Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizare iluminat perimetral statia 220/110 kV Targu Jiu Nord


Anunt de participare (utilitati) numarul 118166/30.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala:  B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010325, Romania, Punct(e) de contact:  RADUCU FEDIUC, Tel. 021 3035617, Email:  [email protected], Fax:  021 3035670, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CN TRANSELECTRICA ST CRAIOVA
Adresa postala:  str. Brestei, nr.5, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200581, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Comercial, Tel. 0251.307.136, In atentia:  Jeana Croitoru, Email:  [email protected], Fax:  0251.307.108
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CN TRANSELECTRICA ST CRAIOVA
Adresa postala:  str. Brestei, nr.5, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200581, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Comercial, Tel. 0251.307.136, In atentia:  Jeana Croitoru, Email:  [email protected], Fax:  0251.307.108
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CN TRANSELECTRICA ST CRAIOVA
Adresa postala:  str. Brestei, nr.5, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200581, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Comercial, Tel. 0251.307.136, In atentia:  Jeana Croitoru, Email:  [email protected], Fax:  0251.307.108
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Realizare iluminat perimetral statia 220/110 kV Targu Jiu Nord
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: statia Targu Jiu Nord
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
instalatia de iluminat se realizeaza pe doua semiperimetre distincte, semimerimetrul A pentru statia exterioara de 220 kV si semiperimetrul B pentru statia exterioara de 110 kV, conform Proiectului Tehnic si Caietului de Sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
realizare iluminat perimtral in statia 220/110 kV Targu Jiu Nord
Valoarea estimata fara TVA: 327, 640RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 6.500 lei, garantia de buna executie10% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati de finantare-surse proprii, modalitati de plata OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in niciuna si situtiile prevazute la art.180 si181 din OUG34/2006 Se vor prezenta in original sau copie certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente) valabile la data deschiderii ofertelor.
Copie Certificat de inregistrare (C.U.I.), emis de ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal teritorial. Pentru persoanele fizice juridice straine se vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii trei aninu trebuie sa fie mai mica de 500.000 LEI Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara ? Se va completa Formularul B5 pentru contractele similare.Suma valorilor lucrarilor executate incluse in contractul/contractele prezentate de operatorul economic ca dovada a experientei lui similare sa fie mai mare de 250.000 lei.Ofertantul poate prezenta unul sau mai multe contracte pentru indeplinirea acestei cerinte. Recomandari din partea altor achizitori / clienti ? minim 1, Informatii referitoare la utilaje, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. In acest sens se va completa o declaratie pe proprie raspundereOfertantii vor mentiona partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze, insotita de Lista cu subcontractantii , daca este cazul;
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului , asigurarea personalului de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului - se va completa Formularul B8, privind asigurarea cu personal de specialitate care este strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari , autorizat potrivit reglementarilor in vigoare (electricieni, macaragii, sudori, legatori de sarcina etc.) si a unui responsabil tehnic cu executia care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executate grupa III NSSM si coordonator sau serviciu de coordonatorin materie de Securitate si Sanatate pe durata desfasurarii lucrarilor
Standarde de asigurare a calitatiiOfertele vor include copie dupa documente emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii si copie de pe Atestatul emis de ANRE pentru executiade lucrari in statii electrice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
obiectul procesului repetitiv-pretul ofertei, Nu se vor dezvalui informatii privind identitatea ofertantilor sau noile preturi.Se va desfasura intr-o singura runda avind durata de 1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.04.2011 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2011 10:00
Locul: ST Craiova, str. Brestei, nr.5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
CN Transelectrica prin Programul anual al achizitiilor publice 2011, stabileste centralizat procedurile de atribuire a contractelor de achizitii publice pentru cele 8 sucursale, din care face parte si Sucursala de Transport Craiova. Procedura de achizitie aprobata la nivel de Companie este licitatie deschisa
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleus, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile incepind cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegalincepind cu data publicarii anuntului- pentru continutul Documentatiei de atribuire
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica ST Craiova
Adresa postala:  str. Brestei, nr.5, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200581, Romania, Tel. 0251.307.119, Email:  [email protected], Fax:  0251.307.108
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2011 08:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer