadastrale pentru prima inscriere in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 634 din 13 octombrie 2006 al Agentiei Nationale de Cadastru si Publicitate imobiliara pentru aprobarea Regulamentului privind continutul si modul de intocmire al documentatiilor cadastrale in vederea inscrierii in cartea funciara.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74274300-3 - Servicii de cadastru (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru realizarea Documentatiei cadastrale executantul va parcurge urmatoarele etape:
a) stabilirea amplasamentului imobilului;
b) realizarea lucrarii de catre prestatorul serviciului, care presupune documentarea tehnica, executarea lucrarilor de teren si birou, elaborarea documentatiilor;
c) depunerea documentatiilor, la oficiul de cadastru si publicitate imobiliara si inregistrata in Registrul General de Intrare;
d) receptia documentatiilor, cu inregistrarea in registrul cadastral al imobilelor, receptia cadastrala, transmiterea documentatiei asistentului-registrator;
e) inscrierea in cartea funciara.
Valoarea estimata fara TVA: 82, 955EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantiei de participare5.400lei, respectiv 1.523 euro prin: scrisoare de garantie bancara sau OP in contRO67RNCB0082008094080001 deschis la BCRSuc Unirea
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri ale bugetului si la bugetul general consolidat (AANAF -DGFP)la data de 30.11.2007 sau ulterior;Certificat de inregistrare (CUI) ;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani. Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006), egala sau mai mare cu 289.369, 00 lei fara T.V.A., respectiv82.130, 00 euro fara T.V.A..
- Bilantul contabil la 31.12. 2006 si raport de gestiune la 30.06.2007 vizate si inregistrate la organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista privind principalele prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani;dovada ca a finalizat sau are in derulare in ultimii 3 ani un contract de prestari servicii similare pentru o cale de comunicatie: drum national, drum judetean sau cale ferata;Recomandare din partea altor beneficiari pentru servicii similare;dotarea cu echipamente specifice pentru indeplinirea contractului;Dotare minima solicitata pentru indeplinirea contractului: 3 statii totale;2 seturi aparatura GPS;5 auto proprietate proprie/leasing/inchiriere se va prezenta documente doveditoare (act proprietate, contract inchiriere, contract leasing);5 licente din familia CAD sau echivalent;1 plotter A0;1 XEROX A0.
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Ofertantii vor prezenta o lista a personalului (numeric si profesional) care va fi folosit pentru realizarea contractului, de minim: 3 ingineri geodezi sau cadastru;5 specialisti autorizati A.N.C.P.I., din care minim 1clasa D, Ofertantul va prezenta CV-uri pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractului Acestea vor purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective, si voravea inscrisa mentiunea Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile Codului Penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii;Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001;Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
propunerea financiara
55%
Descriere:
2.
propunerea tehnica
45%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.02.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.02.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.02.2008 11:00
Locul: la sediul CNADNR , sala de evaluare etaj 11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, imputerniciti ai operatorilor economici, observatori M.E.F., alte persoane autorizate de conducerea autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
documentatia de atribuire este disponibila pe site-ul www.andnet.ro-sectiunea Achizitii Publice
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de un act al autoritatii contractante, considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A.- Directia Achizitii Publice-
Adresa postala: sector 1, bd. Dinicu Golescu nr. 38, et. 11, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3150126, Email: [email protected], Fax: 021/3150126
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.12.2007 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer