Licitatie Publica - Realizare Ecosistem Esplanada si Centru Civic, municipiul Slatina
Anunt de participare numarul 77151/13.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Slatina
Adresa postala: Slatina, strada mihail Kogalnicenu nr.1, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230080, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MOANTA, Tel.0249/439377;407002, Email: [email protected], Fax: 0249/439336, Adresa internet (URL): www.primariaslatina.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizare Ecosistem Esplanada si Centru Civic, municipiul Slatina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: municipiul Slatina
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea proiectului tehnic si executarea lucrarilor pentru realizare ecosistem Esplanada si centru Civic din municipiul Slatina. Obiectivele principale ale investitiei sunt stipulate in caietul de sarcini al documentatiei de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112710-5 - Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45316110-9-Instalare de echipament de iluminare stradala (Rev.2)
45317100-3-Lucrari de instalare electrica de echipament de pompare (Rev.2)
71400000-2-Servicii de urbanism si de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul acestui contract il reprezinta elaborarea proiectului tehnic si executarea lucrarilor pentru realizare ecosistem Esplanada si centru Civic din municipiul Slatina. Obiectivele principale ale investitiei sunt stipulate in caietul de sarcini al documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 18, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participareeste de 182.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului se face din bugetul local. Achizitorul poate efectua plata catre executant in termen de 120 zile de la emiterea facturilor, pana la acoperirea sumelor prevazute in buget.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se cere legalizarea asocierii grupului de ofertanti, ci numai acceptul scris al lor.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor inclusiv cele locale, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - original, certificat de inregistrare fiscala copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil la 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente
- declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afacerisa fie cel putin 30.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor contracte incepute si finalizate in ultimii 3 (trei) ani
- Experienta similara privind serviciile de proiectare, - recomandari din partea beneficiarilor, din care sa rezulte calitatea proiectelor elaborate ca fiind cel putin buna
- lista principalelor contracte de executie incepute si finalizate in ultimii 5 (cinci) ani
- experienta similara privind executarea lucrarilor
- recomandari din partea beneficiarilor, din care sa rezulte calitatea lucrarilor executate ca fiind cel putin buna
- Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti
Fise tehnice pentru aparatele de iluminat- Prospect tehnic pentru aparatele de iluminat
- Certificate emise de organe acreditate UE ( ENEC, CE)
- Declaratie de conformitate lampi marca CE
- Declaratia RoHS pentru aparatele de iluminat, aparataj, lampi.
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
- declaratie privind efectivele medii ale personalului angajat
- personalul tehnic de specialitate de care dispune (arhitect, inginer instalatii electrice proiectant, peisagist, inginer constructor, inginer constructor, specialist in drumuri, inginer, specializarea instalatii electrice, inginer, specializarea instalatii tehnico edilitare, responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii pentru domeniul instalatii electrice, responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii pentru domeniul instalatii tehnico edilitare, controlor de calitate pentru domeniul instalatii electrice(retele exterioare), controlor de calitate pentru domeniul instalatii tehnico edilitare)
un formular cu personalul repartizat pentru executia acestei investitii, pe fiecare obiectiv in parte, - certificate ISO 9001, ISO 14001 OHSAS 18001 sau echivalent
- certificat de atestare privind sistemul de responsabilitate sociala SA 8000/2008
- atestat C1, C2, A, B, Feliberat de ANRE in conformitate cu Ordinul presedintelui ANRE nr.24/2007.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei pentru servicii de proiectare
15%
Descriere:
2.
Pretul ofertei pentru executarea lucrarilor
40%
Descriere:
3.
Durata de prestare servicii
15%
Descriere:
4.
Durata de executie lucrari
10%
Descriere:
5.
Durata de garantie acordata lucrarii
5%
Descriere:
6.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.05.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.06.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2009 14:00
Locul: Slatina, strada mihail Kogalniceanu , nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- membrii comisiei de evaluare oferte - reprezentantii operatorilor economici.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
nu se admit oferte alternativeDin MOTIVE TEHNICE documentatia de atribuire nu se poate posta electronic si se va obtine gratuit de la sediul primariei municipiului Slatina.Orice operator economic interesat trebuie sa transmita la nr.de fax-0249/439336 o scrisoare de interes aferenta acestei proceduri de achizitie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: Str. Mihail Kogalniceanu nr.1, Slatina, jud. OLT, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230080, Romania, Tel.0249/407004, Fax: 0249/439336
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.05.2009 12:32