Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizare proiect tehnic, detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta din partea proiectantului pe perioada de executie si executie lucrari pentru proiectul integrat Modernizare drumuri comunale DC 98 si DC


Anunt de participare numarul 107501/09.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA STRUNGA (CONSILIUL LOCAL STRUNGA)
Adresa postala:  comuna Strunga , judetul Iasi, Localitatea:  Strunga, Cod postal:  707465, Romania, Punct(e) de contact:  Mariana Irina Tiplea, Tel. 0232714301, Email:  [email protected], Fax:  0232714440, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizare proiect tehnic, detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta din partea proiectantului pe perioada de executie si executie lucrari pentru proiectul integrat Modernizare drumuricomunale DC 98 si DC 101 in comuna Strunga, Construire gradinita in satul Strunga, Asigurarea dotarilor necesare organizarii evenimentului de promovare a traditiilor locale Ziua Comunei Strunga, Prima dotare a Serviciului Public de Gospodarire Comunala cu utilaje
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Strunga, judetul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizare proiect tehnic, detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta din partea proiectantului pe perioada de executiei si Executie lucrari pentru pentru : Modernizare drumuricomunale DC 98 si DC 101 in comuna Strunga, Construire gradinita in satul Strunga, Asigurarea dotarilor necesare organizarii evenimentului de promovare a traditiilor locale Ziua Comunei Strunga, Prima dotare a Serviciului Public de Gospodarire Comunala cu utilaje pentru intretinerea drumurilor in comuna Strunga, judetul Iasi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45215221-2-Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi (Rev.2)
71221000-3-Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizare proiect tehnic, detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta din partea proiectantului pe perioada de executiei si Executie lucrari pentru pentru : Modernizare drumuricomunale DC 98 si DC 101 in comuna Strunga, Construire gradinita in satul Strunga, Asigurarea dotarilor necesare organizarii evenimentului de promovare a traditiilor locale Ziua Comunei Strunga, Prima dotare a Serviciului Public de Gospodarire Comunala cu utilaje pentru intretinerea drumurilor in comuna Strunga, judetul Iasi
Valoarea estimata fara TVA: 9, 342, 143RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie de 95.000 lei. Garantia de buna executie este 5% din valoarea contractului atribuit fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri FEADR prin Programul National de Dezvoltare Rurala Romania- Masura 3.2.2. Renovarea si dezvoltarea satelor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea, -Declaratiade neincadrarea in prevederile art. 181, -Declaratia privind calitatea de participant la procedura, -Certificate de atestare a platii impozitelor si taxelor, -Certificat de inregsitrare (CUI)
-Certificate constatatoare emise de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Nivelul cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii trei ani.
-Formular identificare financiara
-Prezentarea bilanturilor contabile pe anii 2007, 2008, 2009
-Resurse financiare pentru a realiza cashflow-ul de executie a lucrarilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani minim 18.000.000 lei.Resurse financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilorin suma de 2.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista cu dotarile specifice (formularul 12H, Anexa la formularul 12H)
- informatii cu privire la modul de organizare si personalul tehnic cheie- lista principalelor lucrari similare executate in utlimii 5 ani si a principalelor servicii similare executate in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Retete mixturi asfaltice verificate si aprobate de un laborator autorizat, Certificare produs - mixtura asfaltic, Certificat de atestare privind obligatiile la fondul de mediu, laboratorde incercari autorizat de grad II, autorizat ISC.PERSONALExecutie lucrari de drumuri - responsabil proiect, responsabil tehnic cu executia, responsabil cu controlul tehnic de calitate, 2 ingineri drumuri - poduri, responsabil cu asigurarea calitatii, responsabil cu asigurarea securitatii si sanatatii muncii, responsabil P.S.I.Executie lucrari constructii civile - un responsabil proiect , un responsabil tehnic cu executia, responsabil cu controlul tehnic de calitate, 2 ingineri constructori civile, inginer specializarea constructii, inginer specializarea instalatii sanitare, inginer specializarea instalatii termice, inginer specializarea instalatii electrice, responsabil cu asigurarea securitatii si sanatatii muncii, responsabil cu asigurarea calitatii, un responsabil protectia muncii, Proiectare -Sef de proiect pe fiecare specializare in parte, Arhitect cu drept de semnatura, Inginer specialist Constructii civile, Inginer specialist ? instalatii ptr constructii, Ingineri specializare CFDP, Inginer specializare topo, Inginer specializare geologieLucrari similare: Indeplinirea in ultimii 5 ani, a cel putin un contract delucrari de modernizare drumuri a carui valoare sa fiede cel putin 5.000.000 lei fara TVA.Indeplinirea in ultimii 5 ani, a unui contract de lucrari de constructiisi instalatii pentru cladiri a carui valoare sa fiede cel putin 780.000 lei, fara TVA.Servicii similare: minim un contract de proiectare lucrari de modernizare drumuri de minim350.000lei fara TVA, minim un contract de proiectare lucrari de constructiisi instalatii pentru cladiri consolidarede minim 30.000 lei, fara TVA.Declaratie privind subcontractantii (daca este cazul)Acordul de asociere (daca este cazul)ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001 ? pentru proiectare si executie lucrari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2010 10:00
Locul: Sediul primariei Strunga, sat Strunga, com Strunga, jud Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane juridice/fizice imputernicite de ofertanti precum si alte persoane imputernicite de autoritatea contractanta, si observatory din partea APDRP si Ministerul de Finante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National de Dezvoltare Rurala Romania = Masura 322 Renovarea si Dezvoltarea Satelor
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala:  strada Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria com. STRUNGA, jud. Iasi
Adresa postala:  SAT STRUNGA, COMUNA STRUNGA, JUDETUL IASI, Localitatea:  STRUNGA, Cod postal:  707465, Romania, Tel. 0232714301, Email:  [email protected], Fax:  0232714440, Adresa internet (URL):  -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2010 17:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer