Licitatie Publica - Realizare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie si executie lucrari pentru obiectivele de investitii aferent proiectului integra
Anunt de participare numarul 108115/21.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TUPILATI (PRIMARIA TUPILATI)
Adresa postala: STR. TEIUS, Localitatea: Tupilati, Cod postal: 617480, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHITA BALAN, Tel. 0233 782001, Email: [email protected], Fax: 0233 782001, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie si executie lucrari pentru obiectivele de investitii aferent proiectului integrat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Tupilati, Judetul Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie si executie lucrari pentru obiectivele de investitii: Obiectivul 1: - ?Modernizare Drum Comunal DC 180 Tupilati ? Valeni si Retea de drumuri satesti, Com. Tupilati, Jud. Neamt?
Obiectivul 2: ?Reabilitare Camin Cultural si Muzeu Satesc, Com. Tupilati, jud. Neamt?
Obiectivul 3: ?Construire centru de asistenta dupa program scolar, de tip after- school, Com. Tupilati, Jud. Neamt?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va realiza proiect tehnic, detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, Asistenta din partea proiectantului pe perioada de executie si se vor executa lucrari pentru obiectivele de investitii: Obiectivul 1: - ?Modernizare Drum Comunal DC 180 Tupilati ? Valeni si Retea de drumuri satesti, Com. Tupilati, Jud. Neamt?
Obiectivul 2: ?Reabilitare Camin Cultural si Muzeu Satesc, Com. Tupilati, jud. Neamt?
Obiectivul 3: ?Construire centru de asistenta dupa program scolar, de tip after- school, Com. Tupilati, Jud. Neamt?
Valoarea estimata fara TVA: 8, 410, 588RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 160.000 lei, garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene: FEADR Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr. 12 A, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 ? Formular 12B, Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul 12 C, Certificat de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala pentru fiecare filiala si punct de lucru, Certificat de atestare fiscala emis de Administratia Publica Locala, Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata, a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul de stat si bugetul local .Persoane juridice /fizice romane: Certificatul de inregistrare emis de ORC, Certificat constatator emis de ORC, Cazier judiciar al persoanelor fizice aflate la conducerea operatorului economic, Cazier fiscal al operatorului economic .Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica / fizica, precum si obiectul de activitate si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, autorizarea functionarii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Copii ale bilanturilor contabile la31.12.2007. 31.12.2008 si 31.12.2009
-Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 ani -formularulB1-Identificarea financiara I1
-documente pentru a demonstra ca operatorul economic are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit neconsumate, confirmate de banca pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii respective pe o perioada de 90 de zile
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Profitul net pe ultimul an, 2009, sa fie pozitiv-cifra de afaceri anuala, media pe ultimii 3 ani incheiati (sau peperioadadelainfiintare, dacaaceasta perioada este mai mica de 3 ani) trebuie sa fie minim :16.100.000 lei.-cashflow de executie a lucrarii in valoare de minim 3.000.000 lei aferenta realizarii contractului ??Modernizare Drum Comunal DC 180 Tupilati ? Valeni si Retea de drumuri satesti, Com. Tupilati, Reabilitare Camin Cultural si Muzeu Satesc, Com. Tupilati, Construire centru de asistenta dupa program scolar, de tip after- school, Com. Tupilati, Jud. Neamt??
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista cu principalele contracte de lucrari similare executate/proiectate si finalizate in ultimii 5 ani/3 ani-Formularul nr. 12F
-Informatii privind dotarile specifice-Formularului nr. 12 H
-Standarde de asigurare a calitatii
-Standarde de protectie a mediului
-Standarde de protectie amuncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Proiectare: Indeplinirea in ultimii 3 ani a : unui contract de servicii proiectare tehnica lucrari de drumuriin valoare de minim300.000 lei ( fara TVA ); a unui contract de servicii proiectare tehnica lucrari de constructii civilein valoare de minim70.000 lei ( fara TVA); Executarea si finalizararea in ultimii 5 ani a: unui contract de executie drumuri asfaltate, a carui valoare sa fie de minim: 6.600.000 lei ( fara TVA ) ; a unui contract de executie constructii civile, a carui valoare sa fie de minim :1.300.000 lei ( fara TVA );
-Proiectare: Se vor prezentadotarile specifice, copii dupa licente pentru program calcul structuri, pentru program calcul arhitectura, pentru program calcul drumuri, soft specializat pentrurealizarea si intocmirea cantitatilor de lucrari, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentruindeplinirea contractului; Executie: Se va prezenta lista cu utilaje , mijloace de transport, instalatii, echipamente tehnice strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
-ISO 9001 sau echivalent(proiectare si executie)-ISO 14001 sau echivalent (executie)-OHSAS 18001:2004 sau echivalent (executie)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Componenta financiara
2.
Tehnic 1-Durata de executie
20%
Descriere:
3.
Tehnic 2 ? Tehnologia de executie propusa
14%
Descriere:
4.
Tehnic 3 - Termen de predare al proiectului tehnic
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.10.2010 10:00
Locul: BRM Terminal Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 35, bloc I 4, parter, cod 610076, Piatra Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor pe baza de imputernicire si copie dupa CI, observatori din partea APDRP si UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR Masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire- Fisa de date a achizitiei, Formularele, Modelul de contract, Caietul de sarcini se pot ridica gratuit din seap- www.e-licitatie.ro. Plansele se vor ridica gratuit de la sediul autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Voda, Nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600247, Romania, Tel. 0234/513296; 0234/513678, Email: [email protected], Fax: 0234/514.275, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare emiterii oricarui act al autoritatiicontractante considerat ilegal .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Comunei Tupilati
Adresa postala: Comuna Tupilati, judetul Neamt, Localitatea: Tupilati, Cod postal: 617480, Romania, Tel. 0233 782 001, Email: [email protected], Fax: 0233 782 001, Adresa internet (URL): www.primariatupilati.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2010 20:44