Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizare proiect tehnic, detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executiei, si executie lucrari proiectului, pentru proiectul integrat : Modernizare d


Anunt de participare numarul 107351/07.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNASULETEA
Adresa postala:  sat Suletea, comuna Suletea, judetul Vaslui, Localitatea:  suletea, Cod postal:  737505, Romania, Punct(e) de contact:  Bursa Romana de Marfuri Terminal Iasi, Tel. 0332/408304, Email:  [email protected], Fax:  0332/402539, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizare proiect tehnic, detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnicadin partea proiectantului pe perioada de executiei, siexecutie lucrari proiectului, pentru proiectul integrat : Modernizare drumuri comunale DC 154 si DC 54A; Constructie cresa copii ? sat Fedesti; Renovare si modernizare camin cultural com. Suletea; Conservarea specificului local si a mostenirii culturale ? com. Suletea, jud. Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Suletea, jud. Vaslui
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului este indeplinirea activitatilor de Proiectare, Executie lucrari pentru : ? Modernizare drumuri comunale DC 154 si DC 54A;
? Construire cresa copii ? sat Fedesti;? Renovare si modernizare camin cultural com. Suletea;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45215221-2-Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi (Rev.2)
71221000-3-Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare, Executie, pentru Modernizare drumuri comunale DC 154 si DC 54A; Constructie cresa copii ? sat Fedesti; Renovare si modernizare camin cultural com. Suletea; Conservarea specificului local si a mostenirii cultural ? com. Suletea, jud. Vaslui
Valoarea estimata fara TVA: 9, 304, 621RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
23 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie de 180.000 lei.Garantia de buna executie este 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri F.E.A.D.R. prin programul P.N.D.R. Romania Masura 3.2.2.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 ?original;
Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat ? original sau copie legalizata
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale ?original sau copie legalizata.
Cazier fiscal - original sau copie legalizata.
Declaratie privind cdalitatea de participant la procedura ?original.
Pentru persoane juridice romane:
Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului.
Certificatul de inregistrare si codul unic, emis de Oficiul Registrului Comertului, in copie.Cazier fiscal - original sau copie legalizata.
Copie dupa statutul sau actul constitutiv.
Pentru persoane fizice romane:
- autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (copie)
Pentru persoane fizice/juridice straine:
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (in copie, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil.
- Nivelul cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii trei ani.
- Cash-Flow pentru sustinerea financiara a lucrarii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2007, 31.12.2008 si bilantul contabil la 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente - in copie legalizata.Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani minima solicitata: 18.000.000 lei.Se solicita prezentarea asigurarii de cash-flow pentru sustinerea financiara a lucrarii in cuantum de minim 1.500.000 lei? in original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Informatii privindprincipalele prestari de servicii in ultimii 3 ani si principalelelucrari din ultimii 5 ani.b)Informatii privind dotarile specifice
c)Informatii referitoare la persoanele responsabile de indeplinirea contractului
d)Informatii privind subcontractantii.
e)Informatii privind asocierea
f)Standarde de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin un contract de servicii proiectare tehnica pentru lucraride drumuri, constructii civile =244.000 lei fara TVA.Executarea si finalizarea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract similar de lucrari de = 6.800.000 lei fara TVA.Executarea si finalizarea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract similarde lucrari de constructii de cladiri =800.000lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2010 10:00
Locul: BRM Terminal Iasi, Calea Chisinaului , nr.27, Judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de atribuire, persoane juridice/fizice imputernicite de ofertanti precum si alte persoane juridice/fizice ce indeplinesc calitatea de invitati sau observatori.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National de Dezvoltare Rurala Romania = Masura 3.2.2.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala:  Str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232 260600, Email:  [email protected], Fax:  0232 255907, Adresa internet (URL):  www.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus nr. 6 Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria com. Suletea, jud. Vaslui
Adresa postala:  COMUNA SULETEA, JUDETUL VASLUI, Localitatea:  SULETEA, Cod postal:  737505, Romania, Tel. 0332/408304, Email:  [email protected], Fax:  0332/402539, Adresa internet (URL):  www.brm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2010 12:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer