Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizare materiale publicitare in cadrul proiectului ?Promovarea la nivel national a resurselor turistice din zona comunei Tarcau, judetul Neamt.


Anunt de participare numarul 131439/07.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TARCAU
Adresa postala: COMUNA TARCAU, JUDETUL NEAMT, Localitatea: Tarcau, Cod postal: 617445, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE JUNCU, Tel. 0233240066, 0233240951, Email: [email protected], Fax: 0233206253, Adresa internet (URL): WWW.TARCAU.RO, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizare materiale publicitare in cadrul proiectului ?Promovarea la nivel national a resurselor turistice din zona comunei Tarcau, judetul Neamt.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Tarcau, judetul Neamt.
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizare materiale publicitare in cadrul proiectului ?Promovarea la nivel national a resurselor turistice din zona comunei Tarcau, judetul Neamt.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22462000-6 - Materiale publicitare (Rev.2)
79341000-6-Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
32 de roll-upuri, 16 bannere interior, 16 stendere, 32 bannere outdoor, 160 afise A0, 4000 mape de prezentare pentru targuri, 4000 de cataloage de prezentare pentru targuri, 1000 de ghiduri si harti pentru targuri, 4000 de DVD-uri, 4160 pixuri personalizate, 8000 pliante cartonate, 400 baby-tree pentru targuri, 4500 de mape de prezentare in afara targurilor, 4500 de cataloage in afara targurilor, 4500 de ghiduri si harti turistice in afara targurilor, 4500 de DVD-uri in afara targurilor, 4500 de pliante cartonate, 1000 de baby-tree in afara targurilor, 2 anunturi de presa pentru publicitatea proiectului, 1000 Mape de prezentare pentru publicitatea proiectului, 6 Bannere outdoor pentru publicitatea proiectului, 1000 Brosuri pentru publicitatea proiectului, 1000 Pliante pentru publicitatea proiectului, 6 Bannere outdoor duble de exterior pentru intrarile in localitate.
Valoarea estimata fara TVA: 531, 844RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 10.000 RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si Programul Operational Regional.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
(1)Declaratii privind eligibilitatea (Formularul 12A)(2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 12B)(3)Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie (Formularul 12C)(4)Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si bugetele locale.(5)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul N)(6)Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006(7)Cazier judiciar si fiscal pentru operatorul economic - prezentarea formularelor tip emise de organismele competente
(8)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului in cazul ofertantilor straini
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul B1? declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiat (2008, 2009, 2010).Ofertantul va prezenta bilanturile contabile pentru anii 2008, 2009 si 2010 vizate si inregistrate de organele competente, in copie.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimi trei ani trebuie sa fie de minim 1.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
(1)Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant (Formularul 12.I si anexa).(2)Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani - Se vor atasa mostre de creatie si de tipar pentru 50 % din contractele prestatesau in curs de prestare si prezentate ca si experienta similara si celputin o recomandare din partea unui beneficiar.
(3)Declaratie care contine Informatii privind dotarile specifice.(4)Recomandare pentru furnizarile prezentate ca si furnizari similare .
(5)Ofertantul va completa lista cuprinzand subcontractantii formularul 12 G si anexa la formularul 12G.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea unor parti relevante din contracte prin care sa confirme livrarea de produse similare a caror valoare sa fie decel putin 200.000 lei.Informatii privindresurse umane si structura managementului.Operatorul trebuie sa aiba in categoria personalului cheie privind livrarea de bunuri urmatorii specialisti: angajati cu contract individual de munca cu durata nedeterminatasauavind contract individual de munca cu durata determinata de minim un an calendaristic( pe perioada de derulare a contractului ce face obiectul prezentei proceduri ): 1. Team-leader2. Technician CTP3. Operator foto4. Muncitor taietor5. Masinist offset6. DesignerIn cazul in care ofertantul nu are personal angajat in acest sens, vor prezenta contracte de colaborare /asociere si exclusivitate din care sa rezulte respectarea cerintelor de mai sus .Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de utilajele si echipamentele tehnologice considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: a) masini de tipar offset;b) sistem output CTP;c) masina de brosat;d) masina de taiat;e) soft prelucrare a imaginilor digitale cu licenta - min. 1 buc.;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. 2/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.11.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2011 09:15
Locul: Sediul primariei comunei Tarcau, localitate Tarcau, judetul Neamt, str. Principala (DN 15) nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii ai comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR ? Axa prioritara : Dezvoltarea durabila si promovarea turismului ? Domeniul major de interventie : Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista oferte financiarecu preturiegale, la solicitarea comisiei de evaluare se vor depune noi oferte financiarein plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , Localitatea: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.412, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatara a actului invocat ca nelegal, la autoritatea contractanta si CNSC.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul de achizitii
Adresa postala: Primaria comunei Tarcau, str. Principala, DN 15, nr.1., Localitatea: Tarcau, Cod postal: 617445, Romania, Tel. 0233240951, Email: [email protected], Fax: 0233206253, Adresa internet (URL): www.tarcau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.11.2011 13:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer