Licitatie Publica - Realizare cadru ambiental Piata I.C.Dragan - Lugoj ( Sistematizare arhitecturala a fatadelor din Piata i.C.Dragan Tronsonul I
Anunt de participare la concursul de solutii numarul 228/17.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Lugoj
Adresa postala: Piata Victoriei Nr.4, Localitatea: Lugoj, Cod postal: 305500, Romania, Punct(e) de contact: Wagner R. Cristian, Tel. +40 0256352240, Email: [email protected], Fax: +40 0256350393, Adresa internet (URL): www.primarialugoj.ro
I.2)
Tipul autoritatii contractante si activitate (activitati) principala (principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita concursului/proiectului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta
Realizare cadru ambiental Piata I.C.Dragan - Lugoj ( Sistematizare arhitecturala a fatadelor din Piata i.C.Dragan Tronsonul I
II.1.2) Descriere succinta
Concurs de solutii pentru elaborarea documentatiei de proiectare (conform Caietului de sarcini anexat);
II.1.3) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
71500000-3 - Servicii privind constructiile (Rev.2)
III.1) Criterii de selectie a participantilor
Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora.Prezentarea declaratiei privind subcontractantii, precum si, daca este cazul, prezentarea acordurilor de subcontractare
III.2) Participarea este rezervata pentru o anumita profesie
Nu
IV.1) Tip de concurs
Licitatie deschisa
IV.2) Numele participantilor deja selectati
IV.3) Factori de evaluare a proiectelor
Calitatea solutiei si posibilitatea transpunerii proiectului in contextului urbanistic al zonei prin :000000
IV.4) Informatii administrative
IV.4.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta
IV.B.5.
IV.4.2) Conditii de obtinere a documentatiei contractuale si a documentatiei suplimentare
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru obtinerea de documente
Data: 05.12.2012 Ora: 14:00
Documente de plata
Nu
Conditii si modalitate de plata
IV.4.3) Termen limita pentru depunerea proiectelor sau a cererilor de participare
Data: 10.12.2012 Ora: 10:00
IV.4.4) Data expedierii invitatiilor de participare candidatilor selectati
IV.4.5) Limba sau limbile in care pot fi redactate proiectele sau cererile de participare
Romana
IV.5) Recompense si juriu
IV.5.1) Se vor acorda una sau mai multe prime
Da
Numarul si valoarea primelor care urmeaza sa fie acordate
In urma concursului de sol.va fi desemnat un castigator care va fi invitat la negociere in vederea atribuirii contractului de servicii pentrurealiz.unei DT constand in SF, PT si CS pentru tema propusa CONF SECT 3.15 din REG.
IV.5.2) Detalii privind platile catre toti participantii
IV.5.3) Contracte atribuite in urma concursului: Contractele de servicii atribuite in urma concursului vor trebui sa fie atribuite castigatorului sau unuia dintre castigatorii concursului
Da
IV.5.4) Decizia juriului este obligatorie pentru autoritatea contractanta/entitatea contractanta
Da
IV.5.5) Numele membrilor juriului selectati
1. FRANCISC BOLDEA
2. MAZILU DINEL
3. BALBA CORINA
4. KRISTOFF LUDOVIC
5. TONCA DAN
VI.1) Concursul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Alte informatii
concursul de solutii va fi urmat de o negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare, conf. art. 122, lit. h) din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2012 11:29