Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REALIZARE MATERIALE PROMOTIONALE ? CADRUL PROGRAMULUIDE COOPERARE NORVEGIAN PENTRU CRESTERE ECONOMICA SI DEZVOLTARE DURABILA ? ROMŽIA


Anunt de participare numarul 99946/12.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Padurilor
Adresa postala:  B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040129, Romania, Punct(e) de contact:  Florica Baitan, Tel. 021.316.37.04, In atentia:  Director general Mihaela Batrinca, Email:  [email protected], Fax:  021.316.37.04, Adresa internet (URL):  www.mmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REALIZARE MATERIALE PROMOTIONALE ? CADRUL PROGRAMULUIDE COOPERARE NORVEGIAN PENTRU CRESTERE ECONOMICA SI DEZVOLTARE DURABILA ? ROMŽIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REALIZARE MATERIALE PROMOTIONALE ? CADRUL PROGRAMULUIDE COOPERARE NORVEGIAN PENTRU CRESTERE ECONOMICA SI DEZVOLTARE DURABILA ? ROMŽIA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79824000-6 - Servicii de tiparire si de distributie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REALIZARE MATERIALE PROMOTIONALE CU O VALOARE TOTALA ESTIMATA DE 109.501, 61 lei cu TVA INCLUS
Valoarea estimata fara TVA: 92, 018.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant.de particip.- 1840 lei/Scris.de garantbancara;numerar;OP;printr.instrum.de garant.emis de o societ.bancara ori de asig, /conform fisei de date a achizitiei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
85%-Programul de Cooperare Norvegian pentru crestere Economica si Dezvoltare Durabila ?Rom?asi 15% – Bugetul de statvezi fisa de date a achizitiei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar.priv.eligibil.-formular 4.1.1, Declar.priv.ne?ad.?prev.art.181-Formularul4.1.2., Certif.de atest.fiscala, Certif priv plata impozit local, in original sau copii legalizate, Declar.priv.calit.de particip.la procedura-Formularul 4.1.3., Certif.const.ORC, original sau copie legalizata, Certif de ?egistrare ONRCoriginal sau copie legalizata, vezi fisa de date a achizitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa info generale-Formularului4.3.1., Bilanturi contabile 2006, 2007 si2008, vizate, ?egistrate la A.F.P., vezi fisa de date a achizitiei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa info generale-Formularului4.3.1., Bilanturi contabile 2006, 2007 si2008, vizate, ?egistrate la A.F.P., vezi fisa de date a achizitiei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip.prestari de servicii similare in ultimii 3ani-formular 4.4.1 si anexa, vezi fisa de date a achizitiei, Fisa experienta simil-Formularul4.4.2, ?cheierea si ?eplinirea cu succes, ?2007, 2008 si2009)a unuicontr.sau maximtrei contr.de natura si complexit.similara, cu o val.totala cumulata de 109.501, 61Lei, vezi fisa de date a achizitiei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- minim 3 certificate/ documente ?original - (exclusiv M.M.P.).- copie dupa certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.Declar.priv. partea/ partile din contr.care sunt ?eplinite de subcontractanti si specializarea acestora -completare formular 4.4.3, Daca este cazul: anexa la formular 4.4.3–Lista cu subcontract, Declar. priv.nr.mediu al pers.angajat ?ultim.3 ani, asig.cu pers.de specialit, nr si pregatirea cadrelor de conducere, precum si pers. responsab. direct de ?eplinirea contr-Formular 4.4.4.impreuna cu anexa.Lista cu utilaje, instalatiile si echip.tehnice de care poate disp.operat.ec.pt.?eplinirea corespunzatoare a ctr.Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate ?vederea asigurarii calitatii.vezi fisa de date a achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.06.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
10luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2010 13:00
Locul: Sediul MMP din Bdul Libertatii nr 12sector 5 Bucuresti-sala de consiliu, etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate sa participe la deschiderea ofertelor cu imputernicire scrisa si copie CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): 85% finantare din Programul de Cooperare Norvegian pentru crestere Economica si Dezvoltare Durabila ?Rom?a15% finantare din Bugetul de stat
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
85% finantare din Programul de Cooperare Norvegian pentru crestere Economica si Dezvoltare Durabila ?Rom?a15% finantare din Bugetul de stat
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.31046.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Str Splaiul Independentei nr 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021.319.16.88, Email:  [email protected], Fax:  021.319.82.46, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Mediului si Padurilor-Directia Generala Juridica
Adresa postala:  Bdul Libertatii nr 12 sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040129, Romania, Tel. 021.316.37.04, Fax:  021.316.37.04, Adresa internet (URL):  www.mmediu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.05.2010 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer