Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REALIZARE, MODERNIZARE SI REABILITARE DRUMURI DE INTERES LOCAL, SAT SAFTICA, COMUNA BALOTESTI, JUDETUL ILFOV


Anunt de participare numarul 126044/14.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Balotesti (Consiliul Local)
Adresa postala:  Calea Bucuresti nr. 89, Localitatea:  Balotesti, Cod postal:  077017, Romania, Punct(e) de contact:  Violeta Baba, Tel. 021/351.10.92, Email:  [email protected], Fax:  021/352.18.85, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REALIZARE, MODERNIZARE SI REABILITARE DRUMURI DE INTERES LOCAL, SAT SAFTICA, COMUNA BALOTESTI, JUDETUL ILFOV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: satul Saftica, comuna Balotesti, judetul Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
? Realizare, modernizare si reabilitare drumuri de interes local ? sat Saftica
- partea carosabila4 ? 5, 5 m;
- acostamente pietruite2 x (0, 50 ? 0, 75) m;
- strat de uzura dinBA 16 4 cm;
- strat de legatura dinBAD 25 6 cm;
- strat de piatra sparta15 cm;
- strat de balast ? existent ?20 cm.- suprafata carosabila ? 23.150, 00 mp-Serviciile de proiectare constau in:
Documentatie tehnica pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire (inclusiv avizele de la detinatorii de retele)conform OUG 214/2008
Proiect tehnic conform Ordin 863/ 2008
Detalii de executie conform Ordin 863/ 2008
Asistenta tehnica pe perioada executiei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizare, modernizare si reabilitare drumuri de interes local ? sat Saftica
Valoarea estimata fara TVA: 2, 779, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in valoare de 55.000 lei , Garantia de buna executie este in procent de 10 % din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib, Decl. priv. art. 181 din O.U.G. 34/2006, Certif de atestare fiscala privind achitarea oblig. exigibile catre bugetul de stat, Certif. de atestare fiscala privind plata taxelor si imp. catre Bugetul Local, Cazier judiciar administrator, cazier judiciar al companiei, Decl. priv.calitatea de participant la procedura, Copie dupa CUI, Certificatul constatator emis de ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani , Fisa de informatii generalesiDeclaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri medie pe ultimii 3 anitrebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea de5.550.000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea de5.550.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii de proiectare executate in ultimii 3 ani , Declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani.Experienta similara: Un contract al carui obiect a fost proiectarea unor lucrari similarede natura si complexitatea celor ofertate , cu valoare minima de 39.000 lei fara TVA (se va completaFormularul experienta similara) si un contract de reabilitare/ modernizare strazi in mediul urban a carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu :2.740.000 lei, Recomandari si procese verbale de receptie , Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Declaratiei privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere si personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: un contract servicii de proiectare cu val. minima de 39.000 lei, un contract de reabilitare/ modernizare strazi in mediul urban a carui val.minima 2.740.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de garantie a lucrarilor executate (Tg)
15%
Descriere:
3.
Durata de realizarea a investitiei (proiectare + executie) (Dr)
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2011 13:00
Locul: Primaria BALOTESTI ? sala de sedinte, parter, adresa: Calea Bucuresti nr.89, sat Saftica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali sau persoanele imputerniciteale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Balotesti
Adresa postala:  Calea Bucuresti, sat Saftica, Localitatea:  Balotesti, Cod postal:  077017, Romania, Tel. 021/3511092, Fax:  021/3521885
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2011 16:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer