Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REALIZARE CENTRALE TERMICE SI BLOC ALIMENTAR CU SALA DE MESE IN CAZARMA 1288 MIHAIL KOGALNICEANU


Anunt de participare numarul 131885/07.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02542 FOCSANI
Adresa postala: Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620144, Romania, Punct(e) de contact: RADEANU ADRIAN, Tel. 0237/213155, Email: [email protected], Fax: 0237/213155, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REALIZARE CENTRALE TERMICE SI BLOC ALIMENTAR CU SALA DE MESE IN CAZARMA 1288 MIHAIL KOGALNICEANU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Cazarma 1288 Mihail Kogalniceanu, judetul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REALIZARE CENTRALE TERMICE SI BLOC ALIMENTAR CU SALA DE MESE IN CAZARMA 1288 MIHAIL KOGALNICEANU - Documentatie tehnica cu detalii de executie, documentatie tehnica pentru obtinerea avizelor si a autorizatiei de construire, documentatie tehnica pentru organizarea executiei lucrarilor, verificare proiect, executie lucrare si asistenta tehnica pe perioada deruzlarii contractului, conform Caietului de sarcini si Anexei nr. 1.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
45000000-7-Lucrari de constructii (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Anexei nr. 1 la Caietul de sarcini - Se accepta achizitionarea de noi lucrari similare celor achizitionate prin prezenta procedura, conform art. 122 lit. j) din OUG nr. 34/2006. Valoarea estimata totala a contractului, publicata in anuntul de participare, cuprinde valoarea estimata a serviciilor de proiectare, executie lucrare si asistenta tehnica care formeaza obiectul prezentei licitatii si valoarea estimata a unor eventuale noi lucrari (inclusiv proiectare si asistenta tehnica pe perioada executiei lucrarilor), care sunt similare lucrarilor achizitionate prin atribuirea contractului initial.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 336, 192.03RON
II.2.2) Optiuni
Da
Valoarea estimata a lucr. si serv. cf. art. 122 lit.j) din OUG nr. 34/2006 este de 291.850, 14 lei.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 31.01.2012 pana la 29.11.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Val gar. de part. 15.221, 70 lei. Gar de buna executie 7% din valoarea totala a contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat alocat MApN si plata conform cap. IV. 4.2. din Fisa de date a achizitiei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Vor fi exclusi ofert. care se afla in sit. prev. in art.180, 181 si 69(1) din OUG nr.34/2006.2.Certif. fisc. din care sa reiasa sit. oblig. exigibile ale impozitelor si taxelor la bug. gen. consolidat, inclusiv cele locale, scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Vor fi acceptati si acei ofertanti cu datorii eslonate conform legii;3.Decl. privind respectarea regulilor concurentei din care sa reiasa ca ofert. participa la licit. cu of. independenta.4.Certif. de cazier fiscal din care sa reiasa ca nu sunt inscrise fapte de natura fiscala;
5.Certif. constatator din care sa reiasa ca are in ob. de activ. lucr. de c-tii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale-cod CAEN412 si lucr. de instal. sanit., DE INCALZIRE si de aer conditionat-cod CAEN 4322;
6.Autoriz. ANRE in baza Ordinului nr. 89/2009, in termen de valab., privind proiect. si exec. lucr. de gaze tip PDI - proiect. inst. de utilizare a g.n., cu presiuni mai mici sau egale cu 6 bar si EDI - exec., verif. si rev. instal. de utilizare a g.n., cu presiuni mai mici sau egale cu 6 bar;
7. Autorizatie ISCIR a societatii privind montarea si punerea in functiune a centralelor termice, emisa in baza Ordinului nr. 89/2009;
8. Atestat eliberat de ANRE, in termen de valabilitate, de tip B (proiectare si executie), conform Regulamentului din Ordinul nr. 24/2007, art. 12 lit. b), modificat si completat cu Ordinul nr. 14/2010.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri medie anuala pe domeniul de activitate aferent obiectul contractului care vizeaza activitatea din anii 2008, 2009 si 2010;
2. Dovezi privind asigurarea riscului porofesional aferent contractului ce urmeaza a fi atribuit:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. sa fie de cel putin 6.000.000 lei, respectiv 1.390.627, 1728 euro;2. Asigurarea de risc a proiectantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Indepl. si fin. in ultimii 5 ani a maxim 3 contracte al caror obiect a fost executia unor lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala;
2. Indepl. si fin. in ultimii 5 ani a unui contract al carui obiect a fost executia unor lucrari de constructii cladiri;
