Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - realizare de proiecte tehnice si detalii de executie pentru un numar de 22 de obiective ale DGASPC C-ta, in vederea realizarii obiectivului privind eficientizarea consumului de energie electrica si eficientizarea consumului de energie termica.


Anunt de participare numarul 93181/18.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Constanta
Adresa postala: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900665, Romania, Punct(e) de contact: Ciprian Calut, Tel.0241480851, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0241694137, Adresa internet (URL): http: //www.dgaspc-ct.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
realizare de proiecte tehnice si detalii de executie pentru un numar de 22 de obiective ale DGASPC C-ta, in vederea realizarii obiectivului privind eficientizarea consumului de energie electrica si eficientizarea consumului de energie termica.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: DGASPC CONSTANTA
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de elaborare de proiecte, altele decat pentru lucrarile de constructie pentru eficientizarea consumului de energie termica si eficientizarea consumului de energie electrica, pentru un numar de 22 obiective, din cadrul - D.G.A.S.P.C. CONSTANTA. Se vor realiza proiecte tehnice si detaliile de executie pentru eficientizarea consumului de energie termica separat de proiectele tehnice si detaliile de executie pentru eficientizarea consumului de energie electrica, iar aceste proiecte se vor realiza separat pentru fiecare dintre cele 22 de obiective.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71323100-9 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
71321200-6-Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
22 de proeicte tehnice si detalii de executie pentru eficientizarea consumului de energie electrica si 22 de proiecte tehnice si detalii de executie pentru eficientizarea consumului de energie termica.
Valoarea estimata fara TVA: 441, 176.47RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare de 8800 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere in forma legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea;Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, din care sa rezulte ca are in obiectul de activitate - cod CAEN, prestare servicii, similare cu obiectul contractului pentru care se organizeaza prezenta procedura.Se va prezenta certificat constatator de la ORC ;Certificat emis de de M.F.P. - D.F.P. Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea de plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat (bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetulasigurarilor pentru somaj si bugetul fondului national unic de asigurari sociale de sanatate), valabil la data deschiderii ofertelor;Nota: certificatul va fi depus in original sau in copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor ;Certificat emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, privind plata datoriilor catre bugetul local.Nota: certificatul va fi depus in original sau in copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor ;Fisa informatii generale conform Formularului nr. 5 din sectiunea III Formulare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra de afaceri pe ultimii trei ani; scrisoare de bonitate bancara;Bilant contabil la data de 30.06.2009 in copie, cu mentiunea conform cu originalul;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
operatorul economic participant sa faca dovada ca personalul angajat in prestarea acestor servicii este specializat si are certificari/autorizari in arhitectura si instalatii si are vechime in acest gen de servicii de minim 3 ani; se vor prezenta certificari ISO 9001 sau echivalent si ISO 14001 sau echivalent;Ofertantul va prezenta o declaratie privind principalele contracte deprestari servicii, similare cu obiectul contractului pentru care se organizeaza prezenta procedura de atribuire publica, incheiate si finalizate in ultimii 3 ani;1. Se solicita demonstrarea experientei similare prin contracte de prestari servicii din cadrul obiectului achizitiei;cel putin un contract incheiat si finalizat, facturi (in ultimii 3 ani) pentru servicii similare obiectului achizitiei.
se vor completa fise de experienta similara pentru fiecare contract care demonstreaza experienta ofertantului pentru sustinerea viitorului contract, conform formularului atasat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
termen de realizare
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.02.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.02.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.02.2010 11:00
Locul: sediul DGASPC C-ta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare; reprezentati imputerniciti ai operatorilor economici participanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: str Traian nr 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900600, Romania, Tel.0241616003, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta a actului emis de autoritatea contractanta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: str. Decebal nr 22, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900665, Romania, Tel.0241480856
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.01.2010 10:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer