Licitatie Publica - REALIZARE DT, DTAC, DDE, STUDIU GEO, CAIET DE SARCINI, LISTE DE CANTITATI PENTRU EXECUTIE LUCRARE "MODERNIZARE SALA SPORTURILOR D.P.COLIBAS BRASOV"
Anunt de participare numarul 82317/16.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SPORT SI TINERET BRASOV
Adresa postala: B-DUL GARII, NR.21, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500218, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN FLOREA, Tel.0268471615, Email: [email protected], Fax: 0268471615, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: SPORT
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REALIZARE DT, DTAC, DDE, STUDIU GEO, CAIET DE SARCINI, LISTE DE CANTITATI PENTRU EXECUTIE LUCRARE "MODERNIZARE SALA SPORTURILOR D.P.COLIBAS BRASOV"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: SALA SPORTURILOR D.P.COLIBAS BRASOV, B-DUL GARII, NR.21
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REALIZARE DT, DTAC, DDE, STUDIU GEO, CAIET DE SARCINI, LISTE DE CANTITATI PENTRU EXECUTIE LUCRARE "MODERNIZARE SALA SPORTURILOR D.P.COLIBAS BRASOV"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REALIZARE DT, DTAC, DDE, STUDIU GEO, CAIET DE SARCINI, LISTE DE CANTITATI PENTRU EXECUTIE LUCRARE "MODERNIZARE SALA SPORTURILOR D.P.COLIBAS BRASOV"
Valoarea estimata fara TVA: 605, 304RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE: 6053; GARANTIE DE BUNA EXECUTIE: 5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.180SI 181 DIN OUG 34/2006
2. CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI SAU ORICE ALT ACT ECHIVALENT EMIS IN TARA DE ORIGINE A OFERTANTULUI, VALABIL LA DATA DESCHIDERII OFERTEI
3. CERTIFICAT PRIVIND PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR LA BUGETUL LOCAL, VALABIL LA DATA DESCHIDERII OFERTEI
4.CERTIFICAT PRIVIND PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR LA BUGETUL DE STAT, VALABIL LA DATA DESCHIDERII OFERTEI
5. DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE DIN CARE SA REIASA CA OFERTANTII VOR RESPECTA REGULIILE OBLIGATORII REFERITOARE LA CONDITIILE DE MUNCA SI PROTECTIA MUNCII
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII GENERALE PRIVIND CIFRA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA MEDIE ANUALA DE MINIM 400000
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. PREZENTARE LISTA PRINCIPALELOR PROIECTE REALIZATE IN ULTIMII 3 ANI
2. RECOMANDARI DIN PARTEA ALTOR BENEFICIARI
3. PREZENTARE PERSONAL TEHNIC DE SPECIALITATE NECESAR REALIZARII PROIECTULUI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. MINIM 4 PROIECTE REALIZATE DIN CARE 1 PROIECT SIMILAR( SALA SPORTIVA MULTIFUNCTIONAL2.MINIM 2 RECOMANDARI3. PERSONAL DE SPECIALITATE MINIM NECESAR: ARHITECT, INGINER DE REZISTENTA, INGINER CONSTRUCTOR, INGINER DE INSTALATII TERMICE SI ELECTRICE, SPECIALIST INSTALATII SPECIFICE SALA SPORTIVA MULTIFUNCTIONALA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL
75%
Descriere:
2.
TERMEN REALIZARE PROIECT
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
CONFORM FISEI DE DATE
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2009 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2009 14:00
Locul: DIRECTIA SPORT SI TINERET BRASOV, B-DUL GARII, NR.21, COD POSTAL 500218
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI, IMPUTERNICITII OFERTANTILOR, REPREZENTANTII UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTILOARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 0300846, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: B-DUL EROILOR, NR.5, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268414114
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA SPORT SI TINERET BRASOV
Adresa postala: B-DUL GARII, NR.21, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500218, Romania, Tel.0268471615, Fax: 0268471615
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2009 13:59