Licitatie Publica - Realizare plan management
Anunt de participare numarul 147458/24.10.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Cluj Napoca
Adresa postala: Calea Manastur nr.3-5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400372, Romania, Punct(e) de contact: Dan Lung, Tel. +40 264596384, Email: [email protected], Fax: +40 264593792, Adresa internet (URL): www.usamvcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizare plan management
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
Locul principal de prestare: Arealele situate pe raza comunelor Maguri-Racatau si Valea Ierii, jud. Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de realizare plan de management pentru situl Natura 2000 ROSCI0233 Somesul Rece in cadrul Proiectului ? ?Managementul durabil al sitului Natura 2000 ROSCI0233 Somesul Rece?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 887, 040RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei este de: 15.000 lei;.Pentru garantia constituita intr-o valuta, echivalenta de schimb leu/valuta se va calcula la cursul BNR la o data cu 5 zile iainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire : a) virament bancar cu OP confirmat de banca autoritatii contractantein contul RO27TREZ2165005XXX006891 Trezoreria Cluj, CUI 4288381 sau b) printr?un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta inoriginal in cuantumul si pentru perioada prevazuta(formularul 11). Pentru ofertantii incadrati in categoria IMM cuantumul garantiei este stabilit la jumatate din suma , cu conditia ca acestia sa prezinte dovada incadrarii in aceasta categorie. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu art.278^1 din OUG nr.34/2006 actualizata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de 4.667, 03 lei. Cuantum garantiei este de 10% din valoarea contractului fara TVA; Modul de constituire a garantiei de buna executie : a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (formularul 19)sau b) Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Contul la dispozitia Autoritatii Contractante se va deschide la unitatea Trezoreriei statului din cadrul organului fiscalcompetent. Garantia de buna executie se va constitui la jumatate cuntumul, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMMurilor si face dovada in acest sens. Nota: Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantiei de buna executie opteaza.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri structurale POSMEDIU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006-Completarea Formularul 12A se face de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Completarea Formularului 12B se face de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.In cazul sustinerii de catre un tert, acesta va completa Formularul 12B punctele a), c) si d). Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006-Completarea Formularul 12C se face de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii
contractante precum si cele responsabile de derularea si atribuirea contractului sunt: Rector- Doru Pamfil, Prorector-Ioan Rotaru, Prorector-Augustin Vlaic, Prorector-Carmen Socaciu, Prorector-Ioana Pop, Prorector-Andrei Mihalca, Ioan Dan Lung, Sanziana Pauliuc, Cornel Dorin Bia, Sorin Traian Potra;
4.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) prezentat de catre ofertant/ofertant asociat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertei.In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederile paragrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
5.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)prezentat de catre ofertant/ofertant asociat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertei.In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederile paragrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
6.Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea Formularului 12M 1.Pentru persoanele juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului .Obiectul contractului trebuie sa aiba orespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Va fi prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , conform cu riginalul" . Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a
ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constator in original / copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi prezentata in favoarea ofertantului, de catre eventualii
subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.2.Pentru persoanele juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani (2010, 2011, 2012) sa fie
cel putin egala cu 1.600.000 lei. Operatorii economici vor prezenta documente relevante care sa demonstreze indeplinirea cerintei (declaratii bancare corespunzatoare, bilantul contabil sau extrase de bilant, declaratii
privind cifra de afaceri globala, sau orice alte documente care reflecta o imagine reala a situatiei economice si financiare a ofertantului).-Declaratia/declaratiile pe propria raspundere privind incadrarea in categoria
IMM (daca este cazul). In cazul asocierilor, reducerea de 50% se aplica
doar daca toti asociatii suntIMM.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste
documente.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat
cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine,
insotite de traducerea autorizata in limba romana.Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversie se
va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Nationala
a Romaniei pentru anul respectiv.(http: //www.bnr.ro/Cursuri-medii-
3544.aspx)Se vor prezenta orice documente care sa dovedeasca indeplinirea cerintei
de calificare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formular 12J ??Informatii generale??, bilant contabil sau orice alte documente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a prestat servicii similare la nivelul a maxim2 contracte a carorvaloare cumulata a fost de minim 700.000 lei fara TVAinsotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar.
Ofertantul va avea in echipa un LIDER DE ECHIPA care are studii superioare si sa fi participat ca si manager de proiect in orice tip de proiect;
Ofertantul va avea in echipa un Expert geografcare are studii superioare in domeniul geografiei , experienta generala in domeniul studiilor de cel putin 5 ani si experienta in domeniul specific activitatii contractului de 3 ani ;
Ofertantul va avea in echipa un Expert geologcare are studii superioare in domeniul geologiei , experienta generala in domeniul studiilor de cel putin 5 ani si experienta in domeniul specific activitatii contractului de 3 ani ;
Ofertantul va avea in echipa un Expert pedologcare are studii superioare in oricare din domeniile geografiei, geologiei , agronomiei , experienta generala in domeniul studiilor de cel putin 5 ani si experienta in domeniul specific activitatii contractului de 3 ani ;
Ofertantul va avea in echipa doi Experti habitate care au studii superioare in oricare din domeniile biologie, ecologie, sivicultura, stiinta mediului, geografie , experienta generala in domeniul studiilor de cel putin 5 ani si experienta in domeniul specific activitatii contractului de 3 ani ;
Ofertantul va avea in echipa un Expert in carnivore care are studii superioare in oricare din domeniile biologie, ecologie, sivicultura, stiinta mediului, geografie, experienta generala in domeniul studiilor de cel putin 5 ani si experienta in domeniul specific activitatii contractului de 3 ani ;
Ofertantul va avea in echipa un Expert in specii de amfibienicare are studii superioare in oricare din domeniile biologie, ecologie, stiinta mediului, experienta generala in domeniul studiilor de cel putin 5 ani si experienta in domeniul specific activitatii contractului de 3 ani ;
Ofertantul va avea in echipa un Expertihtiolog care are studii superioare in oricare din domeniile biologie, ecologie, piscicultura, tehnologie piscicola, experienta generala in domeniul studiilor de cel putin 5 ani si experienta in domeniul specific activitatii contractului de 3 ani ;
Ofertantul va avea in echipa un Expert in specii de nevertebrate care are studii superioare in oricare din domeniile biologie, ecologie, stiinta mediului, experienta generala in domeniul studiilor de cel putin 5 ani si experienta in domeniul specific activitatii contractului de 3 ani ;
Ofertantul va avea in echipa 5 Experti evaluare amenintaricare au studii superioare in oricare din domeniile biologie, agronomie, ecologie, silvicultura, stiinta mediului, geografie , experienta generala in domeniul studiilor de cel putin 5 ani si experienta in domeniul specific activitatii contractului de 3 ani ;
Ofertantul va avea in echipa 2 Experti elaborare plan de managementcare au studii superioare in oricare din domeniile biologie, agronomie, ecologie, silvicultura, stiinta mediului, geografie , experienta generala in domeniul studiilor de cel putin 5 ani si experienta in domeniul specific activitatii contractului de 3 ani ;
Ofertantul va avea in echipa 2 Experti GIS si baza de datecare au studii superioare in oricare din domeniile biologie, agronomie, ecologie, silvicultura, stiinta mediului, geografie, experienta generala in domeniul studiilor de cel putin 5 ani si experienta in domeniul specific activitatii contractului de 3 ani ;
Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala (in cazul in care exista)-
Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala
Informatii privind asocierea (in cazul in care exista)-Acord de asociere
Informatii privind subcontractantii
Dovada implementarii Sistemului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul de
activitate care face obiectul contractului.Documentul se va depune de catre fiecare asociat in parte pentru partea de contract pe care o realizeaza.
In acest sens, se solicita prezentarea, in copie lizibila cu mentiunea
?conform cu originalul?, a certificatelor sau echivalente ale acestuia, valabile
la data limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici nerezidenti
(straini) vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea
autorizata a acestora in limba romana. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelorprivind standardele de asigurare a calitatiise accepta ca suficienta si prezentarea raportului de audit finalizatdin care sa rezulte ca operatorul economic va primi certificarea.
Dovada implementarii Sistemului de Management de mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalent, pentru domeniul de activitate care face obiectul contractului.Documentul se va depune de catre fiecare asociat in parte pentru partea de contract pe care o realizeaza.
In acest sens, se solicita prezentarea, in copie lizibila cu mentiunea
?conform cu originalul?, a certificatelor sau echivalente ale acestuia, valabile
la data limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici nerezidenti
(straini) vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea
autorizata a acestora in limba romana. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelorprivind standardele de protectia mediuluise accepta ca suficienta si prezentarea raportului de audit finalizatdin care sa rezulte ca operatorul economic va primi certificarea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formular nr. 12 D,
Prezentarea a maxim2 contracte a carorvaloare cumulata a fost de minim 700.000 lei fara TVAinsotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar.Modalitatea de indeplinire se va face prin prezentarea in copie lizibila a diplomei destudii superioare iar experienta , prin prezentareaunei fise de post si/sau contractul de munca si/sau recomandarea sau orice alte documente similare in copie;Modalitatea de indeplinire se va face prin prezentarea in copie lizibila a diplomei destudii superioare iar experienta , prin prezentareaunei fise de post si/sau contractul de munca si/sau recomandarea sau orice alte documente similare in copie;Modalitatea de indeplinire se va face prin prezentarea in copie lizibila a diplomei destudii superioare iar experienta , prin prezentareaunei fise de post si/sau contractul de munca si/sau recomandarea sau orice alte documente similare in copie;Modalitatea de indeplinire se va face prin prezentarea in copie lizibila a diplomei destudii superioare iar experienta , prin prezentareaunei fise de post si/sau contractul de munca si/sau recomandarea sau orice alte documente similare in copie;Modalitatea de indeplinire se va face prin prezentarea in copie lizibila a diplomei destudii superioare iar experienta , prin prezentareaunei fise de post si/sau contractul de munca si/sau recomandarea sau orice alte documente similare in copie;Modalitatea de indeplinire se va face prin prezentarea in copie lizibila a diplomei destudii superioare iar experienta , prin prezentareaunei fise de post si/sau contractul de munca si/sau recomandarea sau orice alte documente similare in copie;Modalitatea de indeplinire se va face prin prezentarea in copie lizibila a diplomei destudii superioare iar experienta , prin prezentareaunei fise de post si/sau contractul de munca si/sau recomandarea sau orice alte documente similare in copie;Modalitatea de indeplinire se va face prin prezentarea in copie lizibila a diplomei destudii superioare iar experienta , prin prezentareaunei fise de post si/sau contractul de munca si/sau recomandarea sau orice alte documente similare in copie;Modalitatea de indeplinire se va face prin prezentarea in copie lizibila a diplomei destudii superioare iar experienta , prin prezentareaunei fise de post si/sau contractul de munca si/sau recomandarea sau orice alte documente similare in copie;Modalitatea de indeplinire se va face prin prezentarea in copie lizibila a diplomei destudii superioare iar experienta , prin prezentareaunei fise de post si/sau contractul de munca si/sau recomandarea sau orice alte documente similare in copie;Modalitatea de indeplinire se va face prin prezentarea in copie lizibila a diplomei destudii superioare iar experienta , prin prezentareaunei fise de post si/sau contractul de munca si/sau recomandarea sau orice alte documente similare in copie;Modalitatea de indeplinire se va face prin prezentarea in copie lizibila a diplomei destudii superioare iar experienta , prin prezentareaunei fise de post si/sau contractul de munca si/sau recomandarea sau orice alte documente similare in copie;Se va prezenta Formularul 12F completat din fisierul FORMULARESe va prezenta Formularul 12E completat din fisierul FORMULARESe va prezenta Formularul 12G completat din fisierul FORMULAREPrezentarea, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, a certificatelor sau echivalente ale acestuia, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Prezentarea, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, a certificatelor sau echivalente ale acestuia, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.11.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.12.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.12.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSMEDIU - proiectul cu titlul: ?Managementul durabil al sitului Natura 2000 ROSCI0233 Somesul Rece? , contract de finantare nr.: 141081/ 17.06.2013 , ID / cod SMIS CSNR 42795
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
1.Ofertantul poate beneficia de dreptul prevazut la art.11 alin. (4) din HG 925/200, de a prezenta o declaratie pe proprie raspundere insotita de o anexa din care sa rezulte modul de indeplinire a criteriilor de calificare.Atunci cand ofertantul participant la procedura prezinta declaratia mentionata, are obligatia de a prezenta/completa certificate /documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor decalificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.2.Daca doua sau mai multe oferte situate pe locul I au preturile egale , atunci pentru departajare, autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP ofertantilor in cauza, o noua propunere financiara caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.3.Pntru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic , acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii si/sau recunoasterii dreptului pretins ori interesului legitim, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara , Oficiul Juridic
Adresa postala: Calea Manastur nr.3-5, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400372, Romania, Tel. +40 264596384
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2013 08:50