Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie, si executie : Extindere retelei de distributie a apei potabile, Infiintare sis


Anunt de participare numarul 107269/07.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BOTESTI (CONSILIULLOCALBOTESTI)
Adresa postala:  LOC. BOTESTI, JUDETUL VASLUI, Localitatea:  Botesti, Cod postal:  737105, Romania, Punct(e) de contact:  BRM Terminal Iasi, Tel. 0235484216, In atentia:  Tel/ Fax 0332-402539, Email:  [email protected], Fax:  0235/484216, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie, si executie : Extindere retelei de distributie a apei potabile, Infiintare sistem de canalizare si epurare ape uzate, Reabilitare camine culturale, Construire afterschool si Dotarea cu utilaje a serviciului public pentru deszapezire, intretinere spatii verzi, Comuna Botesti, judetul Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna BOTESTII, judetul VASLUI
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie, si executie : Extindere retelei de distributie a apei potabile, Infiintare sistem de canalizare si epurare ape uzate, Reabilitare camine culturale, Construire afterschool si Dotarea cu utilaje a serviciului public pentru deszapezire, intretinere spatii verzi, Comuna Botesti, judetul Vaslui
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45215200-9-Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
? Realizare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie, si executie : Extindere retelei de distributie a apei potabile, Infiintare sistem de canalizare si epurare ape uzate, Reabilitare camine culturale, Construire afterschool si Dotarea cu utilaje a serviciului public pentru deszapezire, intretinere spatii verzi, Comuna Botesti, judetul Vaslui?
Valoarea estimata fara TVA: 6, 367, 025RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
32 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare :64.200 lei;Garantia de buna executie a contractului, in cuantum de 5% din valoarea contractului atribuit fara TVA,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri FEADR prin Programul National de Dezvoltare Rurala ROMANIA ; Masura 3.2.2Renovarea si dezvoltarea satelor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificatul constatator emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Generala a Finantelor Publice, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat;
Certificat constatator emis de Administratia Publica Localaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale;Cazier fiscal emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Generala a Finantelor Publice.
Certificat constatatoremis de oficiul registrului comertului , in original sau copie legalizata si trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor;
Copie dupa Certificat de inmatriculare emis de Registrul Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Copii dupa bilanturicontabilela 31.12.2007; 31.12.2008; 31.12.2009 cu viza institutiilorabilitate2.Informatii generale ce contin si declaratie/lista cu cifra de afaceri pe ultimii 3 ani ? Formularul B1 din Sectiunea III. Informatiile generale vor face referire la bilanturile contabile care au fost prezentate de ofertant.3. Identificare financiara , anexa la formularul B1
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani, in domeniul de activitate aferent contractului (servicii de proiectare tehnica , executia de lucrari (aductiuni de apa, canalizari de ape reziduale si instalatii de tratarea a apelor, constructii de cladiri si de reparatii generale), trebuie sa fie egala sau mai mare de 12.212.000 lei pentru lucrari de executie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii de proiectare executate in ultimii 3 ani ;Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
PROIECTARE: Indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin un contract de servicii proiectare tehnica pentru lucrarideretele de apa, retele de canalizare si constructii civile, cu valoare de cel putin 140.000 lei, fara TVA si a cel putin un contract de servicii proiectare tehnica pentru lucrariretele de apa si retele de canalizare, cu valoare de cel putin 120.000 lei, fara TVA;EXECUTIE: -cel putin uncontract de executiein valoare mai mare sau egala cu 3.200.000 lei (fara TVA) care au avut ca obiect executia unor lucrari similare privind constructia de retele de alimentare cu apa si canalizare;
-cel putin un contract de executie in valoare mai mare sau egala cu 800.000 lei (fara TVA) care a avut ca obiect executia unei lucrari similare privind constructia de statii de epurare;
-cel putin un contract de executiein valoare totala mai mare sau egala cu 1.500.000 lei (fara TVA) care au avut ca obiect executia unor lucrari similare de constructii civile;
-cel putin un contract de executie in valoare mai mare sau egala cu 550.000 lei care a avut ca obiect executia unor lucrari privind renovare si modernizare camin cultural
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2010 14:00
Locul: BRM Terminal Iasi, Silvestru nr 152, Iasi, jud. Iasi, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane juridice/fizice imputernicite de ofertanti precum si alte persoaneimputernicite de autoritatea contractanta si observatori din partea APDRP , Ministerulde Finante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): - Fonduri FEADR prin Programul National de Dezvoltare Rurala ROMANIA ; Masura 3.2.2Renovarea si dezvoltarea satelor
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala:  str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232 260600, Fax:  0232 255907, Adresa internet (URL):  www.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleus nr. 6 Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BRM TERMINAL IASI
Adresa postala:  Calea Chisinaului 27, Localitatea:  IASI, Cod postal:  700177, Romania, Tel. 0332/402539, Email:  [email protected], Fax:  0332/402539, Adresa internet (URL):  www.brm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2010 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer