Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizare proiect tehnic, detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie, si executie lucrari pentru proiectul integrat


Anunt de participare numarul 112597/06.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BALTATI (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BALTATI)
Adresa postala:  com.BALTATI, jud.IASI, nr.112, ,Localitatea:  Baltati, Cod postal:  707025, Romania, Punct(e) de contact:  BURSA ROMANA DE MARFURI IASI, Tel. 0332/408304, Email:  [email protected], Fax:  0332/402539, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizare proiect tehnic, detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie, si executie lucrari pentru proiectul integrat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA BALTATI
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizare proiect tehnic, detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie, si executie lucrari pentru proiectul integrat ?Sistem centralizat de canalizare a localitatii Baltati, Alimentare cu apa a localitatii Baltati, Modernizare drumuri in localitatea Baltati, Desfiintare constructie existenta si infiintare centru de zi pentru batrani in satul Baltati, Asigurarea dotarilor necesare evenimentului de promovare a traditiilor locale Ziua Comunei Baltati; Prima dotare a Serviciului de Gospodarire Comunala cu utilaje pentru intretinere drumuri in comuna Baltati, judetul Iasi?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45215221-2-Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractulpresupune realizarea urmatoarelor activitati:
Actiunea 1 ? Realizare proiecttehnic, detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie si executie lucrari pentru obiectivul de investitie: Alimentare cu apa a localitatii BaltatiActiune 2 - Realizare proiecttehnic, detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie si executie lucrari pentru obiectivul de investitie: Sistem centralizat de canalizare a localitatii Baltati
Actiune 3 - Realizare proiecttehnic, detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executiesi executie lucrari pentru obiectivul de investitie: Modernizare drumuri in localitatea Baltati
Actiune 4 - Realizare proiecttehnic, detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executiesi executie lucrari pentru obiectivul de investitie: Desfiintare constructie existenta si infiintare centru de zi pentru batrani in satul Baltati
Valoarea estimata fara TVA: 8, 268, 975RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 160.000lei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 5% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri F.E.A.D.R. prin programul P.N.D.R. Romania Masura 3.2.2.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a ofertantului
-Declaratiei privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.69 indice 1, din OUG 34/2006-Certificat de participare la licitatie cu oferta independent conform Ordonantei 134/2010
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale
-Certificate constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidatCapacitatea de exercitare a activitatii profesionale
-Certificat de inregistrare (CUI), emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in copie certificata conform cu originalul;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial,
*Persoanele juridice/fizice straine trebuie sa prezinte:
- documente care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cifra de afaceri anuala, media pe ultimii 3 ani incheiati-Bilantul contabil-Sustinere financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Declararea cifrei medii anuale de afaceri din constructii pe ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiul financiar incheiat (2007, 2008, 2009). Valorile vor fi exprimate lei.-Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani minima solicitata 16.000.000 lei.Pentru operatorii care nu au 3 ani de activitate se va calcula cifra medie de afaceri pentru perioada de la data infiintarii.-Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani incheiati (2007, 2008, 2009), vizate si inregistrate de organele competente-Se vor prezenta documente prin care operatorul economic demonstreaza ca are disponibile resurse financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilorin suma de 1.800.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Informatii privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani si lucrari executate si finalizate in ultimii 5 anib)Informatii privind dotarile specificec)Informatii referitoare la persoanele responsabile de indeplinirea contractuluid)Informatii privind subcontractantiie)Standarde de asigurare a calitatiif)Standarde de protectie a mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) in ultimii 3 ani, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant, a unui contract de proiectare lucrari de infiintare alimentare cu apa , a carui valoare sa fiede cel putin80.000lei fara TVA.-Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) in ultimii 3 ani, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant, a unui contract de proiectare lucrari de canalizare , a carui valoare sa fiede cel putin140.000lei fara TVA.-Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) in ultimii 3 ani, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant, a unui contract de proiectare lucrari de modernizare drumuri, a carui valoare sa fiede cel putin20.000lei fara TVA.-Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) in ultimii 3 ani, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant, a unui contract de proiectare lucrari de constructiisi instalatii pentru cladiri si lucrari din categoria interventiilor la constructii - consolidare, a carui valoare sa fiede cel putin 13.000 lei, fara TVA.-Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) si indeplinirii in ultimii 5 ani, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant, a unui contract de alimentare cu apa a carui valoare sa fiede cel putin 1.400.000 lei fara TVA.-Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) si indeplinirii in ultimii 5 ani, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant, a unui contract de canalizare sau statie de epurarea carui valoare sa fiede cel putin 4.000.000 lei fara TVA.MAI MULTE INFORMATII SE REGASESC LA PUNCTUL VI.3 INFORMATII SUPLIMENTARE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.12.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.12.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.12.2010 10:00
Locul: Sediul Bursei Romane de Marfuri, Calea Chisnaului nr 27
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor pe baza de imputernicire si copie de pe buletin, reprezentanti CVAP si APDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri F.E.A.D.R. prin programul P.N.D.R. Romania Masura 3.2.2
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
-Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) si indeplinirii in ultimii 5 ani, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant, a unui contract de lucrari de natura si complexitate similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii (executie lucrari de modernizare drumuri) a carui valoare sa fiede cel putin 1.000.000 lei fara TVA-Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) si indeplinirii in ultimii 5 ani, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant, a unui contract de lucrari de natura si complexitate similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii (lucrari de constructiisi instalatii pentru cladiri) a carui valoare sa fiede cel putin 400.000 lei, fara TVA.-Ofertantul va face dovada faptului ca are in proprietate sau ca are la dispozitia sa (printr-un contract de prestari servicii, de inchiriere) laboratorde incercari autorizat de grad II, autorizat ISC.-Ofertantul va trebui sa demonstreze ca arein proprietate sau sa aiba la dispozitia sa (printr-un contract de inchiriere, de leasing, etc) utilaje si echipamente tehnice, care sa functioneze la intreaga capacitate si care sa fie folosite in cadrul contractului.-Ofertantul trebuie sa nominalizeze dotarile tehnice care vor participa direct la indeplinirea contractului, in conformitate cu documentatia tehnica.______________________________________________________________________________________________________Documentatia de atribuire se ridica gratuit din SEAP www.e-licitatie.ro . Plansele vor fi ridicate gratuit de la sediul autoritatii contractante .______________________________________________________________________________________________________
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala:  Str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232 260.600, Email:  [email protected], Fax:  0232 255.907, Adresa internet (URL):  portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BRM TERMINAL IASI-oficiul juridic
Adresa postala:  Calea Chisnaului nr. 27, Localitatea:  IASI, Cod postal:  700177, Romania, Tel. 0332/408304, Email:  [email protected], Fax:  0332/402539, Adresa internet (URL):  www.brm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2010 14:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer