Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizare LABORATOR ACREDITAT PENTRU INCERCARI DE COMPATIBILITATE ELECTROMAGNETICA


Anunt de participare numarul 128844/18.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala:  Delea Noua, Nr.2, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030925, Romania, Punct(e) de contact:  Departamentul Achizitii/Serviciul Investitii, Tel. +4 0372845341; +4 0372845479, In atentia:  Mariana Gheata sau Ovidiu Tabara, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  +40372845402; +4 0372845406, Adresa internet (URL):  www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: administrare si reglementare in comunicatii electronice, comunicatii audiovizuale si servicii postale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizare LABORATORACREDITAT PENTRU INCERCARI DE COMPATIBILITATE ELECTROMAGNETICA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Judetul Brasov, Comuna Prejmer, Satul Prejmer, Cod postal 507165, Strada Brasovului, Nr. FN, identificat in Cartea Funciara nr. 101845 a localitatii Prejmer, cu nr. cadastral 1437.
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea obiectivului de investitii ?Laboratoracreditat pentru incercari de compatibilitate electromagnetica?prin prestarea serviciilor de proiectare (cod CPV: 71322000-1), executia lucrarilor de constructii (cod CPV: 45214610-9) si furnizarea, instalarea si integrarea echipamentelor specifice (coduri CPV: 38433300-2 si 38341300-0), inclusiv, prestarea serviciilor de instruire a personalului autoritatii contractante care va deservi Laboratorulacreditat pentru incercari de compatibilitate electromagnetica, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214610-9 - Lucrari de constructii de cladiri de laboratoare (Rev.2)
38341300-0-Instrumente de masurare a marimilor electrice (Rev.2)
38433300-2-Analizoare de spectru (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea obiectivului de investitii ?Laboratoracreditat pentru incercari de compatibilitate electromagnetica?, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 14, 414, 193RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 150000 lei, constituita conf. art. 86 alin (1) din HG 925/2006siGarantie de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- din venituri proprii, prin ordin de plata, pe baza facturii emise de furnizor in contul pe care furnizorul se obliga sa-l deschida la Trezoreria Statului; nu se admit plati in avans sau partiale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.Se vor completa: -Lista cuprinzand intreprinderile afiliate(Anexa nr.27);
-Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta(Anexa nr.28).
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform pct.IV.1. si pct.IV.2. de la Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire: -Declaratie privind eligibilitatea (Anexa nr.1);
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Anexa nr.2).-pt.persoane juridice/fizice romane: copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul? sau original, certificat constatator (extras de registru) eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial ulterior datei de 02.09.2011, sau, -pt.persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare, traduse in limba romana de un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoanafizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si sa includa persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si obiectul de activitate al ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform pct.IV.3. de la Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire:
Cifra de afaceri medie anuala in ultimii 3 (trei) ani (Anexa nr. 3)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta, in original, o declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare, din care sa rezulte ca cifra de afaceri medie anuala realizata in ultimii 3 (trei) ani este de cel putin 12.000.000 lei sau 2.857.000 eur.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform pct.IV.4. de la Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire: 1. Experienta similara: in original Anexa nr. 4, Anexa nr. 5 si Anexa nr. 62.Personal de specialitate: in original Anexa nr. 7, Anexa nr. 8, Anexa nr. 9 si Anexa nr. 103. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice: in original Anexa nr.11.4.Subcontractare (daca este cazul) in original Anexa nr. 12.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratii: -List princip serv prest in ultimii 3 ani?ctr val cumulata f TVA cel putin 190000 lei sau 45000 eur(Anexa nr.4) + certif/doc constat emise/contrasemn benef ctr ment- List princip lucr exec in ultimii 5 ani ?ctr constr cladiri rezidentiale si/sau nerezidentiale val cumulata f TVA cel putin 2500000 lei sau 595000 eur(Anexa nr.5) + copii certif buna exec si pvr la term lucr ctr. ment- List princip livr prod efect in ultimii 3 ani- ctr. val. cumulata f TVA cel putin 5000000 lei sau 1190000 eur(Anexa nr.6) + certif/doc constat emise/contrasemn benef ctr ment- pers specialitate (Anexa nr.7), min 3 ani exper proiectari teh cladiri rezidentiale si/sau nerezidentiale- cel putin: un coordonator echipa proiectare+ un arhitect drept semnatura inscris TNAR si activitate -nu suspendata + un inginer proiectant constr civile si instal+ un verificator/ri proiecte atestati dom constr A1, B1, C, D, E, F + un verificator/ri atestati specialitati inst A, B, C, D, E, F , Is , It , Ig , Ie+ CV-uri + recomandare + copie atestate dispoz leg valabile.- pers specialitate (Anexa nr.8), min 3 ani experienta construire cel putin o cladire rezidentiala si/sau nerezidentiala- cel putin: un inginer constr civile/resp santier + un RCTC atestat domenii constr A1, B1, C, D, E, F si specialitati instal Is, It, Ig, Ie + un RTE lucr atestat constr I + CV-uri + recomandari + copie atestate dispoz leg valabile+pers special autorizat ISCIR si alte activ specif in CS- pers specialitate (Anexa nr.9), un coordonator echipa resp furniz, instal si integrare echip (manager proiect) care a participat, in aceasta calitate, la cel putin un lab acred pt incercari compat elmg + CV + recomandare- disponibilitate (Anexa nr.10)- privind utilaje, instal., echip. teh (Anexa nr.11) cel putin: 2 buld ? min 18 t/buc; 2 excav ? min 18 t/buc; 2 incarc? min 1 mc/buc;4 autobas ? min 16 mc/buc;4 autobet? min 7 mc/buc; 2 pompe beton; 2 ap sudura + doc valabile forma detinere echip+ doc doved si autorizare valab(+ anexe) detinere/colab un/cu un lab analize si incercari activ constr ? grd I sau II, autorizat ISC cel putin pt BBABP, MBM, AR, GTF, MTZ- subctr(Anexa nr.12)-daca este cazul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12/UM/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2011 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 04.01.2012
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2011 12:00
Locul: sediul ANCOM din Str. Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Bucuresti, etaj 4, Dept Achizitii Serv Investitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- reprezentanti ai ofertantilor in baza unor imputerniciri scrise/traducere autorizata in limba romana (daca este cazul).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
A. Continuare cerinte criterii de calificare: Conform pct.IV.5.de la Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire ofertantul va prezenta: in copii certificate: ISO 9001 si 14001, OHSAS 18001 sau echivalente.B.Justificare alegere procedura de atribuire: Prezenta achizitie are drept scop realizarea unui Laborator acreditat pentru compatibilitate electromagnetica, ca obiectiv ?la cheie? implicand atat achizitionarea de lucrari de realizare a imobilului (cod CPV: 45214610-9) si servicii de proiectare aferente (cod CPV: 71322000-1), cat si achizitionarea echipamentelor specifice functionarii acestuia (coduri CPV: 38433300-2 si 38341300-0). Astfel, desi valoarea estimata a contractului care se doreste a fi atribuit nu depaseste pragul prevazute la art. 124 lit. c. din O.U.G nr. 34/2006 si ar fi fost aplicabila procedura de cerere de oferta, autoritatea contractanta a decis aplicarea procedurii de licitatie deschisa.Invederam urmatoarele argumente: - tratarea ca obiectiv ?la cheie? a prezentei achizitii este esentiala astfel incat dimensionarea si executia imobilului sa fie in concordanta cu dotarile aferente;
- echipamentele din dotarea laboratorului au valoare estimata ce depaseste pragul prevazut la art. 124 lit a) avand o pondere valorica semnificativa in cadrul valorii estimate a contractului ce urmeaza a fi atribuit prin prezenta procedura de atribuire, fiind aplicabila licitatia deschisa in cazul in care se achizitionau independent.Ca o mentiune generala, autoritatea contractanta nu are obligatia aplicarii unei anumite proceduri de atribuire si consideram ca aceste dispozitii legale se interpreteaza in sensul ca, desi nu exista obligatia legala, autoritatea contractanta are dreptul de a organiza orice procedura de atribuire prevazuta la art. 18 din O.U.G. nr. 34/2006, cu respectarea dispozitiilor legale cuprinse in acest act normativ.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4 021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC ACHIZITII/ DEPARTAMENTUL ACHIZITII
Adresa postala:  Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030925, Romania, Tel. +4 0372 845 257, Email:  [email protected], Fax:  +4 0372 845 402 sau +4 0372 845 406, Adresa internet (URL):  www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2011 13:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer