Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REALIZARE CENTRALE TERMICE SI BLOC ALIMENTAR CU SALA DE MESE IN CAZARMA 1288 MIHAIL KOGALNICEANU


Anunt de participare numarul 130141/12.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02542 FOCSANI
Adresa postala:  Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620144, Romania, Punct(e) de contact:  RADEANU ADRIAN, Tel. 0237/213155, Email:  [email protected], Fax:  0237/213155, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REALIZARE CENTRALE TERMICE SI BLOC ALIMENTAR CU SALA DE MESE IN CAZARMA 1288 MIHAIL KOGALNICEANU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: cazarma 1288 Mihail Kogalniceanu, judetul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REALIZARE CENTRALE TERMICE SI BLOC ALIMENTAR CU SALA DE MESE IN CAZARMA 1288 MIHAIL KOGALNICEANU -DOCUMENTATIE TEHNICA CU DETALII DE EXECUTIE, DOCUMENTATIE TEHNICA PENTRU OBTINEREA AVIZELOR SI A AUTORIZATIEI DE CONSTRUIRE, DOCUMENTATIE TEHNICA PENTRU ORGANIZAREA EXECUTIEI LUCRARILOR, VERIFICARE PROIECT TEHNIC, EXECUTIE LUCRARE SI ASISTENTA TEHNICA PE PERIOADA DERULARII CONTRACTULUI, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI SI ANEXEI NR. 1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45000000-7-Lucrari de constructii (Rev.2)
45331100-7-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM ANEXEI NR.1 LA CAIETUL DE SARCINI.Se accepta achiz de lucr suplim cf art. 122 lit. i din OuG 34/2006. Se accepta achiz de noi lucr similare celor achiz prin prez proced cf art. 122 lit. j din OuG 34/2006. Valoarea estimata publicata in prezentul anunt cuprinde valoarea estimata a serv de proiectare, executie lucrare si asistenta tehnica care formeaza obiectul prezentei licitatii si valoarea estimata a unor eventuale noi lucrari (inclusiv proiectare si asistenta tehnica pe perioada executiei lucrarilor) care sunt similare lucrarilor
Valoarea estimata fara TVA: 3, 336, 192.03RON
II.2.2) Optiuni
Da
Val. estim. a lucr. si serv. similare (cf. art.122 lit j din OUG nr.34/2006)este de 291850, 14 lei
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.10.2011 pana la 29.11.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de part. 15.221, 70 lei conform cap VI.3 din FISA DE DATE A ACHIZITIEI. Gar de buna executie 7% din valoarea totala a contractului fara TVA, conform art. 89/ HGR 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat alocat MApN si plata conform Fisei de date cap. VI.6)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Vor fi exclusi ofertantii care se afla in situatiile prevazute in art. 180, 181 si 69(1) din OUG nr. 34/2006.2.Certificat constatator din care sa reiasa ca are in obiectul de activitate lucrari de constructii cladiri si lucrari de instalatii de incalzire, precum si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat consolidat.4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul local.5.Declaratie privind respectarea regulilor concurentei din care sa reiasa ca ofertantii participa la licitatie cu oferta independenta.6.Certificat de cazier fiscal din care sa reiasa ca nu sunt inscrise fapte de natura fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra de afaceri medie anuala pe anii 2008, 2009, 2010;2. Bilantul contabil pe anii 2008, 2009, 2010.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
de cel putin 6.000.000 lei, reprezentand 1.410.934, 74 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Indepl. si fin. in ultimii 5 ani a maxim 3 contr. al caror ob. a fost exec. unor lucr. de instalare de echip. de incalzire centrala;2. Indepl. si fin. in ultimii 5 ani a maxim 3 contr. al caror ob.a fost exec. unor lucr. de constructii de cladiri;3. Prestarea in ultimii 3 ani a minim 1 contract al carui obiect a fost prestarea unor servicii de proiectare;4.Sa dispuna de personal tehnic: RTE si CQ;5.Numar minim de personal de specialitate;6.Necesar minim de utilaje;7. Autorizatie ANRE;
8. Autorizatie ISCIR a societatii;9. Atestat ANRE;
