Licitatie Publica - REALIZARE INVESTITIE "CENTRUL DE INFORMATII TURISTICE" ORADEA, PARCUL 1 DECEMBRIE
Anunt de participare numarul 2262/14.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Valentin Trifan, Tel.0259.437000, 0259.436276, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0259.437000, 0259.436276, Adresa internet (URL): www.oradea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REALIZARE INVESTITIE "CENTRUL DE INFORMATII TURISTICE" ORADEA, PARCUL 1 DECEMBRIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: ORADEA, PARCUL 1 DECEMBRIE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EDIFICAREA UNEI CONSTRUCTII PIRAMIDALE CU STRUCTURA METALICA, SUSPENDATA PE O CUVA DE BETON ARMAT, INCLUSIV INSTALATIILE AFERENTE. PIRAMIDA VA FI IN TOTALITATE VITRATA SI VA AVEA REGIM DE INALTIME S+P
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211350-7 - Cladiri multifunctionale (Rev.1)
45262410-8-Lucrari de asamblare a structurilor metalice pentru constructii (Rev.1)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
constructii : rezistenta, arhitectura, instalatii
Valoarea estimata fara TVA: intre 500, 000 si 600, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE :15.000 RON;GARANTIA DE BUNA EXECUTIE :10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI, FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTAREA SE VA ASIGURA DIN BUGETUL LOCAL AL MUNICIPIULUI ORADEA;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD DE ASOCIERE IN FORMA LAGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
CASH-FLOW PENTRU A DEMOSTRA CAPACITATEA DE SUSTINEREA A EXECUTIEI LUCRARILOR CONFORM GRAFICULUI DE EXECUTIE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
MINIM 4.000.000
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITATII- EXPERINTA SIMILARA- DOTARI TEHNICE SI DE PERSONAL CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ISO 9001:2000 PENTRU DOMENIUL CONSTRUCTIIUN CONTRACT PENTRU LUCRARI SIMILARE, CU O VALOARE DE MINIM 1.000.000, INSOTIT DE RECOMANDAREA BENEFICIARULUI AVIZATA DE INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
63707
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: VIRAMENT BANCAR IN CONTUL RO02 TREZ 076 5006 XXX 000160 DESCHIS LA TREZORERIA ORADEANUMERAR LA CASIERIA PRIMARIEI ORADEA-CAM 14
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.05.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.03.2007 11:00
Locul: PRIMARIA ORADEA-SALA MARE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTULUI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38Certificat de Inregistrare Fiscala (CIF): 20329980, Localitatea: Bucuresti-Sector 1, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta asupra actului administrativ contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORADEA-SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: P-TA UNIRII, NR.1, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259 436276, Email: [email protected], Fax: 0259 436276, Adresa internet (URL): www.oradea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2007 13:59