Licitatie Publica - Realizare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, Asistenta din partea proiectantului pe perioada de executie si executie lucrari pentru obiectivele de investitii :OBIECTIV 1 - MODERNIZARE DRUMURI
Anunt de participare numarul 107353/08.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Moldoveni (Consiliul Local Moldoveni)
Adresa postala: Comuna Moldoveni, sat Moldoveni, judet Neamt, Localitatea: Moldoveni, Cod postal: 617275, Romania, Punct(e) de contact: Marcela Gabriela Magdalena, Tel. 0233745752, Email: [email protected], Fax: 0233745752, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, Asistenta din partea proiectantului pe perioada de executie si executie lucrari pentru obiectivele de investitii : OBIECTIV 1- MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA MOLDOVENI, JUDETUL NEAMT, OBIECTIV 2 - CONSTRUIRE GRADINITA DE COPII ? SATUL HOCIUNGI, COMUNA MOLDOVENI, JUDETUL NEAMT, OBIECTIV 3 - MODERNIZARE CAMIN CULTURAL IN COMUNA MOLDOVENI, JUDETUL NEAMT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sediul autoritatii contractante - Comuna Moldoveni, judetul Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor realiza servicii de proiectare si executia lucrarilor pentru obiectivele: OBIECTIV 1- MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA MOLDOVENI, JUDETUL NEAMT
OBIECTIV 2 - CONSTRUIRE GRADINITA DE COPII ? SATUL HOCIUNGI, COMUNA MOLDOVENI, JUDETUL NEAMT
OBIECTIV 3 - MODERNIZARE CAMIN CULTURAL IN COMUNA MOLDOVENI, JUDETUL NEAMT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
71221000-3-Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului este indeplinirea activitatilor : Realizare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, Asistenta din partea proiectantului pe perioada de executie si executie lucrari:
OBIECTIV 1- MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA MOLDOVENI, JUDETUL NEAMT
OBIECTIV 2 - CONSTRUIRE GRADINITA DE COPII ? SATUL HOCIUNGI, COMUNA MOLDOVENI, JUDETUL NEAMT
OBIECTIV 3 - MODERNIZARE CAMIN CULTURAL IN COMUNA MOLDOVENI, JUDETUL NEAMT
Valoarea estimata fara TVA: 9, 150, 714RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 183014 lei, garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin fonduri europene- FEADR Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006-Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr. 12 A , Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 12 C , Certificatul constatator emis de ANAF-DG a Finantelor Publice, Certificat constatator emis de Administratia Publica Localaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale , orice alt document considerat edificator, pentru a demonstra indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, a impozitelor si taxelor catre stati silocale, pentru toate punctele de lucru declarate in certificatul constatator.Persoane juridiceromane-Certificat constatator emis de ORC , Certificat de inregistrare emis de ORC, Cazier fiscal al operatorului economic, Cazier judiciar al persoanelor fizice aflate la conducerea operatorului economic.Persoane fiziceromane-Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Persoane juridice /fizice straine-Documente caredovedesc o formadeinregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara din care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca persoana juridica are obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati, (sau peperioadadelainfiintare, dacaaceasta perioada este mai mica de 3 ani)
-Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 ani formularulB1-Identificare financiara-Anexa la Formularul B1;
-copii ale bilanturilor contabile pe ultimii trei ani-prezentarea asigurarii de cash-flow pentru sustinerea financiara a lucrarii: adresa din partea unei unitati bancare prin care se atesta faptul ca ofertantul are acces la resursereale (sume disponibile in cont, depozite bancare, linii de credit neconsumate)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie de afaceri minim 18.300.000, 00 lei-profitul net pe ultimul an, 2009 sa fie pozitiv-pozitiv pe toatadurata executiei lucrarilor- fundamentatpe elemente de plati si incasari-cash-flow pentru sustinerea financiara a lucrarii in cuantum de minim 2.700.000, 00 lei? in original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privindprincipalele prestari de servicii in ultimii 3 ani-Formularul nr. 12F-Informatii privind principalelelucrari din ultimii 5 ani-Formularul nr. 12E
-Informatii privind dotarile specifice-Formularul nr. 12 H1 (proiectare)
-Informatii privind dotarile specifice-Formularul nr. 12 H (executie)
-Informatii referitoare la persoanele responsabile de indeplinirea contractului-Formularului nr. 12 I
-Informatii privind respectarea standardelor de asigurare a calitatii
-Standarde de protectie a mediului
-Standarde de protectie amuncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 3 ani a: unui contract de servicii proiectare tehnica lucrari de drumuriin valoare de cel putin292.000, 00 lei ( fara TVA ) ; a unui contract de servicii proiectare tehnica lucrari de constructii civile (constructie noua)in valoare de cel putin51.000, 00 lei ( fara TVA), a unui contract de servicii proiectare tehnica lucrari de constructii civile (modernizare)in valoare de cel putin41.000, 00 lei ( fara TVA)-Executarea si finalizarea in ultimii 5 ani: a unui contract similar de executie lucrari - drumuri in valoare de cel putin 6.969.000, 00 lei fara TVA;a unui contract similarde executie lucrari de constructii civile (constructie noua)in valoare de cel putin953.000, 00 lei fara TVA;a unui contract similarde executie lucrari de constructii civile (modernizare)in valoare de cel putin841.000, 00 lei fara ;
-Ofertantul trebuie sa dispuna de echipament specific activitatii de proiectare. Se vor prezentadotarile specifice, copii dupa licente pentru program calcul structuri, pentru program calcul arhitectura, pentru program calcul drumuri, soft specializat pentrurealizarea si intocmirea cantitatilor de lucrari, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentruindeplinirea contractului .-Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje , mijloace de transport , instalatii , echipamente tehnice strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se califica ofertantii a caror echipamente din dotare destinate indeplinirii contractului este considerat suficient si satisfacator pentru a asigura executarea contractului conform graficului de executie propus, in corelatie cu personalul de executie alocat.Pentru buna desfasurare a contractului ofertantul va face dovada existentei unui laborator gradul II autorizat ISC, sau contract cu un laboratorgradul II, autorizat ISC.-Ofertantul trebuie sa dispuna de personal cu experienta in domeniul proiectarii tehnice/executiei-ISO 9001 sau echivalent-ISO 14001 sau echivalent-OHSAS 18001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Componenta financiara
2.
Tehnic 1-Durata de executie lucrari
20%
Descriere:
3.
Tehnic 2 ? Tehnologia de executie propusa
14%
Descriere:
4.
Tehnic 3 - Termen de predare al proiectului tehnic
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2010 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante- Comuna Moldoveni, Judetul Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire si copie dupa CI, Reprezentanti CRPDRP Iasi, si UCVAP Neamt. Alte persoane imputernicite de autoritatea contractanta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin FEADR , Masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire : Fisa de date, Formulare, Memorii tehnice pentru cele trei obiective se regasesc pe SEAP la adresa www.e-licitatie.ro , plansele pot fi ridicate gratuit de la sediul autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Vodanr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600247, Romania, Tel. 0234-513296, Email: [email protected], Fax: 0234 - 514275, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In 5 zileincepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al comunei Moldoveni
Adresa postala: Comuna Moldoveni , str. Principala, nr. 315, sat Moldoveni, judetul Neamt, Localitatea: Moldoveni, Cod postal: 617275, Romania, Tel. 0233- 745862, Email: [email protected], Fax: 0233- 745862, Adresa internet (URL): www.comunamoldoveni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2010 13:03