Licitatie Publica - ?REALIZARE MATERIALE DE PROMOVARE A JUDETULUI MURES?
Anunt de participare numarul 114701/28.01.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JudetulMures
Adresa postala: str. Primariei nr.2, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Patran, Tel. 0265-263211, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0265-268718, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Judetul Mures
Adresa postala: str. Primariei nr.2, Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Gorea Agnes, Gyarmati Iulia, Tel. 0265263211 int 1273; 1270, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0372 651272
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Judetul Mures
Adresa postala: str. Primariei nr.2, Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Gorea Agnes, Gyarmati Iulia, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0372 651272
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?REALIZARE MATERIALE DE PROMOVARE A JUDETULUI MURES?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
26 - Servicii recreative, culturale si sportive
Locul principal de prestare: Judetul Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REALIZARE MATERIALE DE PROMOVARE A JUDETULUI MURES IN CADRUL PROIECTULUI "PROMOVAREA JUDETULUI MURES"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
92111210-7 - Productie de filme publicitare (Rev.2)
79530000-8-Servicii de traducere (Rev.2)
79800000-2-Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizare prezentare multimedia pe suport DVD: 3.000 buc.
Realizare brosuri: 9.000 buc.
Realizare pliante: 18.000 buc.
Realizare afise: 3.000 buc.
Traducere: 5 limbi
Valoarea estimata fara TVA: 495, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 9600 lei si garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri europene si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat pentru oferta desemnata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Pt. pers juridice romane: Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat si privind plata impozitelor si taxelor locale, Cazier fiscal.Pt. pers juridice straine: document edificator prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Pers.juridice/fizice romane: Certificat de inregistrare si Certificat constatator emise de ORC.Pers. juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de o institutie similara Camerei de Comert si Industrie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani, Situatiile financiare aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate la organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala cu sau mai mare decat 900.000 lei.-Profitul operational al ofertantului trebuie sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, recomandari de la beneficiari.Echipa propusa pentru realizarea contractului, CV-uri, copii dupa diplome, atestate, certificate, dovada in forma autentica a relatiei juridice intre ofertant si membrii echipei.Acord de asociere (care va fi legalizat de catre ofertantul castigator) sau de subcontractare, Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Dovada ca a incheiat si finalizat sau ca are in derulare, in ultimii 3 ani cel putin unul, dar nu mai mult de trei contracte, care au avut ca obiect prestarea de servicii similare, a caror valoare cumulata trebuie sa fie egala cu sau mai mare decat 450.000 lei fara T.V.A.-Echipa propusa pt. realizarea contractului trebuie sa aiba: cel putin dintr-un coordonator de proiect, un regizor, un scenarist, un operator imagine, un fotograf, un textier, un programator, un designer/grafician, un specialist in marketing (cercetare de piata si promovare), un traducator.- Cel putin o lucrare de referinta proprie dintre urmatoarele: Material de prezentare multimedia de minim 3 minute pe suport DVD, Brosura in format tiparit, Pliant in format tiparit, Afis in format tiparit.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1098 din 24 ianuarie 2011.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.02.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.02.2011 11:00
Locul: Consiliul Judetean Mures, str. Primariei nr.2, etaj 2, Sala Mica de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor pot participa ofertantii si reprezentantii imputerniciti ai acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, "PROMOVAREA JUDETULUI MURES"
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Mures
Adresa postala: str.Primariei nr.2, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Tel. 0265-263211, Email: [email protected], Fax: 0265-268718, Adresa internet (URL): cjmures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.01.2011 12:07