Licitatie Publica - Realizare Centrul de cercetare pentru radiofarmaceutice (CCR)
Anunt de participare numarul 96054/16.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Fizica si Inginerie Nucleara "Horia Hulubei"
Adresa postala: Str.Atomistilor, loc.Magurele, jud.Ilfov, Localitatea: Magurele, Cod postal: Ro077125, Romania, Punct(e) de contact: Sediul IFIN-HH, Tel.0214042318, In atentia: Cristina Balas, Email: [email protected], Fax: 0214042318, Adresa internet (URL): www.ifin.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizare Centrul de cercetare pentru radiofarmaceutice (CCR)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul IFIN-HH, str. Reactorului, nr.30, Magurele -Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizare Centrul de cercetare pentru radiofarmaceutice (CCR)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31643000-5 - Acceleratoare de particule (Rev.2)
45214610-9-Lucrari de constructii de cladiri de laboratoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizare Centrul de cercetare pentru radiofarmaceutice (CCR)
Valoarea estimata fara TVA: 11, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Da, garantie de participare in valoare de 100.000 lei, garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat, plata prin ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 ( formular 1 si formular 2), Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului ( copie legalizata), Formular 3 - fisa informatii generale, Formular 4 - declaratie de acceptare a clauzelor contractuale), Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului contractului (original sau copie legalizata), Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurari sociale de stat(original sau copii legalizate)Declaratie privind calitatea de participant la procedura -formular 3
Persoane juridice /fizice straine, Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare la31.12.2008 , 31.12.2007 si 31.12.2006 vizate si inregistrate de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cuprinzand principalele livrari similare in ultimii 3 ani ( beneficiari , valori) - prezentare formular 6
Ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 anicel putin 1 contract de lucrari in domeniul constructiilor (proiectare si executie), si un contract de furnizare produse similare a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 10.000.000 lei
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere -Formularul nr. 7Lista cu personalul de conducere precum si persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului- formular 8
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procedura se va desfasura offline, intr-o singura runda, pe durata a 24 h si va incepe dupa trei zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.04.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2010 14:00
Locul: Sediul IFIN-HH, str. Reactorului, nr.30, Magurele-Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor , in baza imputernicirii scrise.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleus nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42,
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Soseaua Oltenitei, nr.107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, ,Romania, Tel.021.332.12.40,
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic, , cod postaltelfax 021.404.23.93
Adresa postala: Str. Reactorului, nr.30, Magurele Ilfov, Magurele, Localitatea: Magurele, Cod postal: 077125, ,Romania, Tel.021.404.23.00, Fax: 021.457.44.40
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2010 12:11