10.Respectarea standardelor minime de asigurarea calitatii;11.Respectarea standardelor minime privind sistemul de management de mediu;12.Respectarea standardelor privind implementarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale;13. Situatia cu persoanele specializate pentru realizarea proiectului;14. Fiecare persoana implicata in realizarea contractului trebuie sa-si declare disponibilitatea pentru indeplinirea acestuia prin depunerea unui CV care va fi insotit de o declaratie privind disponibilitatea si combaterea concurentei neloiale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.care insumate sa aiba cel putin valoarea de 1.800.000 lei fara TVA respectiv 423.280, 42 euro;2.care sa aiba cel putin valoarea de 1.000.000 lei fara TVA respectiv 235.155, 79 euro;3. care sa aiba cel putin valoarea de 70.000 lei fara TVA respectiv 16.460, 91 euro;4. autorizat de un organism abilitat pt: RTE lucrari de constr cladiri si lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala si Controlor de calitate in domeniul lucrarii ce urmeaza a fi exec;5.ing. instal. in ctii-1, ing.ctii-1, minim 26 muncitori calificati ctii, din care: fierar-betonist-3, zidar-3, dulgher-3, instalator apa, canal-5, sudori autorizati ISCIR-2, automatist-1, instalatori termice-10, muncitori necalif - minim 10;6. din surse proprii sau inchirieri: autobasculanta 16 t-1 buc., automacara 12t forta-1 buc., buldoexcavator-1 buc., aparat de sudura cu termoplaca pentru polietilena de inalta densitate-1 buc;7. Autorizatie de la ANRE in termen de valabil., privind proiectarea si exec. lucrarilor de gaze si pers. autorizat in acest domeniu;8. Autorizatie ISCIR a societatii privind montarea si punerea in functiune a centralelor termice si pers. autorizat ISCIR;9. Atestat ANRE de tip B (proiectare si executie) cf Regulamentului din Ordinul 24/2007;10.certif. SR EN ISO ISO 9001:2008 sau echivalent, ce atesta implementare sist. de asig. a calit. pentru lucrarile de ctii cladiri si lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala;11.certif. SR EN ISO ISO 14001:2005 sau echivalent, ce atesta implementare sist. de management de mediu pentru lucrarile de ctii. cladiri si lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala;12.certif. SR OHSAS 18001:2008 sau echivalent, ce atesta implementare sist. de management al sanatatii si securitatii ocupationale;13. pentru proiectare personal angajat sau prin colaborare pe specialitatile rezist., arhit.si instalatii pentru intocmirea PTh. Persoanele care elaboreaza PTh pentru categoriile de lucrari inst. gaze naturale, inst. electrice vor face dovada autorizarii ANRE iar pers. care elaboreaza PTh pt categ. de lucrari inst termomecanice vor face dovada autorizarii ISCIR.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2007-4-1288 MIHAIL KOGALNICEANU
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S166-274196 din 31.08.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati, reprez benef de folosinta, reprez esalonului superior, eventual obs. CVAP VRANCEA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire va fi obtinuta prin accesarea site-ului www.e-licitatie.ro. Doc de atribuire este atasata la prezentul anunt de participare. Pentru vizitarea amplasamentului se procedeaza astfel: operatorul economic va transmite in SEAP o solicitare cu mentionarea datei la care doreste sa viziteze amplasamnetul cu precizarea datelor de identificare ale persoanelor (nume, prenume si CNP) desemnate sa viziteze amplasamentul. Ulterior acestei adrese, autoritatea contractanta va comunica op.ec. acordul beneficiarului de folosinta privind vizitarea amplasamentului.Valoarea estimata a contractului cuprinde urmatoarele valori: 3044341, 89 lei (valoarea lucrarilor si serviciilor ce fac obiectul prezentei achizitii) si 291850, 14 (valoarea estimata a lucrarilor si serviciilor similare care ar putea fi achizitionate ulterior cf. art. 122 lit j din OUG 34/2006),
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30081, Romania, Tel. 021/3104642, Email:  [email protected], Fax:  021/3104641, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNITATEA MILITARA 02542 FOCSANI - BIROUL JURIDIC
Adresa postala:  Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620144, Romania, Tel. 0237/213155, Email:  [email protected], Fax:  0237/213155
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2011 09:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer