Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizare celule masura 110 kV in statia 220/110/20 kV Gradiste


Anunt de participare (utilitati) numarul 141395/07.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: RADUCU FEDIUC, Tel. +40 213035617, Email: [email protected], Fax: +40 213035670, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Strada Fratii Golesti nr. 25 B, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110174, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel. +40 248607200, Email: [email protected], Fax: +40 248607209
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Strada Fratii Golesti nr. 25 B, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110174, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel. +40 248607200, Email: [email protected], Fax: +40 248607209
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Strada Fratii Golesti nr. 25 B, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110174, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat, Tel. +40 248607200, Fax: +40 248607209
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Realizare celule masura 110 kV in statia 220/110/20 kV Gradiste
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: La sediul Statiei 220/110/20kV Gradiste conform cerintelor caietului de sarcini
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizare celule masura 110 kV in statia 220/110/20 kV Gradiste ? conform cerintelor caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
31682540-7-Echipament pentru substatii (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intreaga cantitate de produse solicitata conform cerintelor caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 612, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare la licitatie, sau acaror garantie de participare nu indeplineste cuantumul, forma si valabilitatea solicitata vor fi respinse. Dovada constituiri garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita ptr.deschiderea ofertelor. Modul de prezentare al garantiei de participare la licitatie este orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, sau prin orice mod conform art.86 din HG 925/2006. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilitata pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovezii constituirii garantiei de participare documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM.Cuantumul Garantiei de participare este de = 12.000, 00 RON ; Valabilitatea Garantiei pentru participare la licitatie este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul depunerii unei contestatii la CNSC, in masura in care acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine neconditionat contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, suma calculata conform art. 2781 din OUG34/2006. Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 7% din valoarea contractului, fara T.V.A.. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila. Ea se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Garantia bancara de buna executie va avea o valabilitate dupa cum urmeaza : -70% din valoarea garantiei de buna executie va avea o valabilitate care sa depaseasca cu 30 de zile data receptiei punerii in functiune a produselor furnizate, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei;
-30% din valoarea garantiei de buna executie va avea o valabilitate care sa depaseasca cu 30 de zile data receptiei finale daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, , semnata si stampilata - Formularul 12. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata si stampilata - Formularul 23. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010, semnat si stampilat - Formularul 34. Declaratie privind la neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 - Formularul 45. Declaratie pe propria raspundere privind ?Calitatea de participant la procedura? - Formularul 56. Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local ? Formular tip emis de autoritatile competente.7. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului ? Formular tip emis de autoritatile competente .Certificatele mentionate la punctele 6 si 7 trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnate si stampilate. Cerinta 1.
Persoane juridice/fizice romane1. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului teritorial care functioneaza pe langa fiecare Tribunal din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC - Formular tip - emis cu max. 30 zile inainte de data limita a depunerii ofertei, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conforma cu originalul?.In cazul in care acest document se prezinta in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate.Persoane fizice/juridice straine: 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Cerinta 2.Se va prezinta atestat ANRE tip E1 pentru proiectare statii electrice, conform ordin ANRE nr 24/2007, art 12) litera i).
Cerinta 3.Se va prezinta atestat ANRE tip E2 pentru executie de statii electrice si de lucrari la partea electrica a centralelor, conform ordin ANRE nr 24/2007, art 12) litera j).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara : a. Proiectarea unei celule de masura110 kV sau proiectarea unor instalatii similare uneicelule de 110 kV .Se solicita ca nivel minim - prezentarea unui contract, insotit de recomandare din partea beneficiarului.
Resurse umane:
i. nominalizarea unei echipe de lucrude minim 3 proiectanti din care 2 proiectanticu experienta de cel putin 3 ani in realizarea de proiecte similare; Se vor prezenta anexat CV-urile aferente.
ii.minim un specialist atestat MECMA ca ?Verificator de proiecte?, in conformitate
cu prevederile Legii 440/2002 privind aprobarea OG 95/1999 ;Se va prezenta copia dupa Certificatul de atestare / legitimatia aferenta .
iii.un specialist atestat MLPTL ca ?Verificator Proiect? in conformitate cuprevederile Legii 10/1995 privind calitatea in constructii;Se va prezenta copia dupa Certificatul de atestare / legitimatia aferenta .
iv.doi electricieni autorizati gradul IV B, avand calificare corespunzatoare conform RAE si experienta in executarea de lucrari in statii electrice si partea electrica a centralelor;
v. un inginer sau subinginer, avand diploma in profil electric, cu experienta in executarea de lucrari de circuite secundare si protectii prin relee pentru centrale si statii electrice, pentru care se va anexa curriculum vitae, intocmit conform modelului din anexa nr. 8 din Ord. ANRE nr. 24/2007;
vi.un specialist atestat de MEF (MEC) ca "responsabil tehnic cu executia" pe domeniul EA, subsectiunea 401, in conformitate cu prevederile legale in vigoare;
vii.un specialist atestat de MDLPL ca "responsabil tehnic cu executia", in conformitate cu prevederile Legii nr. 10/1995, cu modificarile si completarile ulterioare;
Certificat ISO 9001 sau echivalent - copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de operatorul economic, dupa documente emise de organisme independente care atesta implementarea, mentinerea si respectarea sistemului de management al calitatii in domeniul supus achizitiei, respectiv ISO 9001 sau echivalent, valabil la termenul limita de primire a ofertelor. Nota: in cazul unei asocieri, fiecare operator economic va depune aceste documente
Certificat ISO 14001 sau echivalent - copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de operatorul economic, dupa documente emise de organisme independente care atesta implementarea, mentinerea si respectarea sistemului de management al mediului in domeniul supus achizitiei, respectiv ISO 14001 sau echivalent, valabil la termenul limita de primire a ofertelor. Nota: in cazul unei asocieri, fiecare operator economic va depune aceste documente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1876
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.01.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.01.2013 10:00
Locul: Sucursala de Transport Pitesti, Strada Fratii Golesti nr. 25 B , Localitatea: Pitesti, Jud. Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Valoarea lucrarilor executate din contract pentru anul 2012 nu va depasi suma de 400.000, 00 lei fara TVA, restul executiei lucrarilor se vor esalona in anul 2013.In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile, contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret minim al ofertei, autoritatea contractanta va solicita respectivilor ofertanti o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta a contestatarului despre un act sau o decizie a autoritatii contractante considerate nelegala.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN TRANSELECTRICA SA - ST PITESTI - compartiment juridic
Adresa postala: Strada Fratii Golesti 25 B, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110174, Romania, Tel. +40 248607200, Fax: +40 248607209
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.01.2013 08:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer