Licitatie Publica - Realizare proiect tehnic, detalii de executie, elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta din partea proiectantului pe perioada de executie si executie lucrari pentru obiectivele investitionale: 1. Modernizare drumuri comunale s
Anunt de participare numarul 107725/13.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MOLDOVITA (PRIMARIA COMUNEI MOLDOVITA SUCEAVA)
Adresa postala: COMUNA MOLDOVITA, JUDETUL SUCEAVA, Localitatea: Moldovita, Cod postal: 727.385, Romania, Punct(e) de contact: TRAIAN ILIESI, Tel. 0230/336.190, Email: [email protected], Fax: 0230/336.190, Adresa internet (URL): -, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizare proiect tehnic, detalii de executie, elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta din partea proiectantului pe perioada de executie si executie lucrari pentru obiectivele investitionale: 1. Modernizare drumuri comunale si de interes local in comuna Moldovita, Judetul Suceava , 2. Construire Centru Social de zi pentru copii in localitatea Moldovita, Comuna Moldovita, Judetul Suceava din cadrul proiectului integrat: ?MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE BAZA IN COMUNA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna MOLDOVITA
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, Asistenta din partea proiectantului pe perioada de executie si executie lucrari pentru obiectivele investitionale: 1. Modernizare drumuri comunale si de interes local in comuna Moldovita, Judetul Suceava2. Construire Centru Social de zi pentru copii in localitatea Moldovita, Comuna Moldovita, Judetul Suceava
din cadrul proiectului integrat: ?MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE BAZA IN COMUNA MOLDOVITA, JUDETUL SUCEAVA?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215221-2 - Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71221000-3-Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Proiectare (proiect tehnic, detalii de executie, elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii) - "Modernizare drumuri comunale si de interes local in comuna Moldovita, Judetul Suceava?
2. Proiectare (proiect tehnic, detalii de executie, elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii) - ?Construire Centru Social de zi pentru copii in localitatea Moldovita, Comuna Moldovita, Judetul Suceava?
3. Asistenta tehnica din partea proiectantului pentru "Modernizare drumuri comunale si de interes local in comuna Moldovita, Judetul Suceava?
4. Asistenta tehnica din partea proiectantului pentru ?Construire Centru Social de zi pentru copii in localitatea Moldovita, Comuna Moldovita, Judetul Suceava?
5. Executie lucrari de constructie pentru "Modernizare drumuri comunale si de interes local in comuna Moldovita, Judetul Suceava?
6. Executie lucrari de constructie pentru ?Construire Centru Social de zi pentru copii in localitatea Moldovita, Comuna Moldovita, Judetul Suceava?
Valoarea estimata fara TVA: 9, 524, 785RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare in valoare de 150.000 RON, garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ajutor financiar nerambursabil in conditiile PNDR, Masura 322 Renovarea si dezvoltarea satelor prin Contractul de finantare nr. C 322010913500088/14.06.2010 si fonduri de la bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr 34/2006 actualizata;Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Acord de asociere (daca este cazul); Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original sau copie legalizata; Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original sau copie legalizata.
Certificat constatator, in original sau copie legalizata, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor.(eliberat cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor).
din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata
Certificatul de inregistrare, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, in copie legalizata.
Cazier fiscal eliberat de organele fiscale competente - in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie mai mare decat 19.000.000 lei;Date privind situatiile financiare anuale pe anii 2007, 2008, 2009 (bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2008 impreuna cu anexele la bilant, inregistrat la Administratia financiara, in copie legalizata);ofertantul trebuie sa fi incheiat fiecare dintre cei 3 ani fiscali anteriori depunerii ofertei, respectiv 2007, 2008, 2009, inregistrand profit net pozitiv; identificarea financiara; Cash Flow pentru finantarea serviciilor/lucrarii in suma de 1.900.000 lei (proiectare+executie); polita de asigurare a riscului profesional pentru activitatea de proiectare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica; Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitati; Informatii privind subcontractantii; Lista de experienta similara; Standarde de asigurare a calitatii; Standarde de protectie a mediului; Standarde de protectie a muncii; Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, protectia mediului;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorii participanti trebuie sa faca dovada existentei in ultimii cinci ani a unor lucrari similare finalizate, cu valoare cumulata (din cel mult 3 lucrari) mai mare sau egala cu 8.600.000 lei fara TVA pentru actiunea de drum si 595.000 lei fara TVA pentru cladire civila, si in ultimii trei ani a unor servicii similare finalizate de proiectare astfel: Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a minim 1 contract similar pentru: ?MODERNIZARE DRUMURI?, contracte pentru Infiintare/Modernizare drumuri, de aceeasi complexitate cu obiectul prezentei proceduri a carui valoare sa fie de minim: 265.000 lei (fara TVA ); Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a minim 1 contract proiectare, astfel: Elaborare Proiect tehnic -Constructie civila ? noua, de aceeasi complexitate cu obiectul prezentei proceduri a carui valoare sa fie de minim: 30.000 lei (fara TVA )Ofertantul trebuie sa dispuna de echipament specific activitatii de proiectare. Se vor prezenta dotarile specifice, copii dupa licente pentru program calcul structuri, program arhitectura, program calcul drumuri, soft specializat pentru realizarea si intocmirea cantitatilor de lucrari, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje, mijloace de transport, instalatii, echipamente tehnice strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Se califica ofertantii a caror echipamente din dotare destinate indeplinirii contractului este considerat suficient si satisfacator pentru a asigura executarea contractului conform graficului propus in corelatie cu personalul de executie alocat.Certificate de atestare pentru proiectare si executie ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de executie lucrarilor
25%
Descriere:
3.
Metodologia descrisa in propunerea tehnica
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2010 10:00
Locul: Primaria comunei MOLDOVITA , comuna MOLDOVITA satul MOLDOVITA, judetul SUCEAVA codul postal 727385
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare;reprezentantii autorizati ai ofertantilor;alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta;observatori din partea CRPDRP, Ministerului Finantelor Publice
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului National de Dezvoltare Rurala ? masura 322 ?Renovarea si dezvoltarea satelor?.Tip de finantare: Fonduri europene
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Caietul de sarcini, memoriile tehnice, listele cu cantitati de lucrari si plansele nu vor fi postate in SEAP. Potentialii ofertanti, vor putea ridica gratuit documentele mai sus mentionate de la sediul autoritatii contractante , pe format electronic sau in format fizic pe hartie. Pentru a preantampina evantuale neplaceri , cu cel putin o zi inainte de ridicarea documentatiei , ofertantul va instiinta, in scris, autoritatea contractanta cu privire la intentia sa. Acesta este o masura de prevedere din partea autoritatii contractante, pentru a se asigura ca un angajat al sau , va fi prezent in sediu pentru a inmana documentatia solicitata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Bucuresti., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia de contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 0213195180, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei MOLDOVITA
Adresa postala: Comuna MOLDOVITA, satul MOLDOVITA, judetul SUCEAVA, Romania., Localitatea: MOLDOVITA, Cod postal: 727385, Romania, Tel. 0230 336190, Fax: 0230 336190
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2010 14:10