3. Prestarea in ultimii 3 ani a minim unui contract care a avut ca obiect prestarea unor servicii de proiectare;
4. Sa dispuna de personal tehnic de specialitate;
5. Numar minim de personal de specialitate;
6.Necesra minim de utilaje;
7. Personal autorizat ANRE in baza Ord. 89/2009;
8. Personal autorizat ISCIR in baza Ordinului 663/2010;
9. Legitimatie de electrician autorizat gardul II A sau III A eliberata de ANRE cf. Ord. nr. 90/2009;
10. Respectarea standardelor minime de asig. a calitatii;
11. Respectarea standardelor minime privind sistemul de management de mediu;12.Fiecare persoana implicata in realizarea contractului (RTE, CQ. sef de santier, sef punct de lucru, etc) trebuie sa-si declare disponibilitatea pentru indeplinirea acestuia prin depunerea unui CV care va fi insotit de o declarartie privind disponibilitatea si combaterea concurentei neloiale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. care insumate sa aiba cel putin valoarea de 1.800.000 lei fara TVA, respectiv 417.188, 1518 euro;2. care sa aiba cel putin valoarea de 1.000.000 lei fara TVA, respectiv 231.771, 1954 euro;3. care sa aiba valoarea de 70.000 lei fara TVA, respectiv 16.223, 9836 euro;4. autorizat de un organism abilitat astfel: RTE - lucr.de c-tii si lucr. de instal. de echipamente de incalzire centrala si CQ - in domeniul lucr. ce urmeaza a fi executata;5.personal de specialitate: minim 1 inginer instalatii in c-tii; minim 1 inginer c-tii; minim 26 muncitori calificati c-tii, din care: fierar betonist- minim 3, zidar - minim 2, dulgher- minim 3, instalator apa canal - minim 5, sudori autorizati ISCIR - minim 2, automatist - minim 1, instalatori termice - minim 10; muncitori necalif.- minim 10; pentru proiectare: personal angajat sau prin colaborare pe specialitatile rezistenta, arhitectura si instalatii in constructii pentru intocmirea PT. Persoanele care elaboreaza proiectele tehnice pentru categoriile de lucrari instalatii gaze naturale, instalatii electrice vor face dovada autorizarii ANRE iar persoanele care elaboreaza proiectele tehnice pentru categoriile de lucrari instalatii termomecanice vor face dovada autorizarii ISCIR;6. din surse proprii sau inchirieri: autobasculanta 16 to minim 1 buc, automacara 12 tf - minim1 buc, buldoexcavator minim 1 buc, aparat de sudura cu termoplaca pentru polietilena de inalta densitate minim 1 buc;7. pentru proiectare si executarea lucrarilor de gaze;8. privind montarea si punerea in functiune a echipamentelor aferente centralelor termice;9. legitimatie de ELECTRICIAN AUTORIZAT gardul IIA sau IIIAeliberata de ANRE pentru inginerul proiectant al categoriei de lucrari instalatii electrice;10. certif SR EN ISO 9001 sau echivalent, ce atesta implementarea sist. de asig.a calitatii pentru lucrari de constructii cladiri si lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala;11. certif SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent, ce atesta implementarea sist. de management de mediupentru lucrari de constructii cladiri si lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2007-4-1288 MIHAIL KOGALNICEANU
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S166-274196 din 31.08.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.12.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.12.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati, reprez. benef de folosinta, reprez esalonului superior, eventual obs CVAP Vrancea
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire va fi obtinuta prin accesarea site-ului www.e-licitatie.ro. Doc de atribuire este atasata la prezentul anunt de participare. Pentru vizitarea amplasamentului se procedeaza astfel: operatorul economic va transmite in SEAP o solicitare cu mentionarea datei la care doreste sa viziteze amplasamnetul cu precizarea datelor de identificare ale persoanelor (nume, prenume si CNP). Ulterior acestei adrese, autoritatea contractanta va comunica op.ec. acordul beneficiarului de folosinta privind vizitarea amplasamentului. Valoarea estimata a contractului de 3.336.192, 03 lei cuprinde urmatoarele valori: 3.044.341, 89 Lei (valoarea lucrarilor si serviciilor ce fac obiectul prezentei achizitii) si 291.850, 14 lei (valoarea estimata a lucrarilor si serviciilor similare care ar putea fi achizitionate ulterior cf. art. 122 lit j din OUG 34/2006).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNITATEA MILITARA 02542 FOCSANI - BIROUL JURIDIC
Adresa postala: Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620144, Romania, Tel. 0237/213155, Email: [email protected], Fax: 0237/213155
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.12.2011 10:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer