Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizare lucrari de constructii pentru Centru de afaceri Sibiu


Anunt de participare numarul 85784/05.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. TRANSCAR INTERNATIONAL S.R.L
Adresa postala: str. Henry Coanda nr.12, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550234, Romania, Punct(e) de contact: Dan Vasile Verzescu, Tel.0269253098, Email: [email protected], Fax: 0269253093, Adresa internet (URL): str. Henry Coanda nr.12, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. TRANSCAR INTERNATIONAL SRL SIBIU
Adresa postala: STR TRACTORULUI NR 14 ET 1 BIROU FONDURI STRUCTURALE, Localitatea: SIBIU, Cod postal: 550123, Romania, Tel.0745376976, In atentia: Lenuta Muntean, Email: [email protected], Fax: 0269218744
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. TRANSCAR INTERNATIONAL SRL SIBIU
Adresa postala: STR TRACTORULUI NR 14 ET 1 BIROU FONDURI STRUCTURALE, Localitatea: SIBIU, Cod postal: 550123, Romania, Tel.0745376976, In atentia: Lenuta Muntean, Email: [email protected], Fax: 0269218744
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. TRANSCAR INTERNATIONAL SRL SIBIU
Adresa postala: STR TRACTORULUI NR 14 ET 1 BIROU FONDURI STRUCTURALE, Localitatea: SIBIU, Cod postal: 550123, Romania, Tel.0745376976, In atentia: Lenuta Muntean, Email: [email protected], Fax: 0269218744
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SRL
Activitate (activitati)
Altele: Administrarea imobilelor pe baza de comision sau contract
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizare lucrari de constructii pentru Centru de afaceri Sibiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sibiu, str Strapungerea Mihai Viteazu( actual Nicolaus Olahus) nr 2 , Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii, instalatii si montaj pentru imobil de tip 2S+P+15E avand dimensiunile 58, 0*25, 2 m
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213150-9 - Lucrari de constructii de complexe de birouri (Rev.2)
43320000-2-Echipament de constructii (Rev.2)
45231223-4-Lucrari auxiliare pentru distribuirea gazului (Rev.2)
45232100-3-Lucrari auxiliare pentru conducte de apa (Rev.2)
45232200-4-Lucrari auxiliare pentru linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cladire de tip 2S+P+15 E cu dimensiunile de 58, 0*25.2 m
Valoarea estimata fara TVA: 59, 427, 318RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.11.2009 pana la 17.05.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie de 10% din valoarea contractata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin POR DMI 4.1 si fonduri proprii.Plata se va efectua in termen de maxim 90 zile de la emiterea si acceptarea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
Declaratie privind eligibilitatea (completata in conformitate
cu Formularul 1 din Documentatia de atribuire, Sectiunea IV Formulare).
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.
181 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 2 din Documentatia de atribuire, Sectiunea IV- Formulare.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
(completata in conformitate cu Formularul 3 din Documentatia de atribuire, Sectiunea IV Formulare).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei/sucursalei.
In cazul in care acestea sunt semnate de catre o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire legalizata. Documentele emise intr-o alta limba decat romana, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana, sau va fi realizata de beneficiar cu mentiunea din partea acestuia.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata si stampilata conforma cu originalul.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu.
Daca o asociere de operatori economici depun o oferta, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza pe total asociere.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani( 2006, 2007, 2008) trebuie sa fie de minim 28.000.000 euro, Lichiditatea medie generala - 100% /3 ani, Rata profitului brut minim 10% - pe ultimii 3 ani, Capacitatea financiara de sustinere a lucrarii, in suma deminim 7.000.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei/sucursalei.In cazul in care acestea sunt semnate de catre o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire legalizata. Documentele emise intr-o alta limba decat romana, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana, sau va fi realizata de beneficiar cu mentiunea din partea acestuia.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.
Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu.
Daca o asociere de operatori economici depun o oferta atunci situatia tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Operatorul sau membrii grupului de operatori a carui/caror oferta este declarata castigatoare are/au obligatia ca in termen de 10 zile de la semnarea contractului de lucrari sa isi inregistreze punct de lucru in localitatea Sibiu, localitatea in care seimplementeaza contractul de lucrari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta minim 1 contract in ultimii 5 anicare sa fi avut ca obiect o constructie similara cu ovaloare de minim 14.000.000 euro fara TVA.Utilaje minime: - atelier centralizat de fasonat otel-beton si confectionat carcase;
- atelier/fabrica de structuri metalice uzinate cu sisteme certificate conform EN ISO 3834-2;
- macara turn H-50 ml;
- minim o macara cu o capacitate de 60 de tone;
- minim o macara cu o capacitate de 100 tone;
- laborator santier gradul III autorizat ISC ( se vor prezenta documentele de autorizare ISC);Personal cheie: - Un Sef santier(1 persoana) inginer constructor CIA cuvechime de minim 8 ani, angajatul constructorului, cu contract de munca si experienta in domeniul constructiilor de cladiri inalte;
- Un Sef santieradjunct inginer constructor CIA cu vechimede minim 8 ani, angajatul constructorului, cu contract de munca si experienta in domeniul constructiilor de cladiri inalte;
- doi responsabili tehnici cu executia , angajati ai constructorului cu un contract de munca si atestat profesional MLPAT pe domeniul: I. Constructii civile , industriale, agro-zootehnice;
- responsabili privind controlul tehnic de calitate in constructii, atestati de Inspectoratul de Stat in Constructii in domeniile: - constructii civile industriale si agricole ( 3 persoane)- lucrari si retele de alimentare cu apa si canalizare ( 1 persoana);
- produse pentru constructii ( 1 persoana);
- domeniu drumuri si platforme ( 1 persoana).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2009 11:00
Locul: Sibiu, str.Tractorului nr.14, etaj 2, sala sedinta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional, Domeniul major de interventie 4.1
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor; Tribunalul Sibiu: Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ dinSibiu B-dul Victoriei nr 11 cod postal 550024, telefon: 40 -269-217104, fax 40-269-217702, E-mail: [email protected], jud Sibiu
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 21.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- Contestatia poate fi depusa in conditiile O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in termen de 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C TRANSCAR INTERNATIONAL SRL SIBIU-Birou fonduri structurale
Adresa postala: Sibiu, str Tractorului nr 14 et 1, Localitatea: SIBIU, Cod postal: 550123, Romania, Tel.0745376976, Email: [email protected], Fax: 0269218744
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2009 20:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer