Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizare pasaj denivelat suprateran, peste intersectia de la km o al municipiului Craiova, in vederea preluarii traficului auto pe E70, respectiv Cl. Bucuresti ? Bvd. Nicolae Titulescu


Anunt de participare numarul 112519/07.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Craiova
Adresa postala:  Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Punct(e) de contact:  sabina dumitru, Tel. 0251/415907 0722382962, In atentia:  Sabina Dumitru, Email:  [email protected], Fax:  0251/411561, Adresa internet (URL):  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizare pasaj denivelat suprateran, peste intersectia de la km o al municipiului Craiova, in vedereapreluarii traficului auto pe E70, respectiv Cl. Bucuresti ? Bvd. Nicolae Titulescu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Craiova, intersectia de la km o a municipiului Craiova, respectiv Cl. Bucuresti ? Bvd. Nicolae Titulescu.
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Realizare pasaj denivelat suprateran, peste intersectia de la km o al municipiului Craiova, in vedereapreluarii traficului auto pe E70, respectiv Cl. Bucuresti ? Bvd. Nicolae Titulescu?- executie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
45231400-9-Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
45234126-5-Lucrari de constructii de linii de tramvai (Rev.2)
45316100-6-Instalare de echipament de iluminare exterioara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Proiectului Tehnic intocmit de Asocierea SC SEARCH CORPORATION SRL ? SC GRANT CPC SRL indicativ: 9254 PT-POD-2009.
Valoarea estimata fara TVA: 45, 241, 163RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie 450.000 lei. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala, Bugetul de stat si Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord/contract de asociere. Autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea ob. exigibile de plata: 1. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a imp. si taxelor locale;b) certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a imp., taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;2. Persoane jur. straine: - Doc. edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor;
- Acord de asociere;pt persoane juridice/fizice romane- Certificat unic de inreg. emis de O. R. C.;
- Certificat constatator emis de ORC in original, sau copie legalizata;Persoane juridice /fizice straine- documente care dovedesc o forma de inregistrare din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident;
- declaratie, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pt. una dintre cele 2 optiuni: a) ca vor respecta conditiile impuse de art. 32, alin 7, din Legea nr. 273/2006;b) ca in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime:
1) Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)
- pentru Persoane juridice /fizice romane
Ofertantul va prezenta bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, vizate si inregistrate de Administratia Finantelor Publice, in copie.- pentru Persoane juridice /fizice straine.Ofertantul va prezenta bilanturile contabile, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit, pentru exercitiile financiare ale ultimilor trei ani (31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009), vizate si inregistrate de organele competente, in copie, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar al ultimului an, bilantul si anexele la bilant nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul prescurtat, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la jumatatea anului, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati sau de cenzorii societatiidupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilorreprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea, incopie, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
2) Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009): completare Anexa nr. 11 din Sectiunea Formulare.3) Asigurare pentru risc profesionalOfertantul va prezenta un Angajament privind asigurarea riscului profesional iar, in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, ofertantul va prezenta in original, asigurarea acoperirii riscului profesional inainte de semnarea contractului.
4) Lichiditatea generala medie din ultimii 3 ani: Valoarea indicatorului trebuie sa fie cuprinsa in intervalul 90%-100%(active circulante/datorii curente x100).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre mediianuale de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat: 90.000.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 20.943.870, 42 Euro (1 Euro = 4, 2972 lei la data de 19.11.2010);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista privind principalele lucrari executate;
- Experienta similara. Of.va prezenta: contract de lucrari, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor, p. v. de receptie finala (daca a expiratperioada de garantie), recomandare, certificat constatator privindindeplinirea ob. contractuale.
-Informatii privind ob. contractuale in curs, daca exista;
-Declaratie privind utilajele siasigurarea tehnica propusa;
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului;
- Lista cu personalul de conducere;
- Lista privind persoanele responsabile cu executia lucrarilor;
- Lista cu personalul muncitor de specialitate;
In echipa de lucru trebuie sa fie inclus:
- 1 manager de proiect;
- 1 Sef santier, inginer/subinginerspecialitatea drumuri si poduri sau echivalent;
- 1 Sef punct de lucru, inginer/subinginerspecialitatea drumuri si poduri/constructii civile sau echivalent; - Responsabili tehnici cu executia, in domeniul drumuri si poduri, atestati sau echivalent;
- Responsabili privind controlul tehnic de calitate, in domeniile drumuri si poduri, produse pentru constructii, inst. electrice in constructii, atestati sau echivalent; - 1 Topometrist autorizat; - 1 Coordonator in materie de securitate si sanatate in munca; Se vor prezenta: CV, declaratie privind disponibilitatea, diplome studii de profil, acte calificari, atestate/certificate profesionale, legitimatii.
- Certificat de atestare tehnica a societatii emis de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri, sau echivalent, pentru executarea de lucrari de drumuri si poduri;
3. Certificat de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu;
- Informatii privind subcontractantii;
Cerinte privind standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001 sau echivalent;
-Informatii privind masurile de protectia a mediului. ISO 14001 sau echiv.-declaratie prin care ofertantul va dovedi faptul ca a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de mediu si protectia mediului;
- Certificat privind managementul sanatatii din seria OHSAS 18001 sau echivalent;
- declaratie prin care ofertantul va dovedi faptul ca a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovadaexecutarii in ultimii 5 ani de lucrari similare cu cele ofertate, respectiv: - lucrari de constructii de pasaje/poduri rutieresupraterane, exec.in ultimii 5 ani in cadrul unui contract de lucrari similare cod CPV 45221111-3, cu o valoare egala sau mai mare decat 16.500.000 lei (excl. TVA), repr.3.839.709, 58 Euro;
- lucrari de drumuri, exec. in ultimii 5 ani in cadrul unui contract de lucrari similare cod CPV: 45233140-2, cu o valoare egala sau mai mare decat 8.100.000 lei (excl. TVA), repr. 1.884.948, 33 Euro;
- lucrari de iluminat, exec. in ultimii 5 ani in cadrul unui contract de lucrari similare coduri CPV: 45231400-9 si 45316100-6, cu o valoare egala sau mai mare decat 2.500.000 lei (excl. TVA), repr.581.774, 18 Euro;
- lucrari de constructii de tramvai, exec. in ultimii 5 ani in cadrul unui contract de lucrari similare cod CPV: 45234126-5, cu o valoare egala sau mai mare decat 6.900.000 lei (excl. TVA), repr. 1.605.696, 73 Euro (1 Euro = 4, 2972 lei la data de 19.11.2010).Ofertantul tb. sa faca dovada ca detine: statie de asfalt cu o capacitate de minim 180 t/h, statie de betoane min. 100 m3/h, autoincarcator > 3 mc :2 buc, compactor terasamente > 8t: 1 buc, excavator 25 t: 1 buc, trailermin. 20 to: 1 buc, repartizator asfalt, cu grinda extensibila la 7 m: 1 buc., compactor asfalt 10-25 t: 1 buc, autobasculante, camioane sidumpere 16-30t: 4 buc, transportoare beton >= 8 m3:4 buc, instalatie telescopica de betonare 9 mc/h: 2 buc, instalatii de vibrat betoane 2300W, diametru 38 mm: 8 buc, echipament pentru forat coloane diametru 108 cm: 1 buc, macarale>100 to: 1 buc, automacarale> =100 to: 1 buc, Prese comprimate 500 t: 6 buc.Pt. statia de asfalt si betoane ofertantul vaindica amplasamentele, si va prezenta autorizatiile de mediu/pe amplasament, valabile la data deschiderii ofertelor.Ofertantul are oblig. sa prezinte documente care sa ateste ca utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari au aviz de functionare/raport de inspectie si sunt atestate/autorizate, conform prevederilor legale in vigoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Faza finala de licitatie electronica, in conf. cu preciz. din Fisa de Date, cap.IV.2 , atasata anuntului de participare, si H.G. 1660/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
33
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S6-006239 din 09.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.01.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2011 11:00
Locul: Primaria Muncipiului Craiova, str. A. I. Cuza nr. 7, Sala Nicolae Romanescu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de catre ofertant, in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect ?Construirea unui pasaj suprateran in ved. descongestionarii traficului rutier din zona metropolitana Craiova - realiz. pasaj denivelat suprateran, peste int. de la km o al mun. Craiova, in vedereapreluarii traficului auto pe E70, resp. Cl. Bucuresti ? Bd. N. Titulescu?, cod SMIS 24753 Contractnr. 1072/2010 prin POR 2007?2013, Axa prioritara 1, Domeniul major de interventie 1.1
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Intrucat sistemul nu permite incarcarea completa a conditiilor de participate la licitatie, facem precizarea ca informatiile complete in acest sens se regasesc in Fisa de Date a achizitiei atasata prezentului anunt. Precizam deasemenea, ca autoritatea contractanta accepta certificate, autorizatii echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Fisa de date a achizitiei, Modelul de contract si Formularele sunt atasate electronic la prezentul anunt de participare. Din motive tehnice documentatia reprezentand Proiectul tehnic (piese scrise si piese desenate) nu este posibil sa fie atasata la anuntul de participare publicat in SEAP.La solicitarea operatorilor economici interesati, documentatia tehnica in format electronic (CD), va fi pusa la dispozitia acestora, in mod gratuit, pe bazade proces verbal de predare-primire, la sediul autoritatii contractante din Craiova, str. A. I. Cuza, nr.1, cam. 112, de luni pana vineri, intre orele 8-16.00. In cazul in care documentatia va fi transmisa prin posta, operatorul economic va suporta costurile aferente transmiterii documentatiei.Este interzisa folosirea documentatiei de atribuire de catre operatorii economici, in alte scopuri decat cel de intocmire a ofertei in vederea participarii la licitatie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dolj ? Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  str. Brestei nr. 12, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200420, Romania, Tel. 0251/418.612, Email:  [email protected], Fax:  0251/419.851, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Craiova - Directia Juridica, Asistenta de specialitate si Contencios Administrativ
Adresa postala:  Str. A.I.Cuza nr.1, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Tel. 0251/416235, Fax:  0251/411561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2010 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer