Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizare parcaje de resedinta


Anunt de participare numarul 94063/10.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Adresa postala: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA NEGRU, Tel.0212527789, Email: [email protected], [email protected], Fax: 2527977, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizare parcaje de resedinta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sectorul 2
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizare parcaje de resedinta 1376 locuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45223300-9 - Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati: 42 amplasamente programate pentru anul 2010 (1376 locuri)
Valoarea estimata fara TVA: 16, 232, 252.52RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitie de noi lucrari similare, in conditiile impuse de art.122 (j) din OUG 34/2006 .
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 36 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare :100.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale2. Declaratie privind eligibilitatea Formular nr.12 A3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006Formular nr. 12B4. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormular nr.12 C
5.1. Certificatul de atestare fiscala (emis de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlului Financiar de Stat - Administratia Finantelor Publice);5.2. Certificatul privind impozitele locale pentru persoanele juridice (emis de Primarie - Directia de Impozite si taxe locale);6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006.
7.Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.8. Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (Formular B2)Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008).
b) Bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente la31.12.2007 si 31.12.2008 - copie legalizata cu traduceri legalizate, daca este cazul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani, sa fie minim 14.000.000, 00 lei, respectiv 3.389.830, 50 euro (1 euro = 4, 13 lei din data de 25.01.2010) .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Obligatii contractuale in desfasurare(Formular nr.10)- daca exista
2. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ( Formular nr.12 F)
3. Asigurarea calitatii lucrarilor
- Prezentarea dotarii de laborator si testare proprii sau
- Prezentarea contractelor de colaborare cu laboratoare autorizate pentru profilul respectiv.4. Standarde de asigurarea calitatii - Certificat - ISO 9001 sau echivalent
5. Standarde de protectia mediuluiCertificat - ISO 14001 sau echivalent
6. Sistemul de management al sanatatii si securitatii ocupationale profesionale CertificatOHSAS 18001 sau echivalent
7. Subcontractanti
Lista cuprinzand subcontractantii, (completare Formular nr.12 G).
Se vor prezenta acordurile de subcontractare, precum si formularul B2.
Subcontractantii nu vor putea participa la demonstrarea conditiilor minime de calificare ale ofertantilor/candidatilor.
8. Experienta similara
9. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti. Prezentarea a cel putin 3 recomandari pentru contracte realizate, altele decat cea solicitata la pct. 8
10. Resurse tehniceCompletare Formular nr. 12 H11. Resurse umane - Completare Formular nr. 12 I
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru experienta similara se va prezenta uncontract de lucrari similare de minim 3.300.000 lei, respectiv 799.031, 47 euro (valori fara tva) incheiat in ultimii 5 ani de ofertant sau unul dintre asociati (1 euro =4, 13 lei din data de 25.01.2009)Contractul similar trebuie sa fie pentru lucrari de modernizare, reabilitare sistem rutier sau lucrari de constructii de parcari.Necesar personal de specialitate cu experienta minim 7 ani si lucrari similare minim 3 ani: ingineri (subingineri) drumuri2;responsabil tehnic cu executiaatestat MLPAT(RTE) personal suplimentar fata de necesarul de ingineri (subingineri) drumuri 1;responsabil cu calitatea (CQ) atestat in domeniul lucrariipersonal suplimentar fata de necesarul de ingineri (subingineri) drumuri si RTE 1.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica: Informatii aditionale despre licitatie electonica conform fisa de date achizitii
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.03.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.03.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.03.2010 10:00
Locul: Administratia Domeniului Public Sector 2, Soseaua Electronicii nr.44, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia este atasata integral prezentului anunt
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 , Localitatea: Bucuresti , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Spalaiul Independentei, sector 4 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040011, Romania, Tel.021.319.80.90, Email: [email protected], Fax: 021.319.16.74, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il cons. nelegal conform art. 2562, alin. (1), lit. a) si alin (2) din O.U.G. 34/2006 cu mod. si complet. ult.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juriodic ADP Sector 2
Adresa postala: Sos. Electronicii , nr.44, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Tel.0212527712, Email: [email protected], Fax: 0212527977
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.02.2010 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer